Bedoel je dat dat "Detox bad" dat hij voor haar gemaakt heeft mogelijk naar vers hooi rook?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij heeft dus een detox bad gemaakt voor haar uit liefde, en nu is ze dood.
Als je chloor mengt met het ontsmettingsmiddel zoals geadviseerd wordt in een kraampakket. Wat dus bij elk gezin in de kast staat en niet op is na de kraamtijd. Dan krijg je een mengsel wat chloroform heet.
In de film doen ze dat op een doekje en dan raak je out. Maar dat werkt toch niet helemaal zo.
Maar als je dat mengsel op een bepaalde manier bewaart dan krijg je een ander product wat ruikt naar vers hooi, beetje zoet. Werd ingezet in WO 1, die stof die zich niet af aan materialen hecht en verdunt zich gemakkelijk met warm water.
Ze gaan nu een extra autopsie doen, zeiden die meiden in de podcast. De stof waar ik benieuwd naar ben is fosgeen.
Maar ja, ik ben maar een mokerdom huisvrouwtje met een iq van 56…
Hij blijft geen 24/7 op zijn kamer, en die clown moet zich profileren. Die gaat daar elke ander cliënt van advies voorzien.quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als hij in zijn 6 weken verblijf daar gewoon op zijn kamer blijft wel, en ik ben vrij zeker dat zijn Adcovaat hem dat zal adviseren omdat ze dan geen rapport zullen kunnen opmaken.
Jaquote:Op donderdag 2 juli 2026 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bedoel je dat dat "Detox bad" dat hij voor haar gemaakt heeft mogelijk naar vers hooi rook?
Nou, inderdaad, na dat filmpje op youtube (helemaal uitgekeken, gotsamme) zie ik hem in staat om de bewakers te coachen voor hun geluk..quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij blijft geen 24/7 op zijn kamer, en die clown moet zich profileren. Die gaat daar elke ander cliënt van advies voorzien.
Wordt er in de podcast ook gesproken over de moord op de personal assistent van Leonie? Daar zeggen ze van dat het toeval is toch?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff geluisterd, hij zou dus een detox bad gemaakt hebben voor haar, en een romantische sfeer hebben gecreëerd in de badkamer. Uiteindelijk is hij in slaap gevallen in bed, en zat zij nog in bad.
Weet iemand wat ze bedoelen met het alarm in de nacht op haar telefoon? Is er 112 gebeld en weer weggedrukt? Of bedoelen ze daarmee haar wekker?
Geen woord. Ik denk dat ik niet de enige ben die dat heel vreemd vind.quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:27 schreef Gutso het volgende:
[..]
Wordt er in de podcast ook gesproken over de moord op de personal assistent van Leonie? Daar zeggen ze van dat het toeval is toch?
Waarom ben je benieuwd naar fosgeen? Heb het via Gemini uitgezocht en ‘zegt’:quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij heeft dus een detox bad gemaakt voor haar uit liefde, en nu is ze dood.
Als je chloor mengt met het ontsmettingsmiddel zoals geadviseerd wordt in een kraampakket. Wat dus bij elk gezin in de kast staat en niet op is na de kraamtijd. Dan krijg je een mengsel wat chloroform heet.
In de film doen ze dat op een doekje en dan raak je out. Maar dat werkt toch niet helemaal zo.
Maar als je dat mengsel op een bepaalde manier bewaart dan krijg je een ander product wat ruikt naar vers hooi, beetje zoet. Werd ingezet in WO 1, die stof die zich niet af aan materialen hecht en verdunt zich gemakkelijk met warm water.
Ze gaan nu een extra autopsie doen, zeiden die meiden in de podcast. De stof waar ik benieuwd naar ben is fosgeen.
Maar ja, ik ben maar een mokerdom huisvrouwtje met een iq van 56…
Op donderdag 2 juli 2026 01:27 schreef Gutso het volgende:
Op donderdag 2 juli 2026 01:45 schreef proud_mami het volgende:Volgens mij werkten ze ook helemaal niet op dezelfde afdeling en was die moord in Nieuw Vennep in een hele andere context, dat ze dat binnen 24 uur al concludeerden geeft wel aan dat het overduidelijk was wat het motief in Nieuw Vennep was.quote:[ afbeelding ] Op donderdag 2 juli 2026 01:27 schreef Gutso het volgende:
[..]
Wordt er in de podcast ook gesproken over de moord op de personal assistent van Leonie? Daar zeggen ze van dat het toeval is toch?
[/
Weet niet meer zeker maar volgers mij werd er gezegd dat er geen verband is maar meer niet
Hier staat anders dat zij de persoonlijk assistent was van Leonie:quote:Op donderdag 2 juli 2026 02:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij werkten ze ook helemaal niet op dezelfde afdeling en was die moord in Nieuw Vennep in een hele andere context, dat ze dat binnen 24 uur al concludeerden geeft wel aan dat het overduidelijk was wat het motief in Nieuw Vennep was.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-opgemerkt~a43bd6972quote:De officier van justitie ging ook in op de moord op de 59-jarige Karin, de persoonlijk assistent van Leonie bij ABN Amro. Zij werd enkele dagen na de dood van Leonie doodgestoken op een parkeerterrein in Nieuw-Vennep. Een Italiaanse man zonder vaste woon- of verblijfplaats werd daarvoor aangehouden. Volgens het OM blijkt uit niets dat beide overlijdens verband met elkaar houden; men gaat daarom uit van puur toeval.
Ik citeer: "Die nacht is een alarm afgegaan en na enkele minuten handmatig uitgezet". Dus gewoon een alarm op de telefoon. Heel vreemd dat er midden in de nacht een alarm afgaat trouwens. Hoe kan dat überhaupt? Of moest ze die nacht daarvoor vroeg opstaan voor iets en heeft ze per ongeluk een herhaald alarm ingesteld?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff geluisterd, hij zou dus een detox bad gemaakt hebben voor haar, en een romantische sfeer hebben gecreëerd in de badkamer. Uiteindelijk is hij in slaap gevallen in bed, en zat zij nog in bad.
Weet iemand wat ze bedoelen met het alarm in de nacht op haar telefoon? Is er 112 gebeld en weer weggedrukt? Of bedoelen ze daarmee haar wekker?
Nee, want geld.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Gewoon uit elkaar gaan geen optie?
Dat kunnen ze wel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als hij in zijn 6 weken verblijf daar gewoon op zijn kamer blijft wel, en ik ben vrij zeker dat zijn Adcovaat hem dat zal adviseren omdat ze dan geen rapport zullen kunnen opmaken.
Nou, hij wilde niet met de psychiater praten hè.quote:Op donderdag 2 juli 2026 05:31 schreef TAmaru het volgende:
Clen is wel typisch zo iemand die zijn bek niet kan houden en toch altijd een gesprek met iemand aangaat. Hij is namelijk duidelijk een enorme narcist. Zal ook wel denken dat hij met deze bijzonder matig uitgevoerde moord weg gaat komen.
Ze zullen vermoedelijk toch genoeg interactie met hem kunnen krijgen om vast te stellen wat een narcist het is.quote:Op donderdag 2 juli 2026 06:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, hij wilde niet met de psychiater praten hè.
Misschien dat hij daar ook niet mee gaat werken.
Geen idee.
Maar is dat een verklaring van de Officier of is dat de interpretatie van de klant? Ik kan het mishebben, maar ik dacht dat ze echt bij 2 verschillende onderdelen werkten.quote:Op donderdag 2 juli 2026 04:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Hier staat anders dat zij de persoonlijk assistent was van Leonie:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-opgemerkt~a43bd6972
Hoe meer ik erover nadenk, hoe minder ik geloof in puur toeval. Een of andere dakloze met een Italiaans paspoort (ik wil wedden dat hij daar niet geboren is trouwens) die lang rondjes fietst op de parkeerplaats en dan opeens zomaar een vrouw doodsteekt die hij niet kent? Uiteraard is er niks naar buiten gebracht over deze zaak en kunnen we dus alleen maar gissen naar het motief. En of hij überhaupt iets heeft verklaard.
Het schijnt wel dat hij eerder al andere vrouwen had lastiggevallen.
Maar ik moet dan toch aan dit soort dingen denken:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ers-besteld-dark-web
Ze kunnen toch maar beter eens checken of Clen geen vreemde bitcointransacties heeft gedaan.
En het verhaal van Clen wordt wel steeds ongeloofwaardiger. Dat die badmat e.d. in de droger zaten vind ik al heel vreemd. Dat hij zijn eigen huis niet in mocht en daar geen vragen over stelde en toen terloops nog eens meldde dat hij nog geen tanden had gepoetst en zich had geschoren, dat is wel heel verdacht. De vraag is wel of het genoeg bewijs is voor een veroordeling.
Toch vraag ik me af wat zijn plan was geweest als de collega's niet waren langsgekomen. Dat de oppas haar zou vinden?
Ik heb dat eerder ook ergens gelezen, maar ook dat Karin de persoonlijk assistente van Leonie was.quote:Op donderdag 2 juli 2026 07:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar is dat een verklaring van de Officier of is dat de interpretatie van de klant? Ik kan het mishebben, maar ik dacht dat ze echt bij 2 verschillende onderdelen werkten.
In het PBC eet men sowieso altijd in de woonkamers, maar goed, dan kan hij gewoon zijn broodje pakken en weggaan, voor een fatsoenljke analyse/advies zal hij toch echt met een psychiater moeten praten omdat anders zijn advocaat gehakt van het onderzoek zal maken. Overigens mag een verdachte ook zelf een rapport laten opmaken en inbrengen in de zaak.quote:Op donderdag 2 juli 2026 05:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel.
Er is zelfs tegenwoordig een afdeling voor verdachten die niet willen meewerken aan onderzoeken in het PBC.
Op een gegeven moment zal hij toch van zijn kamer af moeten, om bv iets te eten of drinken.
Ze gaan hem dan echt op allerlei manieren testen en het gesprek met hem proberen aan te gaan kijken hoe hij reageert.
Hoe weet je dat ?quote:Op donderdag 2 juli 2026 07:44 schreef raptorix het volgende:
In het PBC eet men sowieso altijd in de woonkamers
Van een directe bronquote:
Mensen binnen het autistisch spectrum ontwijken vragen soms, omdat directe abstracte vragen stress, verwarring of overprikkeling veroorzaken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Van een directe bron
Het idee is om een zo normaal mogelijke situatie te creeeren omdat uit groepsinteractie veel van iemand naar boven komt. Overigens zijn mannen en vrouwen daar ook niet gescheiden.
De officier van justitie ging ook in op de moord op de 59-jarige Karin, de persoonlijk assistent van Leonie bij ABN Amro. Zij werd enkele dagen ...quote:Op donderdag 2 juli 2026 02:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij werkten ze ook helemaal niet op dezelfde afdeling en was die moord in Nieuw Vennep in een hele andere context, dat ze dat binnen 24 uur al concludeerden geeft wel aan dat het overduidelijk was wat het motief in Nieuw Vennep was.
Bron?quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:45 schreef raptorix het volgende:
Overigens zie je tegenwoordig ook steeds vaker dat je met TBS beter af bent dan zonder omdat de rechter dan gewoon voor maximum straffen gaat, dan zie je in hoger beroep alsnog terugkrabbelen en voor onderzoek heen gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |