quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Veel duidelijker krijg je ze niet
Dit is een Nederlands forum.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij staat met beide benen naast elkaar voordat hij de keeper raakt ontzettend obvious opzoek naar contact
Sorry hoor, maar zo heb ik nog nooit in een sprint gestaan.
Kan gebeurenquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij maakt een foutje
En Engeland krijgt geen penalty
Kijk Duik eens dom. Ja ho maarquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:45 schreef Felagund het volgende:
Als hij niet dom had gedoken, was het allicht wel een penalty geweest.
ENgeland is op penaltyseries trouwens bijna net zo slecht als Nederlandquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:46 schreef Meister1984 het volgende:
En terecht dat Engeland een keer geen penalty krijgt.
Ik heb net ook Rice gegeten!quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet nu ook Rice.
Komt wel dichtbij zo.
Ja, de neutrale BBC lijkt me in dit geval extreem betrouwbaarquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:46 schreef kalinhos het volgende:
Op de BBc vinden ze ‘t ook een penalty. Maar als je als scheidsrechter vindt dattie duikt dan is het toch gewoon geel?
Sinds de knockout fase is Sporza achteruit gegaan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oke, nu zijn we op het punt dat de commentator mijn zenuwstelsel begint te irriteren.
Great race, great crowd.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de neutrale BBC lijkt me in dit geval extreem betrouwbaar
Derde been.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ENgeland zet druk maar congo blijft toch vrij eenvoudig op de been hoor
Wat heeft Ronald Koeman dan uitgevonden? Obesitas?quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk dat al die ploegjes met uitvinders als bondscoach genadeloos afgaan.
Bij het baanwielrennen altijd een leuke rubriekquote:
België of de VS?quote:
Mido als centrumspitsquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat heeft Ronald Koeman dan uitgevonden? Obesitas?
Ik ben tegen racismequote:
Videoland neemt Viaplay over en krijgt Formule 1, darts en Engels voetbalquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord zoekt nog een keeper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |