Alicia?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zondag 16:00. Ben er zeker bij. Silverstone
Ik zie het voor deze keer door de vingers. Het zal de emotie zijn.quote:
Wij hadden tegen Canada gemogen, maar in tegenstelling tot Nederland wilde Belgie in ieder geval gewoon voetballen, dat valt dan nog te prijzen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:53 schreef superniger het volgende:
En hierna mogen ze tegen USA/ Bosnië.
Mazzelaars
Dat is een milf.quote:
En Nederland zou na zo'n laffe zaadpot tegen Marokko tegen Canada mogen spelenquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:53 schreef superniger het volgende:
En hierna mogen ze tegen USA/ Bosnië.
Mazzelaars
Dit zal wel op d'n Belg zijn gezegd?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:55 schreef Gretzl het volgende:
"De konijnenpot van Guy Thys" [ afbeelding ]
Geweldig dit jaquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:55 schreef Gretzl het volgende:
"De konijnenpot van Guy Thys" [ afbeelding ]
Wie? Amy Sonck?quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Sonck maakt geen vrienden in Nederland.
Om 6u op de werkvloer hierquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:54 schreef Lenny77 het volgende:
Maar ok, morgenvroeg is het jankens.. ga kapot zijn.
Slaapwel lieve vriendjes![]()
![]()
Gefeliciteerd maat.quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Net thuis![]()
Paar keer gestorven en herrezen maar dit![]()
Sta nog te trillen
Gefeliciteerd jongen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Net thuis![]()
Paar keer gestorven en herrezen maar dit![]()
Sta nog te trillen
Ja, kan gebeuren, maar of het met opzet was. Maar ok, regels zijn regels. Hands is ook hands, ook als je er niets aan kon doen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, maar hij raakte de voet van Tielemans, niet de bal...
Maakt niet uit of het opzet was. Hij raakt 'm en de bal totaal niet. Senegal zakte ook wel erg in na de 2-0. Beetje vragen om problemen. Uiteraard wel blij dat Belgie door is.quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:23 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, kan gebeuren, maar of het met opzet was. Maar ok, regels zijn regels. Hands is ook hands, ook als je er niets aan kon doen.
Maar toch, ik gun het die Belgen wel, al was het alleen al hoe ze plotseling terugkwamen. Ik dacht, dat is gespeeld en toen Lukaku scoorde, had ik nooit verwacht dat er zo snel een tweede kwam. Hebben zich uitstekend terug geknokt.
Dat zeker. Ik kan niet zo heel erg goed tegen die Kane. Ik weet niet wat het is, het is echt zo'n mannetje met de hele tijd zijn mond open.quote:
Ja, toch wel mee eens.quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het opzet was. Hij raakt 'm en de bal totaal niet. Senegal zakte ook wel erg in na de 2-0. Beetje vragen om problemen. Uiteraard wel blij dat Belgie door is.
Na de 2-0 hebben ze hard geknokt. Verdiend.quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het opzet was. Hij raakt 'm en de bal totaal niet. Senegal zakte ook wel erg in na de 2-0. Beetje vragen om problemen. Uiteraard wel blij dat Belgie door is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |