quote:Op maandag 6 juli 2026 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer wat meegemaakt. Ik gooi een vuilniszak in de ondergrondse container, er staat een meneer bij te rommelen met een grote koffer, en ik vertrouwde het niet, dus vanaf een afstand gekeken en jawel, hij wilde de koffer laten staan en weglopen. Ik erheen en gevraagd (eerst netjes) of hij z’n rommel daar wilde laten waar het hoorde en niet bij ons voor de deur. Hij ontplofte (wist natuurlijk dat hij fout zat) ik werd voor heel veel en weinig fraais uitgemaakt en vervolgens in m’n gezicht gespuugd. Daarop liep hij, met koffer, woest weg. Vanaf nog een andere kant gekeken en hij liep naar een andere dumpplek
Camera!quote:Op maandag 6 juli 2026 16:58 schreef AnneX het volgende:
En ik ben gevraagd om een reportage te maken voor de website van 'Bloemendaalsamen'.
Men weet je te vinden na het pensioen. Wat een leuke eer om daarvoor gevraagd te zijn.
Dat kun je wel. 👍🏼
Foto’s met de camera of met telefoon? Mooi scherp.👍🏼
Ik zie je nietquote:Op maandag 6 juli 2026 17:30 schreef sigme het volgende:
Groeten uit Duitsland!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juli 2026 17:30 schreef sigme het volgende:
Groeten uit Duitsland!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sauerkrautquote:Op maandag 6 juli 2026 17:30 schreef sigme het volgende:
Groeten uit Duitsland!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso is het iets te verquote:Op maandag 6 juli 2026 16:10 schreef derLudolf het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)inaderij-in-omsk-aan
Omsk ligt vlakbij Kazachstan en op ongeveer 2500 kilometer van de Oekraïense grens
Het is natuurlijk noemenswaardig dat de NOS SI-eenheden gebruikt ipv bijvoorbeeld voetbalvelden. Toch had ik graag gezien dat ze hier hadden vermeld hoeveel werst dat is.
Mooie stad wel.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:10 schreef derLudolf het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)inaderij-in-omsk-aan
Omsk ligt vlakbij Kazachstan en op ongeveer 2500 kilometer van de Oekraïense grens
Het is natuurlijk noemenswaardig dat de NOS SI-eenheden gebruikt ipv bijvoorbeeld voetbalvelden. Toch had ik graag gezien dat ze hier hadden vermeld hoeveel werst dat is.
En ook daar is een wolven plaag.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Sowieso is het iets te ver(ook mijn eerste gedachte bij Omsk. Bij strokarton eigenlijk ook
)
Welke hoek van Duitsland zit je?quote:Op maandag 6 juli 2026 17:30 schreef sigme het volgende:
Groeten uit Duitsland!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2026 20:18 schreef Tuindier het volgende:
Flinkgebouwde weduwnaarLeve onze goede tsaar!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strokarton?quote:Op maandag 6 juli 2026 19:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Sowieso is het iets te ver(ook mijn eerste gedachte bij Omsk. Bij strokarton eigenlijk ook
)
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Ik ben een barbaar. Ik ken echt alleen de dodenrit.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dat gaat met ..... feestgedruis, dat gaat met feestgedruis. U dacht misschien met strokarton maar daar bent u abuis.
Het Communisme is nooit ver wegquote:Op maandag 6 juli 2026 20:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan denk ik ook eerder aan oost Groningen
Ik kom daar ook een klein beetje uit de buurt, dat speelt denk ik meequote:Op maandag 6 juli 2026 20:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben een barbaar. Ik ken echt alleen de dodenrit.
quote:Op maandag 6 juli 2026 20:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik kom daar ook een klein beetje uit de buurt, dat speelt denk ik mee
Brand eens los.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik gok dat er ook weinig herkenning zal zijn als ik teksten van mijn regionale helden ga spuien.
Met tamboerijn op het eindquote:Op maandag 6 juli 2026 20:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dat gaat met ..... feestgedruis, dat gaat met feestgedruis. U dacht misschien met strokarton maar daar bent u abuis.
Hessen; iets buiten Elbersdorf-Spangenberg.quote:
Ik kan het zelf niet eens schrijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |