quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag valt het eigenlijk allemaal wel mee gelukkig
B zegt ja. Tenzij je op zoek bent naar sprookjes want die vind je er niet. Qua attracties zeker.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:19 schreef fietsie het volgende:
Voor de pretpark kenners: is Europa park een beetje interessant als je de Efteling als minimum-maatstaf neemt ?
Nee.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:19 schreef fietsie het volgende:
Voor de pretpark kenners: is Europa park een beetje interessant als je de Efteling als minimum-maatstaf neemt ?
We dachten niet dat het mogelijk zou zijn, maar Europapark is zelfs beter dan de Efteling. We zijn er vorig jaar 3 dagen geweest en 1 dag in het zwemparadijs daar. In september gaan we weer 2 dagen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:19 schreef fietsie het volgende:
Voor sprookjes naar een pretpark gaan is als naar een dame van plezier gaan om te knuffelenquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
B zegt ja. Tenzij je op zoek bent naar sprookjes want die vind je er niet. Qua attracties zeker.
Ik vond m lolligquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
De film had ehm... bijzondere elementen.
Jeeejquote:Op donderdag 9 juli 2026 07:58 schreef sigme het volgende:
Morgen!
[ afbeelding ]
Groeten uit Duitsland met de toverhoed![]()
Hij doet het![]()
En vandaag weer een prio-1 storing. Ik word hier echt doodziek van.quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag valt het eigenlijk allemaal wel mee gelukkig
Wat en hķe tovert de hoed eigenlijk? Hoort er een app bij?quote:Op donderdag 9 juli 2026 07:58 schreef sigme het volgende:
Morgen!
[ afbeelding ]
Groeten uit Duitsland met de toverhoed![]()
Hij doet het![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou vol Fles! Je kan het aan. Het is een Test. 🍀quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En vandaag weer een prio-1 storing. Ik word hier echt doodziek van.
Ja, en dan?quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hou vol Fles! Je kan het aan. Het is een Test. 🍀
Niks?! Voldoening? Totdat het goed komt dankzij jou.quote:
Bij ecoflowquote:Op donderdag 9 juli 2026 13:50 schreef Barreltje het volgende:
ik heb het vast gemist, maar waarvoor ben je met je hypotheek bezig @:kaatje1 ?
tevens, waar vind ik zo'n hoed?
Mijn hypotheek loopt af en ik heb nog een kleine restschuld. Daarvoor moet ik een mini hypotheekje afsluiten en nu heeft een taxateur ingevuld dat er niet genoeg geld in kas is om het planmatig onderhoud uit te voeren. Dat klopt, dat gaan nl over het jaar 2074quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:50 schreef Barreltje het volgende:
ik heb het vast gemist, maar waarvoor ben je met je hypotheek bezig @:kaatje1 ?
tevens, waar vind ik zo'n hoed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |