@Caland is al 40 ofzo joh.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Part time werken, vers vanuit de schoolbanken, is voor luie Gen Z-ers.
Nee tweede helft pak ik er een kaasplankje bij denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig is er een team van vier!!
joh.. het aantal Gen Z users op Fok is waarschijnlijk op één hand te tellen.quote:
hij denkt toch niet dat gen z op die tietenplaatjes afkomt?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
joh.. het aantal Gen Z registranten op Fok is waarschijnlijk op één hand te tellen.
Maar Danny houdt hoop.
Voor deze keer zie ik het door de vingersquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Excuus, feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.
Blijven donerenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op dit soort momenten missen we dus @:Coco
Gewoon naar de man die de assist heeft gegeven lopen en hem bedanken, geen flauwekulletjes.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat betreft het juichen!! Zouden jullie dit zo ook doen??
Ik vind het wegblijven daarvan nou juist positief.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
joh.. het aantal Gen Z users op Fok is waarschijnlijk op één hand te tellen.
Maar Danny houdt hoop.
Hey leuk toch, per ongeluk een duizenddollarkaartje te veel gekocht. Spaart weer kinderdagverblijf uitquote:
Gen X(XX) misschien wel!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij denkt toch niet dat gen z op die tietenplaatjes afkomt?
Wat leuk@! Je weet dat Coco afwezig is?quote:
Jij zou de bal nooit hebben nee.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze lopen dolgraag over de zijlijn met de bal.
Dat zou mij niet gebeuren.
een vrouwquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
linksboven zit ..... bla .... blabla ......... die......wereldkampioen.....werd.................................................................met amerika
Nee van Beat Itquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Samuel Jackson
Die was van Purple Rain toch
WK is een warm badquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat leuk@! Je weet dat Coco afwezig is?
Dat betekent dus dat je enkele taken van hem moet overnemen!
Broer van Michael?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Samuel Jackson
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Samuel Jackson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |