2 koren (binnenkort 1) met verschillend repertoire. Één van de redenen dat ik ga stoppen.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:07 schreef AnneX het volgende:
Zeg Cat…bij hoeveel koren zing jij eigenlijk? En is dat overeenkomstig repertoire of verschillend?
De ‘strandjurk’ klinkt een beetje over de top. Geef eens een plaatje voor een indruk. Ms valt het mee…?
Klinkt goed!quote:Op maandag 6 juli 2026 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Satijnen strandjurk met goud? Misschien het strand van Monaco?
Vandaag weer contact gehad met Spanje over Teuntje. Mensen hebben veel interesse en ik heb het filmpje van het huis gezien. 3x zo groot als mijn huis, afgesloten tuin, 3 etages. Ik zie haar al enorm de zoomies krijgen daar, hoop zo dat het doorgaat
Nee, het lijkt een herenhuis in een binnenstad in Nederland. Zeker 3 woonetagesquote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ze hoeft toch niet weer terug naar Spanje he
De opa van mijn moeder woonde in Friesland in een plaggenhut, zijn zonen vertrokken naar Limburg om in de mijnen te werken. De inkomstenverschillen tussen de Randstad en (oost) Groningen zijn er nog steeds.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 00:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zo woke als drs. P kan tegenwoordig echt niet meer zonder dat de hele rechtse bende over de zeik gaat over deze linkse hobby
Relevant bij strokarton
Bekijk deze YouTube-video
Dat niet alleen, ook de hypotheek die je met hetzelfde inkomen kunt krijgen, verschilt behoorlijk heb ik eens gelezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De opa van mijn moeder woonde in Friesland in een plaggenhut, zijn zonen vertrokken naar Limburg om in de mijnen te werken. De inkomstenverschillen tussen de Randstad en (oost) Groningen zijn er nog steeds.
Inkomensverschillen zijn er zeker maar ook de opties voor banen zijn heel anders.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De opa van mijn moeder woonde in Friesland in een plaggenhut, zijn zonen vertrokken naar Limburg om in de mijnen te werken. De inkomstenverschillen tussen de Randstad en (oost) Groningen zijn er nog steeds.
De kosten voor er wonen ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:39 schreef Goitske het volgende:
[..]
Inkomensverschillen zijn er zeker maar ook de opties voor banen zijn heel anders.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen is op vakantie. Ik had echt gehoopt op 3 weken "rustige zomerperiode". Maar ik heb er twee dagen op zitten en nu al meer gezeik gehad dan ik voor die 3 weken van plan was. Hopelijk vandaag niet NOG een ziekmelding want dan kunnen we de tent wel sluiten.
Ja aan de overkant van de dag misschienquote:
Is het jouw tent?quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen is op vakantie. Ik had echt gehoopt op 3 weken "rustige zomerperiode". Maar ik heb er twee dagen op zitten en nu al meer gezeik gehad dan ik voor die 3 weken van plan was. Hopelijk vandaag niet NOG een ziekmelding want dan kunnen we de tent wel sluiten.
Effectief wel ja. Ik kan echt niet ziek worden nu bijvoorbeeld.quote:
Lekker brommenquote:Op woensdag 8 juli 2026 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen nieuwe ziekmelding vandaag. Alleen eentje die een uur te laat was (verslapen) Verder drie met vakantie, eentje altijd al woensdag vrij, nog steeds die ene van gisteren ziek en eentje die tot 14 uur afwezig is because reasons. We doen het er maar mee.
Jij bent eigenaar cq groot-aandeelhouder ja?quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Effectief wel ja. Ik kan echt niet ziek worden nu bijvoorbeeld.
Bijna.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:58 schreef sigme het volgende:
@:dr_flash voelt zich verantwoordelijk en ondanks de waarde van Moet Ik Dit Nu Doen is dat prijzenswaardig en de bron van veel goeds
Dat zegt ze vlgs mij ookquote:Op woensdag 8 juli 2026 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna.
Als ik dit nu NIET doe is het vooral de bron van veel slechts.
En als je dat kunt doen zonder jezelf voorbij te rennen is dat primaquote:Op woensdag 8 juli 2026 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna.
Als ik dit nu NIET doe is het vooral de bron van veel slechts.
Sure.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:15 schreef fietsie het volgende:
Ladies First gekeken.
Nu aan het googelen of Victors Sectret ook een paarse mannenbh heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |