Kraftwerk - Tour De France
Ben jij fanatief fietster?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:43 schreef Shii het volgende:
UI ook maar weer aangepast van voetbal naar fietsen.
Blijft toch wel één van de beste UI's op FOK! (en ik kan het weten....)quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:43 schreef Shii het volgende:
UI ook maar weer aangepast van voetbal naar fietsen.
Gok dat een niet nader te nomen dj die gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Blijft toch wel één van de beste UI's op FOK! (en ik kan het weten....)
Nee niet fanatiek, maar doe wel aan spinning en gewoon in vrije tijd fietsen. Maar doe niet aan wielrennen.quote:
Faux Real - Seesaw
Nee, dat niet. Maar ik ben ooit eens met de UI-politie™ begonnen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Gok dat een niet nader te nomen dj die gemaakt heeft.
Nee. Deze is gemaakt door @Flory-quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Gok dat een niet nader te nomen dj die gemaakt heeft.
Snap! - Mary Had A Little Boy (radio edit)
Fused - Saving Mary (original version)
Inner Circle - Mary Mary
Geheid, maar ik laat het er voor nu even bij. Straks nog komt er nog wel een andere vrouwennaam langs. Eentje die verband houdt met ons koninklijk huis...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:59 schreef livelink het volgende:
Ah, hier is vast nog wel meer mee te vinden.
Eerder deze week dacht ik aan een verzoekje, maar kom er niet meer op. Wellicht komt het nog.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Het is trouwens erg stil in mijn DM. Nog geen verzoekjes ontvangen. Is ook niet verplicht, natuurlijk. Maar het mag wel
Ariana?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geheid, maar ik laat het er voor nu even bij. Straks nog komt er nog wel een andere vrouwennaam langs. Eentje die verband houdt met ons koninklijk huis...
Johnny Cash with The Royal Philharmonic Orchestra - Ring Of Fire
Bloc Party - Love Bombs
Het klinkt vooral erg Brits.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Ik las dat Trevor Horn - inmiddels ver in de 70 - gewoon weer als producer aan de slag is geweest. Deze keer voor Bloc Party. Dus los van de vraag of dit nu zo'n goed nummer is: wat klinkt het toch weer heerlijk...Bloc Party - Love Bombs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |