Nee van Beat Itquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Samuel Jackson
Die was van Purple Rain toch
WK is een warm badquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat leuk@! Je weet dat Coco afwezig is?
Dat betekent dus dat je enkele taken van hem moet overnemen!
Broer van Michael?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Samuel Jackson
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Samuel Jackson
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:38 schreef Zorro het volgende:
Gaan we straks Kaapverdie kijken of lekker slapen, en laat die boskabouter lekker het heen en weer krijgen?
Ja dat zie ik morgen welquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:38 schreef Zorro het volgende:
Gaan we straks Kaapverdie kijken of lekker slapen, en laat die boskabouter lekker het heen en weer krijgen?
Ik hoef eigenlijk niks meer van die kut Argentijnen te zien.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:38 schreef Zorro het volgende:
Je bent niet de eerste hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Jeetje, ik dacht dat het pas om 2100uur begon. Bijzonder vervelend die constant wisselende tijden dit WK, mag ik dat zeggen?
Eensquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Jeetje, ik dacht dat het pas om 2100uur begon. Bijzonder vervelend die constant wisselende tijden dit WK, mag ik dat zeggen?
Verschillende tijdzones, meerdere landen, niet zo vreemd tochquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Nee maar wel gewoon kutquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Verschillende tijdzones, meerdere landen, niet zo vreemd toch
Doe je dan ook zo'n strak broekje aan om je erbij te voelen?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb echt zin in de Tour joh. Gewoon overdag. Lekker kasteeltjes kijken, ijsje erbij.
Nee. Misschien wel een flesje rode wijn af en toequote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Doe je dan ook zo'n strak broekje aan om je erbij te voelen?
Zeker geen Nederlander die een rol van betekenis kan spelenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Misschien wel een flesje rode wijn af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |