Misschien moet je zelf het blokje even goed lezen, ik doe ook geen feitelijke constatering, ik vraag alleen of dat wel expliciet de woorden van het OM zijn, of de interpretatie door de journalist.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De officier van justitie ging ook in op de moord op de 59-jarige Karin, de persoonlijk assistent van Leonie bij ABN Amro. Zij werd enkele dagen ...
https://www.ad.nl/binnenl(...)opgemerkt~a43bd6972/
Mokerdomme opmerking weer van je….
In verschillende Podcasts gehoort, o.a. Napleiten en Parool Misdaad Podcast.quote:
Waarom ontwijk je die vraag ?quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:36 schreef raptorix het volgende:
Van een directe bron
Het idee is om een zo normaal mogelijke situatie te creeeren omdat uit groepsinteractie veel van iemand naar boven komt.
Het lijkt in ieder geval geen kwestie van 'interpretatie'.quote:Op donderdag 2 juli 2026 07:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar is dat een verklaring van de Officier of is dat de interpretatie van de klant? Ik kan het mishebben, maar ik dacht dat ze echt bij 2 verschillende onderdelen werkten.
quote:"Dan gebeurt er iets bizars. Terwijl de collega’s van Leonie bij ABN Amro nog in shock zijn over haar dood, wordt op 30 maart hun collega Karin doodgestoken op een parkeerplaats in Nieuw-Vennep. De twee vrouwen werkten heel nauw samen: Karin was de persoonlijke assistent van Leonie. De politie onderzoekt daarna of er een verband is met de dood van Leonie, maar dat wordt niet gevonden (zie kader)."
Bron: ADquote:"Doordat de twee vrouwen zo nauw samenwerken (Karin is de persoonlijke assistent van Leonie), gaan direct geruchten rond dat de zaken met elkaar te maken hebben. De recherche onderzoekt een mogelijk verband tussen de overlijdens, maar kan dat niet vinden. De Italiaanse verdachte en Karin kenden elkaar niet."
Voor duidelijkheid, ik beweerde het ook niet, het was puur een vraag, dank voor opzoeken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:18 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Het lijkt in ieder geval geen kwestie van 'interpretatie'.
[..]
[..]
Bron: AD
Dit lijkt wel in alles op het schoolvoorbeeld van een narcist ja.quote:Op donderdag 2 juli 2026 05:31 schreef TAmaru het volgende:
Clen is wel typisch zo iemand die zijn bek niet kan houden en toch altijd een gesprek met iemand aangaat. Hij is namelijk duidelijk een enorme narcist. Zal ook wel denken dat hij met deze bijzonder matig uitgevoerde moord weg gaat komen.
Geloof me, ik kan het wetenquote:Op donderdag 2 juli 2026 10:36 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dit lijkt wel in alles op het schoolvoorbeeld van een narcist ja.
Ja idd een vreemd verhaalquote:Op donderdag 2 juli 2026 10:47 schreef the-eye het volgende:
Tegenwoordig hebben we een slimme meter zou aan de hand daarvan niet na te gaan zijn vanaf wanneer het warme water aan heeft gestaan?
Het is wel te toevallig ja. Moet zeggen dat ik het al met al een heel raar verhaal vind.quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geen woord. Ik denk dat ik niet de enige ben die dat heel vreemd vind.
Ook niks te vinden over die strafzaak, die kerel moet toch ook verantwoording afleggen bij de rechtbank.
Illegale Italiaan steekt werknemer grote bank in Amsterdam dood…. Praten we verder niet meer over.
Wat vinden andere users hier daarvan? Deze vrouw, ik weet niet eens haar naam, werd neergestoken. Begraven en klaar?
Ik ga morgen ff mailen met die twee misdaadjournalisten van het Parool. Die hoor ik er ook niet over.
Zou interessant zijn om te kijken of er extra onderzoek is verricht op het hart om te zien of daar (aangeboren) problemen mee waren:quote:Op donderdag 2 juli 2026 11:07 schreef StaceySinger het volgende:
Of :
People with heart failure must consult their cardiologist before taking a hot bath or using a hot tub. Heat exposure causes blood vessels to dilate and can trigger sudden drops in blood pressure and an increased heart rate, placing dangerous strain on a weakened heart.
Je bent in elk geval niet met Clen V. getrouwd, dus dat helpt de prognose alweerquote:
>Dan zou je naar het gas/stroom verbruik kunnen kijken en kijken of er onderbrekingen zijn geweest<quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:07 schreef Leandra het volgende:
De kraan liep nog hè, er is dus niets afgekoeld.
In feite zou ze zelfs in een normaal bad buiten bewustzijn kunnen zijn geraakt en dat hij daarna de kraan op heet heeft gezet en dat dat hete bad vervolgens de dood heeft veroorzaakt
54 graden is geen warm bad, dat is een veel te heet bad.
Misschien is aan de hand van de slimme meter te zien dat het bad bijvoorbeeld pas om 6 uur 's morgens gevuld werd?quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:17 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
>Dan zou je naar het gas/stroom verbruik kunnen kijken en kijken of er onderbrekingen zijn geweest<
Ook belangrijk : de zoek geschiedenis op zijn computer en of er iets gewist is.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Misschien is aan de hand van de slimme meter te zien dat het bad bijvoorbeeld pas om 6 uur 's morgens gevuld werd?
Die 54 graden is inderdaad geen temperatuur die je zelf kiest voor een normaal bad lijkt me. Ik vermoed dat hij dat zelf heeft georchestreerd na de dood, wellicht komt daar ook die huidoprulling vandaan die is geconstateerd.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:07 schreef Leandra het volgende:
De kraan liep nog hè, er is dus niets afgekoeld.
In feite zou ze zelfs in een normaal bad buiten bewustzijn kunnen zijn geraakt en dat hij daarna de kraan op heet heeft gezet en dat dat hete bad vervolgens de dood heeft veroorzaakt
54 graden is geen warm bad, dat is een veel te heet bad.
Volgens mij werd gisteren gemeld dat ze daar nog mee bezig zijn. Je zou echter verwachten dat je na 3 maanden wel weet wat er op die apparaten staat.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:34 schreef TAmaru het volgende:
Ik neem aan dat ze zijn laptop en telefoon al hebben uitgelezen en dat hij slim genoeg is geweest om zijn sporen goed te wissen en zijn telefoon 's nachts niet aan te raken. Anders zullen ze dat zeker kunnen zien.
Klopt, vreemd dat ze dan wel zo snel de conclusie konden trekken dat die twee zaken niks met elkaar te maken hadden.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij werd gisteren gemeld dat ze daar nog mee bezig zijn. Je zou echter verwachten dat je na 3 maanden wel weet wat er op die apparaten staat.
Als hij echt de dader is en dit gepland heeft, zal hij dingen opgezocht hebben in bijv de Bibquote:Op donderdag 2 juli 2026 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij werd gisteren gemeld dat ze daar nog mee bezig zijn. Je zou echter verwachten dat je na 3 maanden wel weet wat er op die apparaten staat.
Wat zal die vrouw gelukkig zijn dat ze daar ontsnapt is.quote:Op donderdag 2 juli 2026 14:33 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Krijg je toch de rillingen van als je die man ziet #engerd
Overigens is dat ook een prima reden voor de politie om niet aan de kraan te komen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die 54 graden is inderdaad geen temperatuur die je zelf kiest voor een normaal bad lijkt me. Ik vermoed dat hij dat zelf heeft georchestreerd na de dood, wellicht komt daar ook die huidoprulling vandaan die is geconstateerd.
Jawel, gisteren in het AD en hier bij rtl.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:03 schreef Firuze60 het volgende:
Het blijft allemaal zeer verdacht, hoop dat het OM bewijzen vindt. Waarom is er trouwens nergens een afbeelding van Leonie?
Als haar familie dat niet wil dan heb ik daar geen probleem mee, als het om mijn ouder, kind, broer of zus zou gaan dan zou ik daar ook niet op zitten te wachten.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:03 schreef Firuze60 het volgende:
Het blijft allemaal zeer verdacht, hoop dat het OM bewijzen vindt. Waarom is er trouwens nergens een afbeelding van Leonie?
Volgens mij heeft Namens de Familie een paar weken geleden aangegeven dat zij geen beeldmateriaal van Leonie verder verspreid willen zien worden.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als haar familie dat niet wil dan heb ik daar geen probleem mee, als het om mijn ouder, kind, broer of zus zou gaan dan zou ik daar ook niet op zitten te wachten.
Naja als hij een beetje slim is ... als je een andere laptop koopt, gewoon een oudje, en je gaat naar een café en verbindt je daar met de wifi en dan met een VPN en/of TOR eroverheen, dan gaat natuurlijk nooit meer iemand daarachter komen. De meeste mensen zijn daar te stom of te impulsief voor, maar het is allemaal niet zo moeilijk als je het echt hebt voorbereid.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Als hij echt de dader en dit gepland heeft, zal hij dingen opgezocht hebben in bijv de Bib
Of op z'n werk als ie dat heeft.
Het is/lijkt me een klaploper![]()
Dan zou die het beddengoed toch in de wasmachine en droger doen en niet de badmat en de handdoeken?quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Naja als hij een beetje slim is ... als je een andere laptop koopt, gewoon een oudje, en je gaat naar een café en verbindt je daar met de wifi en dan met een VPN en/of TOR eroverheen, dan gaat natuurlijk nooit meer iemand daarachter komen. De meeste mensen zijn daar te stom of te impulsief voor, maar het is allemaal niet zo moeilijk als je het echt hebt voorbereid.
Ik vind het hele tafereel zoals het wordt omschreven in de rechtszaal dan weer niet heel goed voorbereid overkomen. Kan ook best zijn dat het allemaal niet echt voorbereid was en dat er ook totaal geen gif of iets dergelijks bij is komen kijken. Ik kan me voorstellen dat het vrij lastig is in een badkuip om overeind te komen als je onder water gehouden wordt bijvoorbeeld.
Weten ze eigenlijk wel zeker dat ze in bad is overleden? Wie zegt dat hij geen kussen op haar hoofd heeft gedrukt toen ze sliep en haar toen in bad heeft gelegd?
misschien ja, geen idee wat voor sporen zoiets achterlaat. misschien heeft hij het kussensloop wel gedump en verder niets.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan zou die het beddengoed toch in de wasmachine en droger doen en niet de badmat en de handdoeken?
Dit is toch uiterts verdachtquote:Op donderdag 2 juli 2026 15:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Moord in Nieuw-Vennep
De officier van justitie ging ook in op de moord op de 59-jarige Karin, de persoonlijk assistent van Leonie bij ABN Amro. Zij werd enkele dagen na de dood van Leonie doodgestoken op een parkeerterrein in Nieuw-Vennep. Een Italiaanse man zonder vaste woon- of verblijfplaats werd daarvoor aangehouden. Volgens het OM blijkt uit niets dat beide overlijdens verband met elkaar houden; men gaat daarom uit van puur toeval.
Deze conclusie werd na drie dagen na de dood van Karin al getrokken, dat is dus een week voor de aanhouding van Clen V.
Over deze man kwamen die dag meerdere meldingen binnen van vrouwen die door hem waren lastig gevallen. Was hij specifiek op zoek naar Karin?
Edit:
Ook niks meer te vinden over deze zaak na 3 april. Geen idee wanneer de rechtzaak is.
Kan er mee te maken hebben dat de verdachte in die zaak een Italiaan zonder vast woon -en verblijfplaats is. Dan duurt het soms langer om gegevens te verzamelen (strafrechtelijk verleden, etc). Meestal willen ze daar eerst een beeld van hebben voordat ze de eerste zitting inplannen.quote:
Hij woonde in Hoofddorp.quote:Op donderdag 2 juli 2026 16:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan er mee te maken hebben dat de verdachte in die zaak een Italiaan zonder vast woon -en verblijfplaats is. Dan duurt het soms langer om gegevens te verzamelen (strafrechtelijk verleden, etc). Meestal willen ze daar eerst een beeld van hebben voordat ze de eerste zitting inplannen.
Nou op zoekmachines zal hij toch moeten inloggen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Naja als hij een beetje slim is ... als je een andere laptop koopt, gewoon een oudje, en je gaat naar een café en verbindt je daar met de wifi en dan met een VPN en/of TOR eroverheen, dan gaat natuurlijk nooit meer iemand daarachter komen. De meeste mensen zijn daar te stom of te impulsief voor, maar het is allemaal niet zo moeilijk als je het echt hebt voorbereid.
Ik vind het hele tafereel zoals het wordt omschreven in de rechtszaal dan weer niet heel goed voorbereid overkomen. Kan ook best zijn dat het allemaal niet echt voorbereid was en dat er ook totaal geen gif of iets dergelijks bij is komen kijken. Ik kan me voorstellen dat het vrij lastig is in een badkuip om overeind te komen als je onder water gehouden wordt bijvoorbeeld.
Weten ze eigenlijk wel zeker dat ze in bad is overleden? Wie zegt dat hij geen kussen op haar hoofd heeft gedrukt toen ze sliep en haar toen in bad heeft gelegd?
Kan zijn dat ie daar voornamelijk rond zwierf, maar hij stond nergens ingeschreven.quote:
quote:Verdachte misdrijf Nieuw-Vennep
Gisteren heeft de politie een persbericht verstuurd over de aanhouding van de verdachte. Het betreft een 36-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats. Hij heeft de Italiaanse nationaliteit en leidt vermoedelijk een zwervend bestaan. De verdachte zit op dit moment nog steeds vast en zal vrijdag 3 april worden voorgeleid aan de rechter-commissaris.
bron: politie.nl
Zag in de tweets van Saskia Belleman dat er op 15 juli een rechtszaak is inzake de Italiaanse man/Karin.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Moord in Nieuw-Vennep
De officier van justitie ging ook in op de moord op de 59-jarige Karin, de persoonlijk assistent van Leonie bij ABN Amro. Zij werd enkele dagen na de dood van Leonie doodgestoken op een parkeerterrein in Nieuw-Vennep. Een Italiaanse man zonder vaste woon- of verblijfplaats werd daarvoor aangehouden. Volgens het OM blijkt uit niets dat beide overlijdens verband met elkaar houden; men gaat daarom uit van puur toeval.
Deze conclusie werd na drie dagen na de dood van Karin al getrokken, dat is dus een week voor de aanhouding van Clen V.
Over deze man kwamen die dag meerdere meldingen binnen van vrouwen die door hem waren lastig gevallen. Was hij specifiek op zoek naar Karin?
Edit:
Ook niks meer te vinden over deze zaak na 3 april. Geen idee wanneer de rechtzaak is.
Tijdens de rechtszaak sproken ze over ‘echtgenote’ dus ik denk het wel?quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Over het hoofd gezien. Waren ze nu getrouwd?
Tuurlijk maar als hij via een VPN of TOR op een zoekmachine heeft lopen zoeken naar ontraceerbaar gif of iets dergelijks, dan is dat vermoedelijk niet aan hem te linken. Ik vermoed dat er bovendien duizenden mensen per dag naar dat soort dingen zoeken. Is ook niet verboden natuurlijk om kennis op te doen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 16:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Nou op zoekmachines zal hij toch moeten inloggen.
En die loggen alles
While a VPN encrypts your traffic and masks your real IP address from your Internet Service Provider (ISP), it is not an invisibility cloak against federal law enforcement. If the FBI is actively investigating a target, they have numerous technical and legal methodologies to bypass, trace, or completely compromise a VPN connection.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 05:48 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Tuurlijk maar als hij via een VPN of TOR op een zoekmachine heeft lopen zoeken naar ontraceerbaar gif of iets dergelijks, dan is dat vermoedelijk niet aan hem te linken. Ik vermoed dat er bovendien duizenden mensen per dag naar dat soort dingen zoeken. Is ook niet verboden natuurlijk om kennis op te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |