Die zijn er snel bij, mogen zij die fragmenten uitzenden?quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:10 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)n-stomend-heet-water
Interessante podcast van twee jongedames die vandaag bij de rechtszaak aanwezig waren, zijn ook geluidsfragmenten van te horen.
En wat dingen die niet in de media verder zijn besproken.
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die zijn er snel bij, mogen zij die fragmenten uitzenden?
Was toch een openbare zitting?quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die zijn er snel bij, mogen zij die fragmenten uitzenden?
Ok, dan gaan ze over de schreef. Maar wel een grijze grens tussen de X-berichten van Belleman in dit dan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vanwege de huisregels in de rechtbank.
https://www.rechtspraak.n(...)nformatie/huisregels
Tsja, geen idee.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vanwege de huisregels in de rechtbank.
https://www.rechtspraak.n(...)nformatie/huisregels
Dat! En zoveel hoor je niet uit de rechtbank.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tsja, geen idee.
Maar er zijn vaker geluidsfragmenten te horen van rechtszaken. Soms zelfs beelden van de rechters of de advocaten en officier van justitie.
Misschien is er een uitzondering voor journalisten?
Neem aan dat die dames dat wel weten. Die zitten zelf ook in de rechtswereld.
Waar hoorde of las jij dat?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff geluisterd, hij zou dus een detox bad gemaakt hebben voor haar, en een romantische sfeer hebben gecreëerd in de badkamer. Uiteindelijk is hij in slaap gevallen in bed, en zat zij nog in bad.
Weet iemand wat ze bedoelen met het alarm in de nacht op haar telefoon? Is er 112 gebeld en weer weggedrukt? Of bedoelen ze daarmee haar wekker?
Speciaal voor jou nog eentje dan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb je nog meer mokerdomme opmerkingen?
Afhankelijk van waarvan iemand verdacht wordt kan er wel een zekerheidsstelling (borg) gehanteerd worden, maar die mogelijkheid wordt maar weinig gebruikt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
Waarom is hij trouwens nog steeds in hechtenis, kennen we hier geen borg?
Vanaf 13:40 detox bad. Mis ik in je samenvatting, wel de foto van hem naar haar in de appjes. Kaarsen bij het bad en de belofte om haar te verwennen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:56 schreef proud_mami het volgende:
Ook even de podcast geluisterd, probeer hier een samenvatting te geven:
Hij had een app gestuurd met een foto van een dienblad in de badkamer met kaarsjes erop maar die kaarsjes zijn later opgeruimd en ergens anders gevonden. Ook had hij een app gestuurd dat hij ‘zin in haar had’ maar hij beweerd dat hij in slaap is gevallen terwijl zij nog in bad zat/lag. Mbt tot haar jas en tas, ze wisselde nogal vaak van jas en tas zei zijn advocaat. Maar over het feit dat haar telefoon nog in bed lag heeft hij weer niks verklaard. Wel heeft hij haar nog een app gestuurd om haar een fijne dag te wensen in de ochtend.
Hij kwam op een gegeven moment thuis met en op straat is hem verteld door een agent dat hij niet in huis mocht. Clen stelde geen vragen zoals wat is er gebeurd, waar is het gebeurd en waar is mijn vrouw en of hij haar mocht zien. Hij heeft überhaupt niets verklaard, volgens zijn advocaat omdat hij gelijk als verdachte werd gezien en hem ‘sturende’ vragen werden gesteld.
Hij heeft alleen later uitgelegd dat hij niets heeft gezegd omdat hij met een ‘kleintje’ daar op straat stond. Neem aan hun dochtertje want er is aan hem gevraagd of hij of zijn dochtertje nog dingen nodig hadden (dan zou de politie dat halen uit het huis want hij mocht niet zelf naar binnen). Hij gaf daarop aan dat hij zich niet eens geschoren of zijn tanden heeft gepoetst die ochtend. Ik vraag me af waar hij naar toe is geweest dan met dat dochtertje. Niet naar de opvang oid lijkt me want de oppas arriveerde tegelijk met de politie en met haar sleutels is de politie naar binnen gegaan. Raar toch, je gaat ‘s ochtends weg met je dochtertje nadat je hebt gezien dat de kant van je vrouw niet beslapen is en dan check je niet even of ze nog in de badkamer of ergens anders in huis is terwijl haar telefoon nog op bed ligt?
Hij is de afgelopen maanden ook gezien door een psychiater maar daar wilde hij ook niet mee praten want hij wilde van het mooie weer genieten. De psychiater vond hem wel heel amicaal. Hij is ook niet betrokken geweest bij de uitvaart, hij hoorde alles achteraf. Hij moet gezien worden door het Pieter Baan Centrum maar daar is hij niet verplicht mee te werken door in gesprek te gaan maar ze willen hem iig observeren voor een paar weken. Volgende zitting is in september.
Ja had deto-bad idd vergeten te noemen en ook dat badmat, handdoeken en haar badjas in de droger zaten. Wasje gedraaid om bloed oid weg te wassen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vanaf 13:40 detox bad. Mis ik in je samenvatting, wel de foto van hem naar haar in de appjes. Kaarsen bij het bad en de belofte om haar te verwennen.
Kaarsen en dienblad van die foto zijn bij de politie inval weg, de badmat en handdoeken en badjas zaten uiteindelijk tijdens de politie-inval in de droger….
Verder hele goede samenvatting van een hele goede podcast!
Nee, geen bloed. Daar heb ik ook niemand over gehoord. Hij is ook niet meer in die badkamer geweest, dat geloof ik ook.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:20 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ja had deto-bad idd vergeten te noemen en ook dat badmat, handdoeken en haar badjas in de droger zaten. Wasje gedraaid om bloed oid weg te wassen?
Je denkt dat PBC experts zijn?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:12 schreef Firuze60 het volgende:
Clen zegt in dat debiele filmpje waar hij continu prosecco naar binnen slurpt. "Met geld kun je energie kopen van andere mensen." En dat hij weinig last heeft van een innerlijke criticus. Het lijkt mij wel goed dat hij bij het PBC onderzocht wordt.
Als hij in zijn 6 weken verblijf daar gewoon op zijn kamer blijft wel, en ik ben vrij zeker dat zijn Adcovaat hem dat zal adviseren omdat ze dan geen rapport zullen kunnen opmaken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, wel dat Clen denkt dat ie hen te slim af is.
Dan is dat ook een diagnose.quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als hij in zijn 6 weken verblijf daar gewoon op zijn kamer blijft wel, en ik ben vrij zeker dat zijn Adcovaat hem dat zal adviseren omdat ze dan geen rapport zullen kunnen opmaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |