Goedenavond, welkomquote:
Geen idee, maar die wedstrijd hoef ik niet te zienquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:01 schreef livelink het volgende:
Verwacht je veel luisteraars tijdens het voetbal?
Disco Bambino & Nile Rodgers feat. Sophie Ellis-Bextor - Dancing Without You
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:09 schreef livelink het volgende:
Heb jij je ingestraald in mijn pc? Ik krijg de laatste dagen de hele tijd reclame voor een damesmodezaak in Zwolle, Volare genaamd
Wang Chung - Everybody Have Fun Tonight
Er zijn slechtere plaatsen om te gaan buurten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]Nee, maar kennelijk wil je pc heel graag dat je in Zwolle komt buurten
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zijn slechtere plaatsen om te gaan buurten.
U96 - Love Sees No Colour
Goedenavond Shii, welkomquote:
A Thousand Mad Things - Hate It
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond Shii, welkom
Vanavond een reguliere uitzending. Dus met nieuwe muziek én ruimte voor verzoekjes / suggesties, welkom via DM.
Goedenavond livelink en DJ11.quote:
Het heeft een behoorlijke Depeche Mode-sound, vind ik. Ik hoor ook wel wat vroege OMD-invloeden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:23 schreef Shii het volgende:
Ik ken het nummer niet maar het klinkt vertrouwd. Weet niet wat het is.
Berlin - The Metro
Even gegoogled en lees ook over 80's synthesizer sound. Dat is inderdaad wat ik hoorde.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het heeft een behoorlijke Depeche Mode-sound, vind ik. Ik hoor ook wel wat vroege OMD-invloeden.
Erasure - Blue Savannah
Saibari geblesseerd gewisseld.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Helaas moet Symphonic deze missen. Het staat 0-0 bij de voetbalOp Radio 49 klinkt:
Erasure - Blue Savannah
quote:In the year of our Lord 992, the Justified Ancients of Mu Mu set sail in their long boats on a voyage to rediscover the lost continent. After many months on perilous, stormy seas, their search was fruitless. Just when all seemed lost, they discovered America. (America) The music you are about to experience is the celebration of the one thousandth anniversary of their founding of this great nation
Daar kan ik dan weer niet naar kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:31 schreef livelink het volgende:
De Tour is ook weer begonnen. Dat vind ik toch leuker dan het voetbal.
The KLF - America: What Time Is Love (radio edit)
Er zijn er meer die dat vinden. Er komt zo een boodschap uit Canada aan....quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:33 schreef livelink het volgende:
Ik had de VS voor hun feestje wel een leukere president gegund.
2 melk en een halfje bruin?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er zijn er meer die dat vinden. Er komt zo een boodschap uit Canada aan....
Tja.... ze hebben er zelf voor gekozen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:33 schreef livelink het volgende:
Ik had de VS voor hun feestje wel een leukere president gegund.
Alleen perziken?quote:
Wow, dat had ik niet van Bryan Adams verwacht, zo'n protestsong.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Canada de 51e staat van de VS? Ammenooitniet!Bryan Adams - 51st State
Sorryquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen perziken?
Dat is ook zomaar een magere boodschap dan.
The Presidents of The United States of America - Peaches
Wat is die 51 staat dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Wow, dat had ik niet van Bryan Adams verwacht, zo'n protestsong.
Ja, dat is waar. Dan gun ik iedereen die niet voor hem heeft gekozen een leukere president voor hun feestje. Hij heeft het nu behoorlijk verpest in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja.... ze hebben er zelf voor gekozen.
Trump wilde van Canada de 51e staat van de VS maken. Oftewel, een pure annexatiedreiging. En hij was serieus.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is die 51 staat dan?![]()
Dat heb ik niet begrepen.
Mee eens.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Dan gun ik iedereen die niet voor hem heeft gekozen een leukere president voor hun feestje. Hij heeft het nu behoorlijk verpest in ieder geval.
Ah.... dat is waar ja....quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Trump wilde van Canada de 51e staat van de VS maken. Oftewel, een pure annexatiedreiging. En hij was serieus.
Trump wilde Canada inlijven als 51e staat van de VS.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is die 51 staat dan?![]()
Dat heb ik niet begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |