Die zit naast de wc.quote:Op donderdag 2 juli 2026 14:11 schreef Gibson88 het volgende:
Anders P¤0p je voortaan in de kaddenbak. Zal 'm leren !
Ook al 's gevraagd: Wat doe je mauw man ?! Of praten jullie niet tijdens de daad ?quote:Op donderdag 2 juli 2026 14:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Die zit naast de wc.
En soms komt hij dan ook plassen/poepen terwijl ik bezig ben
Verschilt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 14:16 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ook al 's gevraagd: Wat doe je mauw man ?! Of praten jullie niet tijdens de daad ?
Hij is mijn baby. Heb hem van straat gered als kitten.quote:Op donderdag 2 juli 2026 14:28 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
Terecht dat je die moet aaien ongeacht de situatie
Dat tafeltje met frituur staat handig over je broek op je enkels. Ik zie geen enkel gevaar, zolang je niet op staat.quote:
Mijn kat ligt ook heel vaak zo. Dan kijkt hij me zo schatting aan, legt hij zijn koppie laag en valt hij zo om. Echt een superschattige move.quote:
Deze is ook echt heel leuk, circusacrobaatjequote:
quote:Op donderdag 2 juli 2026 17:21 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
In een huis wonen met een systeemplafond___!
THUG LIFE in Espaņa.quote:Op donderdag 2 juli 2026 18:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Een systeemplafond in je huis hebben
edit: oh, al besproken.
Echt he, alsof je Hermann Göring koekjes aan de kampkinderen ziet uitdelen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:16 schreef Näsenbar het volgende:
TS die zijn haatdragende pohi probeert te verbloemen met kattenplaatjes
En iedereen maar roepen hoe fantastisch en lief het is.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:20 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Echt he, alsof je Hermann Göring koekjes aan de kampkinderen ziet uitdelen.
Stfu rode katten zijn de bestequote:
Is enkel in de keuken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 18:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Een systeemplafond in je huis hebben
edit: oh, al besproken.
Mijn kat neukt je diep in kontquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:16 schreef Näsenbar het volgende:
Kijk, daar komt je ware aard weer naar boven.quote:
Poehoe, ga huilen ouwe norse zakquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:02 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Kijk, daar komt je ware aard weer naar boven.
Je laat je weer kennen.quote:
Laat mij eens met rust man.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Laat mij eens met rust man.
Mag je mij niet? Flikker dan gewoon op een maak zelf eens een topic?
Jeetje, waarom trigger ik steeds die die hard mongolen....
Met het ov naar de wc gaanquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:59 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Geen multisplit airco in je toiletruimte hebben
Iemand die zo van zijn kat houdt kan niet slecht zijnquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:16 schreef Näsenbar het volgende:
Waarom is een hoog plafond niet handig in de keuken? Wij hebben ook 3,80m hoogte in de keuken en ik kan niet echt zeggen dat ik er vaak last van heb.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Is enkel in de keuken.
Dit is een herenhuis waar ooit een notaris ofzo zat. De plafonds zijn fucking hoog.
Dit was echt niet handig in de keuken
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Laat mij eens met rust man.
Mag je mij niet? Flikker dan gewoon op een maak zelf eens een topic?
Jeetje, waarom trigger ik steeds die die hard mongolen....
Hitler hield ook van z’n hond dus klopt idd.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Iemand die zo van zijn kat houdt kan niet slecht zijn
Aaien, nu!?!!quote:
Ja!! Soms lijkt het of ze volkomen verrot van binnen zijn, sjongejonge.quote:Op donderdag 2 juli 2026 14:15 schreef Fushia2 het volgende:
En hoe schattig hij ook is, hij kan ontiegelijk hard stinken
@:yvonne
Jij schijt met de deur openquote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja!! Soms lijkt het of ze volkomen verrot van binnen zijn, sjongejonge.
Maar enige privacy geven ze je niet hoor.
Maar dat had ik al niet toen de kinderen nog klein waren. Er moet een tekening gekeken worden of een versje aanhoren en dat allemaal als je je ding doet op de wc.
Katten hengelen de deur open en de hond krabbelt net zo lang tot je open doet. Dus niemand sluit de deur.
Gezelligheid
Alleen op vakantie is het even nadenken;oh ja, wc deur dicht.
Keuken is skeer ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:29 schreef BennieButtfuck het volgende:
Leuke sociale huurwoning keuken, TS.
De mijne kan nogal maniakaal beginnen huilenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja!! Soms lijkt het of ze volkomen verrot van binnen zijn, sjongejonge.
Maar enige privacy geven ze je niet hoor.
Maar dat had ik al niet toen de kinderen nog klein waren. Er moet een tekening gekeken worden of een versje aanhoren en dat allemaal als je je ding doet op de wc.
Katten hengelen de deur open en de hond krabbelt net zo lang tot je open doet. Dus niemand sluit de deur.
Gezelligheid
Alleen op vakantie is het even nadenken;oh ja, wc deur dicht.
Vrouwen schijten niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |