Wij hebben wel een soort airco op werk maar niet al te best.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer vaak dit WK hoor
Jij werkt zeker zonder airco
quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer vaak dit WK hoor
Jij werkt zeker zonder airco
Waarvan aktequote:Op woensdag 1 juli 2026 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wij hebben wel een soort airco op werk maar niet al te best.
Die heb ik op mijn harde schijf staan.quote:
Nee nog niet besproken, hoezo?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:09 schreef xzaz het volgende:
Al besproken waarschijnlijk maar geen penal.
En gaat over tot de orde van de dag.
ik zie dit vaak voorbij komen maar van wat is dat? (kijk geen Nederlandse tv)quote:
Voor 99 had ik erover nagedachtquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Voor 110 euro kun je een clinic van Barney krijgen inclusief kaasblokjes.
Jij kijkt toch weleens darts? Barney niet herkennen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik zie dit vaak voorbij komen maar van wat is dat? (kijk geen Nederlandse tv)
Hup Senegal.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Iedereen leeft gewoon mee met je zenuwen voor vanavond.
Een man die rustig toekijkt hoe anderen ruziënquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Barney (de darter) die twee junks ruzie ziet hebben, uit een docu over hemquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
gewoon eoa random docu over Barney. " kijk mij eens door shitholes heen bewegen"quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh wat sneu Barney god niet eens herkendquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Barney (de darter) die twee junks ruzie ziet hebben, uit een docu over hem
Andere generatiequote:Op woensdag 1 juli 2026 19:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh wat sneu Barney god niet eens herkend
Jij hebt echt een luxe positie op het gebied van d/t blunders.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh wat sneu Barney god niet eens herkend
Saka komt er zo in voor de goal en assistquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:11 schreef Makamba_ het volgende:
Engeland mist een type Oliseh maar dat soort talent wordt daar niet geboren.
Tja ik vindt dat niet zo belangrijkquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt een luxe positie op het gebied van d/t blunders.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt een luxe positie op het gebied van d/t blunders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |