abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:13:24 #101
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221208523
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:10 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)n-stomend-heet-water

Interessante podcast van twee jongedames die vandaag bij de rechtszaak aanwezig waren, zijn ook geluidsfragmenten van te horen.
En wat dingen die niet in de media verder zijn besproken.
Die zijn er snel bij, mogen zij die fragmenten uitzenden?
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:26:03 #102
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221208609
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Waarom niet?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221208656
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Was toch een openbare zitting?
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:38:07 #104
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221208675
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarom niet?
Vanwege de huisregels in de rechtbank.
https://www.rechtspraak.n(...)nformatie/huisregels
pi_221208687
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ok, dan gaan ze over de schreef. Maar wel een grijze grens tussen de X-berichten van Belleman in dit dan.
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:42:31 #106
438527 MissButterflyy
pi_221208700
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Tsja, geen idee.

Maar er zijn vaker geluidsfragmenten te horen van rechtszaken. Soms zelfs beelden van de rechters of de advocaten en officier van justitie.
Misschien is er een uitzondering voor journalisten?

Neem aan dat die dames dat wel weten. Die zitten zelf ook in de rechtswereld.
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:50:42 #107
438527 MissButterflyy
pi_221208752
https://www.rtl.nl/boulev(...)ank-om-vrijlating-na

RTL deelt ook geluid en beelden.
pi_221208753
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:42 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Tsja, geen idee.

Maar er zijn vaker geluidsfragmenten te horen van rechtszaken. Soms zelfs beelden van de rechters of de advocaten en officier van justitie.
Misschien is er een uitzondering voor journalisten?

Neem aan dat die dames dat wel weten. Die zitten zelf ook in de rechtswereld.
Dat! En zoveel hoor je niet uit de rechtbank.
  woensdag 1 juli 2026 @ 21:24:04 #109
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221208946
Ff geluisterd, hij zou dus een detox bad gemaakt hebben voor haar, en een romantische sfeer hebben gecreëerd in de badkamer. Uiteindelijk is hij in slaap gevallen in bed, en zat zij nog in bad.

Weet iemand wat ze bedoelen met het alarm in de nacht op haar telefoon? Is er 112 gebeld en weer weggedrukt? Of bedoelen ze daarmee haar wekker?
pi_221209100
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff geluisterd, hij zou dus een detox bad gemaakt hebben voor haar, en een romantische sfeer hebben gecreëerd in de badkamer. Uiteindelijk is hij in slaap gevallen in bed, en zat zij nog in bad.

Weet iemand wat ze bedoelen met het alarm in de nacht op haar telefoon? Is er 112 gebeld en weer weggedrukt? Of bedoelen ze daarmee haar wekker?
Waar hoorde of las jij dat?
  woensdag 1 juli 2026 @ 21:43:15 #111
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221209112
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 21:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Waar hoorde of las jij dat?
In die NPO podcast. Link staat een paar posts hierboven.
pi_221209387
Volgens mij mag je geluids-(en beeld)fragmenten maken en uitzenden tenzij iemand (de verdachte doorgaans) bezwaar maakt. Bij Ali B bv mocht alles uitgezonden worden van hem.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221209713
Waarom is hij trouwens nog steeds in hechtenis, kennen we hier geen borg?
  woensdag 1 juli 2026 @ 22:21:53 #114
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221209746
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 14:47 schreef raptorix het volgende:

[..]
Heb je nog meer mokerdomme opmerkingen?
Speciaal voor jou nog eentje dan.

Huismoekes zoals ik weten nogal wat van schoonmaakmiddelen, welk giftig brouwsel is dodelijk en ruikt naar vers stro?
  woensdag 1 juli 2026 @ 22:35:11 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221210037
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
Waarom is hij trouwens nog steeds in hechtenis, kennen we hier geen borg?
Afhankelijk van waarvan iemand verdacht wordt kan er wel een zekerheidsstelling (borg) gehanteerd worden, maar die mogelijkheid wordt maar weinig gebruikt.
Het is ook maar de vraag of hij de middelen wel heeft, het zou een beetje bizar zijn als hij de erfenis van zijn kind zou kunnen gebruiken om zijn eigen borg te betalen.

Maar het zou me ook niet verbazen als ze in deze zaak het risico niet willen lopen dat hij bewijzen wegwerkt of zichzelf laat verdwijnen.
Plus dat je dan echt wel een dilemma hebt mbt het kind, want die zal nu door iemand anders opgevangen worden, je moet je toch niet voorstellen dat je dat kind dan weer bij haar vader zou moeten laten verblijven omdat hij nou eenmaal (voorlopig) op vrije voeten is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221210374
Ook even de podcast geluisterd, probeer hier een samenvatting te geven:

Hij had een app gestuurd met een foto van een dienblad in de badkamer met kaarsjes erop maar die kaarsjes zijn later opgeruimd en ergens anders gevonden. Ook had hij een app gestuurd dat hij ‘zin in haar had’ maar hij beweerd dat hij in slaap is gevallen terwijl zij nog in bad zat/lag. Mbt tot haar jas en tas, ze wisselde nogal vaak van jas en tas zei zijn advocaat. Maar over het feit dat haar telefoon nog in bed lag heeft hij weer niks verklaard. Wel heeft hij haar nog een app gestuurd om haar een fijne dag te wensen in de ochtend.
Hij kwam op een gegeven moment thuis met en op straat is hem verteld door een agent dat hij niet in huis mocht. Clen stelde geen vragen zoals wat is er gebeurd, waar is het gebeurd en waar is mijn vrouw en of hij haar mocht zien. Hij heeft überhaupt niets verklaard, volgens zijn advocaat omdat hij gelijk als verdachte werd gezien en hem ‘sturende’ vragen werden gesteld.

Hij heeft alleen later uitgelegd dat hij niets heeft gezegd omdat hij met een ‘kleintje’ daar op straat stond. Neem aan hun dochtertje want er is aan hem gevraagd of hij of zijn dochtertje nog dingen nodig hadden (dan zou de politie dat halen uit het huis want hij mocht niet zelf naar binnen). Hij gaf daarop aan dat hij zich niet eens geschoren of zijn tanden heeft gepoetst die ochtend. Ik vraag me af waar hij naar toe is geweest dan met dat dochtertje. Niet naar de opvang oid lijkt me want de oppas arriveerde tegelijk met de politie en met haar sleutels is de politie naar binnen gegaan. Raar toch, je gaat ‘s ochtends weg met je dochtertje nadat je hebt gezien dat de kant van je vrouw niet beslapen is en dan check je niet even of ze nog in de badkamer of ergens anders in huis is terwijl haar telefoon nog op bed ligt?

Hij is de afgelopen maanden ook gezien door een psychiater maar daar wilde hij ook niet mee praten want hij wilde van het mooie weer genieten. De psychiater vond hem wel heel amicaal. Hij is ook niet betrokken geweest bij de uitvaart, hij hoorde alles achteraf. Hij moet gezien worden door het Pieter Baan Centrum maar daar is hij niet verplicht mee te werken door in gesprek te gaan maar ze willen hem iig observeren voor een paar weken. Volgende zitting is in september.
  donderdag 2 juli 2026 @ 00:12:00 #117
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221211488
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 22:56 schreef proud_mami het volgende:
Ook even de podcast geluisterd, probeer hier een samenvatting te geven:

Hij had een app gestuurd met een foto van een dienblad in de badkamer met kaarsjes erop maar die kaarsjes zijn later opgeruimd en ergens anders gevonden. Ook had hij een app gestuurd dat hij ‘zin in haar had’ maar hij beweerd dat hij in slaap is gevallen terwijl zij nog in bad zat/lag. Mbt tot haar jas en tas, ze wisselde nogal vaak van jas en tas zei zijn advocaat. Maar over het feit dat haar telefoon nog in bed lag heeft hij weer niks verklaard. Wel heeft hij haar nog een app gestuurd om haar een fijne dag te wensen in de ochtend.
Hij kwam op een gegeven moment thuis met en op straat is hem verteld door een agent dat hij niet in huis mocht. Clen stelde geen vragen zoals wat is er gebeurd, waar is het gebeurd en waar is mijn vrouw en of hij haar mocht zien. Hij heeft überhaupt niets verklaard, volgens zijn advocaat omdat hij gelijk als verdachte werd gezien en hem ‘sturende’ vragen werden gesteld.

Hij heeft alleen later uitgelegd dat hij niets heeft gezegd omdat hij met een ‘kleintje’ daar op straat stond. Neem aan hun dochtertje want er is aan hem gevraagd of hij of zijn dochtertje nog dingen nodig hadden (dan zou de politie dat halen uit het huis want hij mocht niet zelf naar binnen). Hij gaf daarop aan dat hij zich niet eens geschoren of zijn tanden heeft gepoetst die ochtend. Ik vraag me af waar hij naar toe is geweest dan met dat dochtertje. Niet naar de opvang oid lijkt me want de oppas arriveerde tegelijk met de politie en met haar sleutels is de politie naar binnen gegaan. Raar toch, je gaat ‘s ochtends weg met je dochtertje nadat je hebt gezien dat de kant van je vrouw niet beslapen is en dan check je niet even of ze nog in de badkamer of ergens anders in huis is terwijl haar telefoon nog op bed ligt?

Hij is de afgelopen maanden ook gezien door een psychiater maar daar wilde hij ook niet mee praten want hij wilde van het mooie weer genieten. De psychiater vond hem wel heel amicaal. Hij is ook niet betrokken geweest bij de uitvaart, hij hoorde alles achteraf. Hij moet gezien worden door het Pieter Baan Centrum maar daar is hij niet verplicht mee te werken door in gesprek te gaan maar ze willen hem iig observeren voor een paar weken. Volgende zitting is in september.
Vanaf 13:40 detox bad. Mis ik in je samenvatting, wel de foto van hem naar haar in de appjes. Kaarsen bij het bad en de belofte om haar te verwennen.

Kaarsen en dienblad van die foto zijn bij de politie inval weg, de badmat en handdoeken en badjas zaten uiteindelijk tijdens de politie-inval in de droger….

Verder hele goede samenvatting van een hele goede podcast!
pi_221211572
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Vanaf 13:40 detox bad. Mis ik in je samenvatting, wel de foto van hem naar haar in de appjes. Kaarsen bij het bad en de belofte om haar te verwennen.

Kaarsen en dienblad van die foto zijn bij de politie inval weg, de badmat en handdoeken en badjas zaten uiteindelijk tijdens de politie-inval in de droger….

Verder hele goede samenvatting van een hele goede podcast!
Ja had deto-bad idd vergeten te noemen en ook dat badmat, handdoeken en haar badjas in de droger zaten. Wasje gedraaid om bloed oid weg te wassen?
  donderdag 2 juli 2026 @ 00:44:50 #119
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221211983
Hij heeft dus een detox bad gemaakt voor haar uit liefde, en nu is ze dood.

Als je chloor mengt met het ontsmettingsmiddel zoals geadviseerd wordt in een kraampakket. Wat dus bij elk gezin in de kast staat en niet op is na de kraamtijd. Dan krijg je een mengsel wat chloroform heet.
In de film doen ze dat op een doekje en dan raak je out. Maar dat werkt toch niet helemaal zo.

Maar als je dat mengsel op een bepaalde manier bewaart dan krijg je een ander product wat ruikt naar vers hooi, beetje zoet. Werd ingezet in WO 1, die stof die zich niet af aan materialen hecht en verdunt zich gemakkelijk met warm water.

Ze gaan nu een extra autopsie doen, zeiden die meiden in de podcast. De stof waar ik benieuwd naar ben is fosgeen.

Maar ja, ik ben maar een mokerdom huisvrouwtje met een iq van 56…
  donderdag 2 juli 2026 @ 00:53:42 #120
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221212133
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 00:20 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ja had deto-bad idd vergeten te noemen en ook dat badmat, handdoeken en haar badjas in de droger zaten. Wasje gedraaid om bloed oid weg te wassen?
Nee, geen bloed. Daar heb ik ook niemand over gehoord. Hij is ook niet meer in die badkamer geweest, dat geloof ik ook.

Kaarsen weggepakt, badmat, handdoeken en dergelijke mee genomen en deur dicht gedaan. Detox is ook met koud bad beginnen en dan dat water flink verwarmen.
pi_221212157
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:12 schreef Firuze60 het volgende:
Clen zegt in dat debiele filmpje waar hij continu prosecco naar binnen slurpt. "Met geld kun je energie kopen van andere mensen." En dat hij weinig last heeft van een innerlijke criticus. Het lijkt mij wel goed dat hij bij het PBC onderzocht wordt.
Je denkt dat PBC experts zijn?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221212167
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 01:00 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee, wel dat Clen denkt dat ie hen te slim af is.
pi_221212176
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 01:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, wel dat Clen denkt dat ie hen te slim af is.
Als hij in zijn 6 weken verblijf daar gewoon op zijn kamer blijft wel, en ik ben vrij zeker dat zijn Adcovaat hem dat zal adviseren omdat ze dan geen rapport zullen kunnen opmaken.
  donderdag 2 juli 2026 @ 01:10:56 #124
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221212179
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 01:00 schreef raptorix het volgende:

[..]
Euh, nee ze nemen er alleen maar huisvrouwtjes aan met een iq van 56.
pi_221212180
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 01:10 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als hij in zijn 6 weken verblijf daar gewoon op zijn kamer blijft wel, en ik ben vrij zeker dat zijn Adcovaat hem dat zal adviseren omdat ze dan geen rapport zullen kunnen opmaken.
Dan is dat ook een diagnose.
  donderdag 2 juli 2026 @ 01:12:26 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221212185
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef ootjekatootje het volgende:

Als je chloor mengt met het ontsmettingsmiddel zoals geadviseerd wordt in een kraampakket. Wat dus bij elk gezin in de kast staat en niet op is na de kraamtijd. Dan krijg je een mengsel wat chloroform heet.
In de film doen ze dat op een doekje en dan raak je out. Maar dat werkt toch niet helemaal zo.

Maar als je dat mengsel op een bepaalde manier bewaart dan krijg je een ander product wat ruikt naar vers hooi, beetje zoet. Werd ingezet in WO 1, die stof die zich niet af aan materialen hecht en verdunt zich gemakkelijk met warm water.

Ze gaan nu een extra autopsie doen, zeiden die meiden in de podcast. De stof waar ik benieuwd naar ben is fosgeen.

Bedoel je dat dat "Detox bad" dat hij voor haar gemaakt heeft mogelijk naar vers hooi rook?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 2 juli 2026 @ 01:12:51 #127
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221212187
quote:

[..]
Hij blijft geen 24/7 op zijn kamer, en die clown moet zich profileren. Die gaat daar elke ander cliënt van advies voorzien.
  donderdag 2 juli 2026 @ 01:13:10 #128
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221212189
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 01:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Bedoel je dat dat "Detox bad" dat hij voor haar gemaakt heeft mogelijk naar vers hooi rook?
Ja
pi_221212191
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hij blijft geen 24/7 op zijn kamer, en die clown moet zich profileren. Die gaat daar elke ander cliënt van advies voorzien.
Nou, inderdaad, na dat filmpje op youtube (helemaal uitgekeken, gotsamme) zie ik hem in staat om de bewakers te coachen voor hun geluk.. :D
pi_221212224
quote:

Wordt er in de podcast ook gesproken over de moord op de personal assistent van Leonie? Daar zeggen ze van dat het toeval is toch?
  donderdag 2 juli 2026 @ 01:37:06 #131
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221212251
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 01:27 schreef Gutso het volgende:

[..]
Wordt er in de podcast ook gesproken over de moord op de personal assistent van Leonie? Daar zeggen ze van dat het toeval is toch?
Geen woord. Ik denk dat ik niet de enige ben die dat heel vreemd vind.

Ook niks te vinden over die strafzaak, die kerel moet toch ook verantwoording afleggen bij de rechtbank.

Illegale Italiaan steekt werknemer grote bank in Amsterdam dood…. Praten we verder niet meer over.

Wat vinden andere users hier daarvan? Deze vrouw, ik weet niet eens haar naam, werd neergestoken. Begraven en klaar?

Ik ga morgen ff mailen met die twee misdaadjournalisten van het Parool. Die hoor ik er ook niet over.
pi_221212261
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef ootjekatootje het volgende:

Waarom ben je benieuwd naar fosgeen? Heb het via Gemini uitgezocht en ‘zegt’:

Nee, door het mengen van chloor, schoonmaakalcohol en heet water ontstaat geen fosgeen. Er ontstaat echter wel een andere extreem gevaarlijke en potentieel dodelijke stof: chloroform.In de context van het mengen van deze huishoudmiddelen werkt de chemische reactie als volgt:Wat er wél ontstaat: ChloroformWanneer chloorbleekmiddel (natriumhypochloriet) wordt gemengd met schoonmaakalcohol (isopropylalcohol of ethanol), treedt een bekende chemische reactie op die de haloformreactie wordt genoemd.Het resultaat: Deze reactie produceert direct chloroform (dampen en vloeistof).Het effect van heet water: Heet water versnelt deze chemische reactie enorm. Bovendien zorgt het hete water (en de stoom) ervoor dat de gevormde chloroform vloeistof direct verdampt. Hierdoor vult een gesloten ruimte, zoals een badkamer, zich razendsnel met een hoge concentratie giftige chloroformdampen.Het gevaar: Het inademen van chloroformdampen veroorzaakt duizeligheid, misselijkheid, hoofdpijn en leidt al snel tot bewusteloosheid. Bij een hoge dosering of langdurige blootstelling is dit dodelijk.Waarom er geen fosgeen ontstaatFosgeen (COCl₂) ontstaat chemisch gezien op een heel andere manier.Industriële productie vereist pure chloorgas en koolstofmonoxide (CO) onder hoge druk en met een speciale katalysator.Chloroform kan weliswaar heel langzaam worden afgebroken tot fosgeen, maar dit gebeurt pas na langdurige blootstelling aan UV-licht (zonlicht) of extreme hitte (open vuur/laswerk). In een bad met heet water treedt deze omzetting naar fosgeen niet direct op. Conclusie voor de rechtszaak: als er in deze specifieke zaak sprake is geweest van het mengen van chloor en schoonmaakalcohol in heet water, dan zou toxicologisch onderzoek in het bloed of de weefsels van het slachtoffer moeten wijzen naar chloroformvergiftiging, en niet naar fosgeen. De combinatie van chloroformdampen en een extreem heet bad (54 graden) kan binnen zeer korte tijd leiden tot bedwelming, bewusteloosheid en de dood.
pi_221212272
[quote]0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 01:27 schreef Gutso het volgende:

[..]
[/

Weet niet meer zeker maar volgers mij werd er gezegd dat er geen verband is maar meer niet
pi_221212311
[quote]1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 01:45 schreef proud_mami het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op donderdag 2 juli 2026 01:27 schreef Gutso het volgende:
[..]
[/

Weet niet meer zeker maar volgers mij werd er gezegd dat er geen verband is maar meer niet
Volgens mij werkten ze ook helemaal niet op dezelfde afdeling en was die moord in Nieuw Vennep in een hele andere context, dat ze dat binnen 24 uur al concludeerden geeft wel aan dat het overduidelijk was wat het motief in Nieuw Vennep was.
pi_221212415
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 02:14 schreef raptorix het volgende:

[..]
Volgens mij werkten ze ook helemaal niet op dezelfde afdeling en was die moord in Nieuw Vennep in een hele andere context, dat ze dat binnen 24 uur al concludeerden geeft wel aan dat het overduidelijk was wat het motief in Nieuw Vennep was.
Hier staat anders dat zij de persoonlijk assistent was van Leonie:
quote:
De officier van justitie ging ook in op de moord op de 59-jarige Karin, de persoonlijk assistent van Leonie bij ABN Amro. Zij werd enkele dagen na de dood van Leonie doodgestoken op een parkeerterrein in Nieuw-Vennep. Een Italiaanse man zonder vaste woon- of verblijfplaats werd daarvoor aangehouden. Volgens het OM blijkt uit niets dat beide overlijdens verband met elkaar houden; men gaat daarom uit van puur toeval.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-opgemerkt~a43bd6972

Hoe meer ik erover nadenk, hoe minder ik geloof in puur toeval. Een of andere dakloze met een Italiaans paspoort (ik wil wedden dat hij daar niet geboren is trouwens) die lang rondjes fietst op de parkeerplaats en dan opeens zomaar een vrouw doodsteekt die hij niet kent? Uiteraard is er niks naar buiten gebracht over deze zaak en kunnen we dus alleen maar gissen naar het motief. En of hij überhaupt iets heeft verklaard.

Het schijnt wel dat hij eerder al andere vrouwen had lastiggevallen.

Maar ik moet dan toch aan dit soort dingen denken:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ers-besteld-dark-web

Ze kunnen toch maar beter eens checken of Clen geen vreemde bitcointransacties heeft gedaan.

En het verhaal van Clen wordt wel steeds ongeloofwaardiger. Dat die badmat e.d. in de droger zaten vind ik al heel vreemd. Dat hij zijn eigen huis niet in mocht en daar geen vragen over stelde en toen terloops nog eens meldde dat hij nog geen tanden had gepoetst en zich had geschoren, dat is wel heel verdacht. De vraag is wel of het genoeg bewijs is voor een veroordeling.

Toch vraag ik me af wat zijn plan was geweest als de collega's niet waren langsgekomen. Dat de oppas haar zou vinden?
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221212432
quote:

Ik citeer: "Die nacht is een alarm afgegaan en na enkele minuten handmatig uitgezet". Dus gewoon een alarm op de telefoon. Heel vreemd dat er midden in de nacht een alarm afgaat trouwens. Hoe kan dat überhaupt? Of moest ze die nacht daarvoor vroeg opstaan voor iets en heeft ze per ongeluk een herhaald alarm ingesteld?

Ook is er blijkbaar na 21.21 uur nog een screenshot gemaakt en meteen weer verwijderd zonder de telefoon te ontgrendelen. Mogelijk heeft hij per ongeluk een screenshot gemaakt?

Het is natuurlijk wel heel vaag als hij de hele nacht naast die telefoon geslapen heeft (want die lag immers in bed) en dan niks verklaart over dat alarm dat hij zou hebben uitgezet, maar wel zegt dat hij niet heeft gemerkt dat ze niet naast hem lag.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  donderdag 2 juli 2026 @ 05:03:45 #137
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221212434
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Gewoon uit elkaar gaan geen optie? 8)7
Nee, want geld.
  donderdag 2 juli 2026 @ 05:24:42 #138
438527 MissButterflyy
pi_221212439
quote:

[..]
Dat kunnen ze wel.
Er is zelfs tegenwoordig een afdeling voor verdachten die niet willen meewerken aan onderzoeken in het PBC.

Op een gegeven moment zal hij toch van zijn kamer af moeten, om bv iets te eten of drinken.

Ze gaan hem dan echt op allerlei manieren testen en het gesprek met hem proberen aan te gaan kijken hoe hij reageert.
pi_221212442
Clen is wel typisch zo iemand die zijn bek niet kan houden en toch altijd een gesprek met iemand aangaat. Hij is namelijk duidelijk een enorme narcist. Zal ook wel denken dat hij met deze bijzonder matig uitgevoerde moord weg gaat komen.
  donderdag 2 juli 2026 @ 06:15:25 #140
438527 MissButterflyy
pi_221212475
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 05:31 schreef TAmaru het volgende:
Clen is wel typisch zo iemand die zijn bek niet kan houden en toch altijd een gesprek met iemand aangaat. Hij is namelijk duidelijk een enorme narcist. Zal ook wel denken dat hij met deze bijzonder matig uitgevoerde moord weg gaat komen.
Nou, hij wilde niet met de psychiater praten hè.
Misschien dat hij daar ook niet mee gaat werken.

Geen idee.
pi_221212487
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 06:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nou, hij wilde niet met de psychiater praten hè.
Misschien dat hij daar ook niet mee gaat werken.

Geen idee.
Ze zullen vermoedelijk toch genoeg interactie met hem kunnen krijgen om vast te stellen wat een narcist het is.

Niet dat dat enige vorm van bewijs is ...
pi_221212587
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 04:11 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Hier staat anders dat zij de persoonlijk assistent was van Leonie:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-opgemerkt~a43bd6972

Hoe meer ik erover nadenk, hoe minder ik geloof in puur toeval. Een of andere dakloze met een Italiaans paspoort (ik wil wedden dat hij daar niet geboren is trouwens) die lang rondjes fietst op de parkeerplaats en dan opeens zomaar een vrouw doodsteekt die hij niet kent? Uiteraard is er niks naar buiten gebracht over deze zaak en kunnen we dus alleen maar gissen naar het motief. En of hij überhaupt iets heeft verklaard.

Het schijnt wel dat hij eerder al andere vrouwen had lastiggevallen.

Maar ik moet dan toch aan dit soort dingen denken:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ers-besteld-dark-web

Ze kunnen toch maar beter eens checken of Clen geen vreemde bitcointransacties heeft gedaan.

En het verhaal van Clen wordt wel steeds ongeloofwaardiger. Dat die badmat e.d. in de droger zaten vind ik al heel vreemd. Dat hij zijn eigen huis niet in mocht en daar geen vragen over stelde en toen terloops nog eens meldde dat hij nog geen tanden had gepoetst en zich had geschoren, dat is wel heel verdacht. De vraag is wel of het genoeg bewijs is voor een veroordeling.

Toch vraag ik me af wat zijn plan was geweest als de collega's niet waren langsgekomen. Dat de oppas haar zou vinden?
Maar is dat een verklaring van de Officier of is dat de interpretatie van de klant? Ik kan het mishebben, maar ik dacht dat ze echt bij 2 verschillende onderdelen werkten.
pi_221212591
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 07:41 schreef raptorix het volgende:

[..]
Maar is dat een verklaring van de Officier of is dat de interpretatie van de klant? Ik kan het mishebben, maar ik dacht dat ze echt bij 2 verschillende onderdelen werkten.
Ik heb dat eerder ook ergens gelezen, maar ook dat Karin de persoonlijk assistente van Leonie was.
pi_221212595
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 05:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat kunnen ze wel.
Er is zelfs tegenwoordig een afdeling voor verdachten die niet willen meewerken aan onderzoeken in het PBC.

Op een gegeven moment zal hij toch van zijn kamer af moeten, om bv iets te eten of drinken.

Ze gaan hem dan echt op allerlei manieren testen en het gesprek met hem proberen aan te gaan kijken hoe hij reageert.
In het PBC eet men sowieso altijd in de woonkamers, maar goed, dan kan hij gewoon zijn broodje pakken en weggaan, voor een fatsoenljke analyse/advies zal hij toch echt met een psychiater moeten praten omdat anders zijn advocaat gehakt van het onderzoek zal maken. Overigens mag een verdachte ook zelf een rapport laten opmaken en inbrengen in de zaak.
pi_221212958
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 07:44 schreef raptorix het volgende:

In het PBC eet men sowieso altijd in de woonkamers

Hoe weet je dat ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221213086
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 09:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Hoe weet je dat ?
Van een directe bron ;)
Het idee is om een zo normaal mogelijke situatie te creeeren omdat uit groepsinteractie veel van iemand naar boven komt. Overigens zijn mannen en vrouwen daar ook niet gescheiden.
pi_221213112
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 09:36 schreef raptorix het volgende:

[..]
Van een directe bron ;)
Het idee is om een zo normaal mogelijke situatie te creeeren omdat uit groepsinteractie veel van iemand naar boven komt. Overigens zijn mannen en vrouwen daar ook niet gescheiden.
Mensen binnen het autistisch spectrum ontwijken vragen soms, omdat directe abstracte vragen stress, verwarring of overprikkeling veroorzaken. :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221213123
Overigens zie je tegenwoordig ook steeds vaker dat je met TBS beter af bent dan zonder omdat de rechter dan gewoon voor maximum straffen gaat, dan zie je in hoger beroep alsnog terugkrabbelen en voor onderzoek heen gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')