Wij hebben wel een soort airco op werk maar niet al te best.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer vaak dit WK hoor
Jij werkt zeker zonder airco
quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer vaak dit WK hoor
Jij werkt zeker zonder airco
Waarvan aktequote:Op woensdag 1 juli 2026 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wij hebben wel een soort airco op werk maar niet al te best.
Die heb ik op mijn harde schijf staan.quote:
Nee nog niet besproken, hoezo?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:09 schreef xzaz het volgende:
Al besproken waarschijnlijk maar geen penal.
En gaat over tot de orde van de dag.
ik zie dit vaak voorbij komen maar van wat is dat? (kijk geen Nederlandse tv)quote:
Voor 99 had ik erover nagedachtquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Voor 110 euro kun je een clinic van Barney krijgen inclusief kaasblokjes.
Jij kijkt toch weleens darts? Barney niet herkennen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik zie dit vaak voorbij komen maar van wat is dat? (kijk geen Nederlandse tv)
Hup Senegal.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Iedereen leeft gewoon mee met je zenuwen voor vanavond.
Een man die rustig toekijkt hoe anderen ruziënquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Barney (de darter) die twee junks ruzie ziet hebben, uit een docu over hemquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
gewoon eoa random docu over Barney. " kijk mij eens door shitholes heen bewegen"quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh wat sneu Barney god niet eens herkendquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Barney (de darter) die twee junks ruzie ziet hebben, uit een docu over hem
Andere generatiequote:Op woensdag 1 juli 2026 19:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh wat sneu Barney god niet eens herkend
Jij hebt echt een luxe positie op het gebied van d/t blunders.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Saka komt er zo in voor de goal en assistquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:11 schreef Makamba_ het volgende:
Engeland mist een type Oliseh maar dat soort talent wordt daar niet geboren.
Tja ik vindt dat niet zo belangrijkquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt een luxe positie op het gebied van d/t blunders.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt een luxe positie op het gebied van d/t blunders.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die hebben ze alquote:
Lief van jequote:
Maar dit is al besprokenquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar die hebben ze al gemaakt.
Leopold II pakte Congo beter aan dan Tuchel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar die hebben ze al gemaakt.
Akkoordquote:
Die had wel door dat je Congoleesjes kort moet houden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Leopold II pakte Congo beter aan dan Tuchel.
Als jij de AF aanslingert gaat dat vast wel lukken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh die Mpasi zou je nog wel een wedstrijd in actie willen zien
Ho maar weerquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Leopold II pakte Congo beter aan dan Tuchel.
Ze konden geen hands meer maken iig.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die had wel door dat je Congoleesjes kort moet houden.
Die kregen wel een stuk minder vrije trappen tegen wegens hands.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die had wel door dat je Congoleesjes kort moet houden.
Gratis like, makkerquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
@:immerdebestebob hier nog een gratis mention voor je
Toen hij er zat met Rubio en Patel deed hij geforceerd enthousiastquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Infantino kijkt altijd zo ongelukkig
Koffie hydrateert nietquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:21 schreef GGMM het volgende:
Ik wil koffie
Waar blijft die HYDRATION BREAK?
Geniet, maar drink met mate aub.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:21 schreef GGMM het volgende:
Ik wil koffie
Waar blijft die HYDRATION BREAK?
Het was ook hilarisch dat hij mee ging.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Madueke is belachelijk slecht in voetballen
En Pound?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Breng Sterling er maar in voor Rashford.
Daar is Senegal tenminste nog favorietquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk is Congo geen voorbeeld voor Senegal straks
Belgie was dat ook niet voor Congoquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
België zal daar straks verandering in brengen (hoop ik)quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:29 schreef Adames het volgende:
Hoe grappig het ook is. Dit kan toch niet
Europa staat al aardig voor schut op dit WK
Ik heb Senegal op winst tegen de Belgen, dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Senegal is nog een tandje sterker.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kijk nou uit voor de boemerang.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
België zal daar straks verandering in brengen (hoop ik)
België gaat goed moeten zijnquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Daar is Senegal tenminste nog favoriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |