Waarschijnlijk kan dat alleen als ze een mogelijke dader al actief aan het onderzoeken zijn. Ik denk dat er geen methoden zijn om terug in de tijd te gaan en vast te stellen dat iemand dingen gegoogeld heeft achter een VPN met een algemeen, gedeelde ip-adres. Hooguit kunnen ze vaststellen dat er op weet ik het 31 maart iemand met adres xxxx.nordvpn.com op Google heeft gezocht naar vergiftigingsmethoden. Maar als NordVPN geen logs heeft, dan wordt het alsnog lastig.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:05 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
While a VPN encrypts your traffic and masks your real IP address from your Internet Service Provider (ISP), it is not an invisibility cloak against federal law enforcement. If the FBI is actively investigating a target, they have numerous technical and legal methodologies to bypass, trace, or completely compromise a VPN connection.
Ja precies, dat schreef ik eerder ook: je kunt een tweedehands laptop of mobiel kopen, daar geen enkele persoonlijke gegevens op plaatsen en vervolgens ergens een publieke wifi gebruiken met een VPN en/of TOR, en dan ben je vrijwel onvindbaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:44 schreef Leandra het volgende:
Maar dan gaan we dus uit van het gebruiken van een bestaand device met VPN.
Voor ¤ 150 heb je een simpel mobieltje en een pre-paid kaartje, daarmee lekker bij Ikea, de bibliotheek of waar dan ook op de wifi gaan zitten als je dingen op wilt zoeken en het ding vooral nooit aan je wifi thuis koppelen, bij voorkeur thuis helemaal nooit aan hebben staan.
Heb die podcast ook geluisterd, werden idd wat nieuwe dingen verteld. Blijkbaar was zijn moeder er ook bij toen Clen met dochter bij het huis aankwam.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Je hoort overal kleine dingetjes, in de podcast van het Parool hebben ze het vandaag erover dat er water in de longen zat van Leonie. Niet genoeg om definitief te zeggen dat ze verdronken was.
Ook dat haar PA Karin een uitgebreide getuigenis had afgelegd voor haar dood. En dat die zaken later wel ineens gekoppeld kunnen worden.
Clen V zijn dochter niet meer heeft gezien, en er een procedure loopt om hem uit de ouderlijke macht te zetten.
Die au pair kwam aanlopen omdat ze kwam werken. Die trof de politie voor de deur aan en liet ze naar binnen. Je moet er toch niet aan denken dat dat meisje de vrouw zo aan zou treffen in haar eentje…quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:03 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Heb die podcast ook geluisterd, werden idd wat nieuwe dingen verteld. Blijkbaar was zijn moeder er ook bij toen Clen met dochter bij het huis aankwam.
Snap alleen de tijdlijn niet. Clen en kind waren tot 9.15 uur thuis (weet niet meer waar ik dat gelezen heb). Daarna is hij weggegaan met kind (?) Hij heeft gesport, koffie gedronken met zijn moeder in een koffiezaak en daar nog gewerkt. Mijn aanname is dat hij op een gegeven moment met zijn moeder en kind naar huis is gegaan.
Hoe zit het dan met die oppas? Zou die gebeld zijn zodat zij de deur kon openmaken met de sleutels?
En wat had Karin verklaard? Dat het niet zo goed ging met Leonie, iets van dat het licht/warmte in haar ogen weg was? De buurman heeft verteld/verklaard dat Leonie er zo moe uit zag. Volgens mij heb ik dat in de Parool Podcast gehoord maar dat weet ik niet meer zeker.
Vind het een hele intrigerende zaak. Mede omdat die Karin ook is vermoord na haar verklaring. Volgens politie toeval en er is geen verband tussen de twee zaken. Vind het wel heel toevallig.
Startpage.com hoef je niet in te loggen, Google trouwens ook niet, daarnaast als je beetje slim/handig bent kun je ook gewoon je eigen ongecensureerde LLM gebruiken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 16:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Nou op zoekmachines zal hij toch moeten inloggen.
En die loggen alles
Ik vind het allemaal behoorlijk luguber. Dat peutertje is toch heel vroeg wakker en moet dan samen met haar vader hebben ontbeten? Vraagt zo'n kindje dan niet naar haar moeder? Mama is al naar haar werk, hoor..quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die au pair kwam aanlopen omdat ze kwam werken. Die trof de politie voor de deur aan en liet ze naar binnen. Je moet er toch niet aan denken dat dat meisje de vrouw zo aan zou treffen in haar eentje…
Maar dat was misschien ook de bedoeling van Clen.
Hoe oud is dat kind?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal behoorlijk luguber. Dat peutertje is toch heel vroeg wakker en moet dan samen met haar vader hebben ontbeten? Vraagt zo'n kindje dan niet naar haar moeder? Mama is al naar haar werk, hoor..
Leonie werkte veel, het ziet er een beetje uit dat hij een soort van huisman was met een Au Pair en zij het grote geld verdiende.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal behoorlijk luguber. Dat peutertje is toch heel vroeg wakker en moet dan samen met haar vader hebben ontbeten? Vraagt zo'n kindje dan niet naar haar moeder? Mama is al naar haar werk, hoor..
Volgens mij valt dat wel mee, dat er behoorlijk wat verdachte omstandigheden zijn kun je niet ontkennen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:47 schreef the-eye het volgende:
Ik zie hier iedereen Clen al als dader aanwijzen maar ik denk dat je daar voorzichtig mee moet zijn. Zaken kunnen altijd anders zijn dan dat ze lijken
@clenthemanquote:Op donderdag 2 juli 2026 15:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jawel, gisteren in het AD en hier bij rtl.
https://www.rtl.nl/boulev(...)w-zitting-rechtszaak
Nou huisman ? 1e klas Lamlul bedoelde je ?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Leonie werkte veel, het ziet er een beetje uit dat hij een soort van huisman was met een Au Pair en zij het grote geld verdiende.
Klopt, dat huis was zo groot dat ze zelfs apart hadden kunnen wonen. Zoals ie dat verklaart had, was die waarschijnlijk niet eens verdachte geweest.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:47 schreef the-eye het volgende:
Ik zie hier iedereen Clen al als dader aanwijzen maar ik denk dat je daar voorzichtig mee moet zijn. Zaken kunnen altijd anders zijn dan dat ze lijken
Ik dacht, ik zet het er ff netjes neer.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:58 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Nou huisman ? 1e klas Lamlul bedoelde je ?
Ik denk dat iedereens buikgevoel zegt dat hij hartstikke schuldig is, maar ik ben het wel met je eens dat er eigenlijk helemaal geen hard bewijs is momenteel. Alleen indirect bewijs en verdachte omstandigheden.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:47 schreef the-eye het volgende:
Dat denk ik wel ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die au pair kwam aanlopen omdat ze kwam werken. Die trof de politie voor de deur aan en liet ze naar binnen. Je moet er toch niet aan denken dat dat meisje de vrouw zo aan zou treffen in haar eentje…
Maar dat was misschien ook de bedoeling van Clen.
Interessant artikel, van de krant die we niet mogen quoten.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:12 schreef StaceySinger het volgende:
wat ook apart is = dit :
Wie de deur nader bekijkt, ziet dat hij eerder is ingebeukt.
[ afbeelding ]
In dit artikel staat dat de politie de deur heeft ingebeukt maar de oppas kwam toch naar de woning (omdat ze moest werken zei je in een eerdere comment maar uit welke bron haalde je dat eigenlijk?) en met haar sleutel zijn ze toch naar binnen gegaan?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Interessant artikel, van de krant die we niet mogen quoten.
Volgens mij die podcast van die meiden van POW van de NPO.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:21 schreef proud_mami het volgende:
[..]
In dit artikel staat dat de politie de deur heeft ingebeukt maar de oppas kwam toch naar de woning (omdat ze moest werken zei je in een eerdere comment maar uit welke bron haalde je dat eigenlijk?) en met haar sleutel zijn ze toch naar binnen gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |