Echt he. Overdrijvie is hetquote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben al bekaf van het lezen alleen van Cats dagen![]()
Heujquote:
Ja. Eerste keer, toen in het kader van Maarten van Rossum, alleen gezwaaid naar het kasteel. Maar wil daar nog nog wel een keer buurten.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik snap ‘m. Misschien wel handig om rekening te houden dat het kasteel te bezoeken is en ook in een prachtig park ligt (oa de Bedriefertjes) en iets verderop een hele mooie, heel oude begraafplaats ligt.
Ik hou van jouquote:Op zondag 5 juli 2026 20:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heuj![]()
Vandaag deed ik grote uitslaap.
En grote poets van de bovenverdieping.
En twee wassen.
En lange baddersessie.
Kan ik ook![]()
Morgen vergaderdag op hoofdkantoor, gevolgd door regie repetitie. Dat dan wel weer![]()
Belachuluk en diepgravend interview. Not.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:03 schreef derLudolf het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)e-minogue-wilde-doen
Is die vrouw niet net zo fout? Hij geeft aan geen antwoord te geven en hij wil geen antwoord geven.
Goed gedaan!quote:Op maandag 6 juli 2026 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer wat meegemaakt. Ik gooi een vuilniszak in de ondergrondse container, er staat een meneer bij te rommelen met een grote koffer, en ik vertrouwde het niet, dus vanaf een afstand gekeken en jawel, hij wilde de koffer laten staan en weglopen. Ik erheen en gevraagd (eerst netjes) of hij z’n rommel daar wilde laten waar het hoorde en niet bij ons voor de deur. Hij ontplofte (wist natuurlijk dat hij fout zat) ik werd voor heel veel en weinig fraais uitgemaakt en vervolgens in m’n gezicht gespuugd. Daarop liep hij, met koffer, woest weg. Vanaf nog een andere kant gekeken en hij liep naar een andere dumpplek
Houdt oren dichtquote:Op maandag 6 juli 2026 12:22 schreef AnneX het volgende:
Poeh…nog steeds een beetje gammel sinds terugkeer. Veel slaap en veel plasjes![]()
Vandaag alleen een uitvaart volgen online: it’s a first. En erg verdrietig: hij is net 2 maanden met pensioen. Ws. omdat hij een politiek actief figuur is, is het in besloten kring.
Ik heb wat foto’s geen deze naar de gemeente gestuurd. Ze kunnen er waarschijnlijk niets mee maar ik ben het kwijtquote:
Oh, sorry. 😘quote:
quote:Op maandag 6 juli 2026 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer wat meegemaakt. Ik gooi een vuilniszak in de ondergrondse container, er staat een meneer bij te rommelen met een grote koffer, en ik vertrouwde het niet, dus vanaf een afstand gekeken en jawel, hij wilde de koffer laten staan en weglopen. Ik erheen en gevraagd (eerst netjes) of hij z’n rommel daar wilde laten waar het hoorde en niet bij ons voor de deur. Hij ontplofte (wist natuurlijk dat hij fout zat) ik werd voor heel veel en weinig fraais uitgemaakt en vervolgens in m’n gezicht gespuugd. Daarop liep hij, met koffer, woest weg. Vanaf nog een andere kant gekeken en hij liep naar een andere dumpplek
Camera!quote:Op maandag 6 juli 2026 16:58 schreef AnneX het volgende:
En ik ben gevraagd om een reportage te maken voor de website van 'Bloemendaalsamen'.
Men weet je te vinden na het pensioen. Wat een leuke eer om daarvoor gevraagd te zijn.
Dat kun je wel. 👍🏼
Foto’s met de camera of met telefoon? Mooi scherp.👍🏼
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |