abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221243674
Goedemiddag :W

Gisteren een lange festivaldag gehad en de 2 dagen ervoor laat gemaakt in de Efteling dus nu een beetje dood.
Maar vakantie *O*
We gaan niet weg maar lekker thuis relaxen.
Vandaag staat in het teken van sport kijken en mijn eerste Murdoku puzzel maken :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 juli 2026 @ 16:14:18 #92
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221244154
NH-Ommetje 107 te Nieuw Vennep gescoord :+.
Even afwachten wat volgende week het weer echt doet, maar in principe wil ik Veluwe afmaken met nog +-33km van Dieren naar Kaatjetown. Dat wordt in twee keer.

Als het te warm wordt pas ik mn plannen nog aan.

En Hielander bevestigd *O*.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221245818
Wat voor wandeling is dat dan? 33 km is wel een flinke omweg (en altijd welkom natuurlijk)

Vandaag van alles geregeld (mails naar huisarts, apotheek en prikafspraak) dingen rondom hypotheek opgeruimd, werkmail doorgenomen. Daarna kwam een buurvrouw kennismaken met Teuntje.

Het huis is ondertussen lekker afgekoeld zodat het komende week weer kan opwarmen.

Wat een leuke foto van PuP en vriendin
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 5 juli 2026 @ 18:01:24 #94
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221245938
Zo, vanmiddag even naar het werk geweest. Er waren een aantal dingen die af moesten. Vorige week vroeg de baas al of ik iets in het weekend af zou kunnen maken maar toen kon het niet.

Hetgeen waar ik toen me bezig was, is naar voren getrokken (besloten dat het bij een eerdere fase van het project moest) uiteindelijk lukte het me dat vorige week vrijdag af te krijgen. Waar ik tot dan me bezig was lag daardoor stil terwijl dat ook zsm af moest. Maar goed, dat is ook allemaal klaar, ik heb weer wat welwillendheid gekweekt. Kan ik weer paar keer de bus mee naar huis nemen.

Toen ik thuis kwam zag ik een dier waar ik nog niet eerder had gezien in m'n tuin, een eekhoorn. Op het gras bij de achterdeur zat een haas rustig te scharrelen en van alles groens te snoepen. Rustig in de auto blijven zitten en het aanschouwd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 juli 2026 @ 18:17:25 #95
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221246041
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat voor wandeling is dat dan? 33 km is wel een flinke omweg (en altijd welkom natuurlijk)

https://www.wandelnet.nl/(...)e-Zwerfpad-etappe-17
17, 18 en 19
7,5km naar Rheden.
13 naar Rozendaal met een boogje.
13,5 naar Arnhem CS met een boogje.
pi_221246090
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 09:01 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb bizar veel zoete aardappel en kinderen die dat echt smerig vinden.
Het enige dat me totnogtoe gelukt is ze ervan te laten eten is platbrood met/van zoete aardappel.
Iemand ideeën voor lekkere dingen met die zoete aardappel die daar niet naar smaken?
Ik vind ze heel klein gesneden en geroosterd in de oven wel een groot deel van de weeige smaak verliezen. Zo bijvoorbeeld: https://smittenkitchen.co(...)o-and-broccoli-bowl/

Doe ik trouwens een gekookt ei bij.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221246106
Superleuke middag gehad met de wandeling onder leiding van een IVN gids.
Veel geleerd, gezien, waar je normaal aan voorbij gaat met wandelen. Met als kadootje een ijsvogel kunnen fotograferen O+ *O* zie vogeltopic.
Leuke groep mensen incl gids.
En ik ben gevraagd om een reportage te maken voor de website van 'Bloemendaalsamen'. ^O^
pi_221246259
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 18:17 schreef borisz het volgende:

[..]
https://www.wandelnet.nl/(...)e-Zwerfpad-etappe-17
17, 18 en 19
7,5km naar Rheden.
13 naar Rozendaal met een boogje.
13,5 naar Arnhem CS met een boogje.
Ik snap ‘m. Misschien wel handig om rekening te houden dat het kasteel te bezoeken is en ook in een prachtig park ligt (oa de Bedriefertjes) en iets verderop een hele mooie, heel oude begraafplaats ligt.
pi_221246810
Even testen of dit werkt
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 5 juli 2026 @ 19:53:14 #100
43653 sigme
Veraan
pi_221246813
Het werkt *O*

Wij zijn in ons voor een week gehuurde primitieve hutje. Het is geweldig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 5 juli 2026 @ 20:08:39 #101
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221246915
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 15:40 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik ben al bekaf van het lezen alleen van Cats dagen :% :D
Echt he. Overdrijvie is het :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221247264
quote:
10s.gif Op zondag 5 juli 2026 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Echt he. Overdrijvie is het :P
Heuj }:|

Vandaag deed ik grote uitslaap.
En grote poets van de bovenverdieping.
En twee wassen.
En lange baddersessie.

Kan ik ook B-)

Morgen vergaderdag op hoofdkantoor, gevolgd door regie repetitie. Dat dan wel weer :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221247278
quote:
7s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:52 schreef sigme het volgende:
Even testen of dit werkt
[ afbeelding ]
Fijne week *O*

Jij liep trouwens als heemtuin-vrijwilliger mee vanmiddag ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 juli 2026 @ 21:00:51 #104
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221247367
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 18:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik snap ‘m. Misschien wel handig om rekening te houden dat het kasteel te bezoeken is en ook in een prachtig park ligt (oa de Bedriefertjes) en iets verderop een hele mooie, heel oude begraafplaats ligt.
Ja. Eerste keer, toen in het kader van Maarten van Rossum, alleen gezwaaid naar het kasteel. Maar wil daar nog nog wel een keer buurten. :s)
pi_221249616
:W
Ik ging weer eens op breeze, en ik heb ineens (eind) komende week twee dates :D . Eentje is uiterlijk niet direct mijn type maar ook niet onaantrekkelijk, en profiel spreekt me wel aan. De ander is uiterlijk wat meer mijn type, en profiel spreekt me (om andere redenen dan bij de eerste) ook aan. Ben erg benieuwd naar beide :Y

Maar eerst nog een paar dagen veel toetsopdrachten nakijken en scripties beoordelen. Zin in :N

Ook knoop doorgehakt over vakantie. Na volgende week ga ik 6 weken lang 2 dagen per week werken en de rest van de tijd leuke dingen doen. En de eerste week daarna ben ik nog een halve dag vrij voor de halve finale van mannen hockey WK.
  maandag 6 juli 2026 @ 08:49:02 #106
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221251557
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 20:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Heuj }:|

Vandaag deed ik grote uitslaap.
En grote poets van de bovenverdieping.
En twee wassen.
En lange baddersessie.

Kan ik ook B-)

Morgen vergaderdag op hoofdkantoor, gevolgd door regie repetitie. Dat dan wel weer :@
Ik hou van jou :* :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 6 juli 2026 @ 10:04:01 #107
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_221251872
goedemorgen O+
het is herten tijd hier. gister bij het naar binnen halen van de jeweetwel kater vond moeders het belangrijk om me af te leiden van haar kroost, dus hopte ze ons veld over. de twee(!) jonkies hadden de memo niet helemaal gekregen, en hopten toch achter moeders aan. het lukte om een ( onduidelijke) foto te maken van het kroost in ons hoge gras

[ Bericht 7% gewijzigd door Barreltje op 06-07-2026 10:22:14 ]
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_221252628
Bloed geprikt, hele goede prikker, naald voelde ik niet, in één keer raak en snel bloed in de buisjes *O*

Daarna naar de apotheek omdat ik opeens een tekort aan een medicijn had. Hadden ze niet gezegd dat dat gehalveerd had moeten worden. Net gekeken, stond ook wel op het etiket maar nauwelijks leesbaar en het doosje was hetzelfde als altijd :o

Wat gaaf @Barreltje

Spannend @vlindertje89 2 dates, duimen voor een fijne klik

Nu eerst rustig een kop koffie en dan de werk laptop aanslingeren. Straks een spreekuur afspraak met een jonge knul die al goed Nederlands spreekt, altijd makkelijk
  Moderator maandag 6 juli 2026 @ 11:03:42 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221252658
https://nos.nl/artikel/26(...)e-minogue-wilde-doen

Is die vrouw niet net zo fout? Hij geeft aan geen antwoord te geven en hij wil geen antwoord geven.
pi_221253327
Poeh…nog steeds een beetje gammel sinds terugkeer. Veel slaap en veel plasjes :X
Vandaag alleen een uitvaart volgen online: it’s a first. En erg verdrietig: hij is net 2 maanden met pensioen. Ws. omdat hij een politiek actief figuur is, is het in besloten kring.

@vlindertje89 wat een goed plan!
Ook knoop doorgehakt over vakantie. Na volgende week ga ik 6 weken lang 2 dagen per week werken en de rest van de tijd leuke dingen doen. En de eerste week daarna ben ik nog een halve dag vrij voor de halve finale van mannen hockey WK.
pi_221253336
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 11:03 schreef derLudolf het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)e-minogue-wilde-doen

Is die vrouw niet net zo fout? Hij geeft aan geen antwoord te geven en hij wil geen antwoord geven.
Belachuluk en diepgravend interview. Not.
Ws. Is de vrouw bekend van dit soort vragen en had hij beter zijn voorbereid door zijn assistenten.
  Moderator maandag 6 juli 2026 @ 12:42:26 #112
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221253534
https://nos.nl/artikel/26(...)fifa-besluit-balogun

Blij dat ik niets van dit WK heb gezien. Als ik België was zou ik die knaster de enkels kapot trappen. Met sportiviteit heeft dit WK toch al niets te doen.
pi_221253578
Eigenlijk zouden de belgen straks het veld op moeten gaan, ieder zijn positie innemen en verder niets doen.
  Moderator maandag 6 juli 2026 @ 13:00:52 #114
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221253656
Als ze niets gaan doen, lekker allemaal op de doellijn gaan staan
pi_221254319
Ook weer wat meegemaakt. Ik gooi een vuilniszak in de ondergrondse container, er staat een meneer bij te rommelen met een grote koffer, en ik vertrouwde het niet, dus vanaf een afstand gekeken en jawel, hij wilde de koffer laten staan en weglopen. Ik erheen en gevraagd (eerst netjes) of hij z’n rommel daar wilde laten waar het hoorde en niet bij ons voor de deur. Hij ontplofte (wist natuurlijk dat hij fout zat) ik werd voor heel veel en weinig fraais uitgemaakt en vervolgens in m’n gezicht gespuugd. Daarop liep hij, met koffer, woest weg. Vanaf nog een andere kant gekeken en hij liep naar een andere dumpplek
pi_221254358
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer wat meegemaakt. Ik gooi een vuilniszak in de ondergrondse container, er staat een meneer bij te rommelen met een grote koffer, en ik vertrouwde het niet, dus vanaf een afstand gekeken en jawel, hij wilde de koffer laten staan en weglopen. Ik erheen en gevraagd (eerst netjes) of hij z’n rommel daar wilde laten waar het hoorde en niet bij ons voor de deur. Hij ontplofte (wist natuurlijk dat hij fout zat) ik werd voor heel veel en weinig fraais uitgemaakt en vervolgens in m’n gezicht gespuugd. Daarop liep hij, met koffer, woest weg. Vanaf nog een andere kant gekeken en hij liep naar een andere dumpplek
Goed gedaan!
Maar wat een aso :(
pi_221254453
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:22 schreef AnneX het volgende:
Poeh…nog steeds een beetje gammel sinds terugkeer. Veel slaap en veel plasjes :X

Vandaag alleen een uitvaart volgen online: it’s a first. En erg verdrietig: hij is net 2 maanden met pensioen. Ws. omdat hij een politiek actief figuur is, is het in besloten kring.

Houdt oren dicht ;( :X

Hersteldagen nu AX.
pi_221254520
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 14:03 schreef Blues het volgende:

[..]
Goed gedaan!
Maar wat een aso :(
Ik heb wat foto’s geen deze naar de gemeente gestuurd. Ze kunnen er waarschijnlijk niets mee maar ik ben het kwijt
  Moderator maandag 6 juli 2026 @ 16:10:38 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221255073
https://nos.nl/artikel/26(...)inaderij-in-omsk-aan

Omsk ligt vlakbij Kazachstan en op ongeveer 2500 kilometer van de Oekraïense grens
Het is natuurlijk noemenswaardig dat de NOS SI-eenheden gebruikt ipv bijvoorbeeld voetbalvelden. Toch had ik graag gezien dat ze hier hadden vermeld hoeveel werst dat is.
pi_221255188
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 14:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Houdt oren dicht ;( :X

Hersteldagen nu AX.
Oh, sorry. 😘

Besloten kring was een aula vol met ontroerde en ontroerende sprekers.
Nichtje besloot het geheel met haar woorden en gedachten.
Fijn om het zo te kunnen volgen en delen.
Doos met tissues stond naast mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')