Advocaten zeggen wel vaker wat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De advocaat zegt dat er niets over letsel in het schouwverslag staat. Waar baseert het OM zich dan op?
Waren er 2 1 in Amsterdam en 1 in Nieuw Vennep. Ik dacht dat dit daar ook over ging.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Interessant. We hebben dus misschien wel met een seriemoordenaar te maken.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op woensdag 1 juli 2026 11:36 schreef MissButterflyy het volgende:
Titel mag wel aangepast worden naar Clen V die vastzit voor betrokkenheid bij de dood van zijn vrouw?
Anders blijft het verwarrend.
Nee. Dit gaat over Clen V.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:40 schreef SOG het volgende:
nee klopt, dit topic gaat over een Italiaanse dader
Huh dus de politie heeft de kraan laten aanstaan? tis makkelijk lullen achteraf maar je zou zeggen doe een handschoen aan en draai iig de hoofdkraan in de meterkast uit.quote:
Als het klopt wat ze zeggen hè.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Huh dus de politie heeft de kraan laten aanstaan? tis makkelijk lullen achteraf maar je zou zeggen doe een handschoen aan en draai iig de hoofdkraan in de meterkast uit.
Ja idd vandaar mijn hoofdkraan-opmerking. Tegelijkertijd: ze woonden daar, dat zijn vingerafdrukken op de kraan zullen zitten zegt niet zoveel in dit geval.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als het klopt wat ze zeggen hè.
Maar je mag nooit zomaar iets doen of veranderen op een plaats delict, alles in overleg.
Kan me moeilijk voorstellen dat ze dus die kraan niet hebben dicht gedraaid, desnoods de hoofdkraan. Alles zal wel blank hebben gestaan.
Wie weet waren er meerdere badkamers.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Het feit dat je vrouw dood in een bad ligt met 54 graden met lopende kraan en dat je daar gewoon gewoon geslapen, gesport etc hebt en dan geen moment op de badkamer komt lijkt me nogal vrij onwaarschijnlijk. Je zou zeggen dat er ook wel wat waterschade ontstaat als je in een bad ligt met een lopende kraan. Ook specifiek redenen benoemen waardoor je niet op de badkamer kan zijn geweest is op zijn zachtst gezegd vreemd.
Sowieso ook wel nieuwsgierig wat vrienden en familie verklaren. Laat ik het zo zeggen, in een normale situatie waarin je partner plotseling overlijdt zou je toch massaal ondersteuning moeten krijgen van vrienden en familie. Wat is er dan in die 2 weken tussen overlijden en oppakken allemaal gebeurd.
Of na het sporten niet gaat douchen of op zijn minst je tanden poetst bij het opstaan. Dat specifiek benoemen lijkt me een soort van daderwetenschap, wat ook wordt benoemd. Jezelf bewust buiten de plaats delict willen plaatsenquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:12 schreef pmponer het volgende:
Dat bad heeft denk ik gewoon een overloop, dus geen waterschade in die zin
Wat wel vreemd is dat je niet hoort dat die kraan steeds loopt en geen contact zoekt voor je gaat sporten.
quote:Alarm handmatig uitgezet
De avond ervoor had V. haar geappt dat hij ‘zin in haar had’, met daarbij een foto van kaarsjes in de badkamer. Die kaarsjes werden door de politie later op een andere plek in het huis aangetroffen. Handdoeken en een badkleed zaten in de wasmachine.
Uit onderzoek blijkt dat de telefoon van Leonie voor het laatst om 21.21 uur werd ontgrendeld, toen zij berichten voor haar werk verstuurde. Later werd volgens het OM nog een schermafbeelding gemaakt en verwijderd. Ook ging haar alarm af; dat werd handmatig uitgezet.
Een doodsoorzaak kan niet worden vastgesteld, mede doordat Leonie zo lang in het hete badwater heeft gelegen. Wel is er bij de schouw letsel op haar lichaam vastgesteld. Zo zijn er bloeduitstortingen op haar knieën en hoofd gevonden.
Bed onbeslapen
Volgens het OM zijn er vier mogelijke scenario’s: suïcide, een natuurlijke dood, een ongeval of een misdrijf. „Ondanks dat het letsel de dood niet kan verklaren, is een misdrijf het meest waarschijnlijk,” aldus de officier van justitie. „Verdachte was tot 09.15 uur ’s ochtends thuis, samen met hun dochter. Verdachte was tijdens het overlijden van Leonie aanwezig in de woning.”
Nadat Clen V. bij de woning arriveerde, stelde hij volgens de politie geen vragen. Wel vertelde hij dat Leonie niet naast hem had geslapen die nacht en dat hij in de veronderstelling was dat zij ’s ochtends naar haar werk was gegaan. „Dat is onaannemelijk,” zei de officier van justitie. „Het bed aan de zijde van slachtoffer was onbeslapen. Haar jas hing aan de kapstok, haar tas stond op tafel en haar telefoon lag op bed.”
Volgens het OM kan alleen V. betrokken zijn geweest bij haar overlijden. Uit het eerste onderzoek van de forensisch patholoog bleek dat de huid op de knie die boven het water uitstak, was opgekruld. „Dat kan alleen gebeuren als een slachtoffer al is overleden,” aldus de officier van justitie. „Dat betekent dus dat het slachtoffer, nadat zij overleden in het bad lag, nog is aangeraakt.”
Volgens het OM is er in de periode van het overlijden van het slachtoffer geen derde persoon in de woning geweest.
Ik kan dat niet toch? Dat moet Jippie doen volgens mij.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:36 schreef MissButterflyy het volgende:
Titel mag wel aangepast worden naar Clen V die vastzit voor betrokkenheid bij de dood van zijn vrouw?
Anders blijft het verwarrend.
Dat zou ik ook zeggen als ik iemand zou gaan omleggen. Hint op voorbedachte rade.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Het meest bijzondere is toch dat hij haar de avond van haar dood nog appt zin in haar te hebben, en dat het eerste wat hij zegt als hij hoort dat ze dood is, dat ze nu rust heeft gevonden.
Geen inzicht willen geven in hoe hun relatie was, verder niet willen praten, behalve roepen dat hij onschuldig is en dat het zo zwaar is allemaal voor hem.
Ja die moet toch ook wat roepen?quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:06 schreef MissButterflyy het volgende:
AD meldt dat er bij de schouw bloeduitstortingen zijn gevonden op haar hoofd en haar knieën.
Hoe kan zijn advocaat dat dan ontkennen en zeggen dat er verder geen letsel op haar lichaam is gevonden volgens het schouwrapport?
Krijgt ie goed voor betaald zelfsquote:Op woensdag 1 juli 2026 13:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja die moet toch ook wat roepen?
Denk dat zijn cliënt zelf een dikke vinger in de pap wil hebben, dus dat die advocaat de grootst mogelijke onzin verkoopt zal wel de strategie zijn van Clen V.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Krijgt ie goed voor betaald zelfs
Ja, dat vermoed ik ook.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Denk dat zijn cliënt zelf een dikke vinger in de pap wil hebben, dus dat die advocaat de grootst mogelijke onzin verkoopt zal wel de strategie zijn van Clen V.
Mijn bad heeft gewoon een overloop?quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Het feit dat je vrouw dood in een bad ligt met 54 graden met lopende kraan en dat je daar gewoon gewoon geslapen, gesport etc hebt en dan geen moment op de badkamer komt lijkt me nogal vrij onwaarschijnlijk. Je zou zeggen dat er ook wel wat waterschade ontstaat als je in een bad ligt met een lopende kraan. Ook specifiek redenen benoemen waardoor je niet op de badkamer kan zijn geweest is op zijn zachtst gezegd vreemd.
Sowieso ook wel nieuwsgierig wat vrienden en familie verklaren. Laat ik het zo zeggen, in een normale situatie waarin je partner plotseling overlijdt zou je toch massaal ondersteuning moeten krijgen van vrienden en familie. Wat is er dan in die 2 weken tussen overlijden en oppakken allemaal gebeurd.
Plus dat hij dan niet had hoeven benadrukken dat hij niet gedouched had en zijn tanden niet gepoetst had.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wie weet waren er meerdere badkamers.
Maar dat zou zijn advocaat dan wel hebben benoemd vandaag denk ik, als dat zo zou zijn.
Als je kind of zus vermoord wordt, wil je als nabestaande toch ook de rechtzaak volgen? Ze zitten er toch niet om hem te steunen?quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:24 schreef TheVulture het volgende:
Deze man lijkt me echt een enorme engnek op basis van de feiten tot nu toe. Je zou toch zeggen dat familie en vrienden dan ook wel hun handen er vanaf trekken, maar die zaten blijkbaar toch op de tribune.
Helemaal eens, maar ik maakte uit de tekst van Saskia Belleman op dat er ook wel wat mensen specifiek voor hem waren, aangezien hij hen groette door een hand op zijn hart te leggenquote:Op woensdag 1 juli 2026 13:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als je kind of zus vermoord wordt, wil je als nabestaande toch ook de rechtzaak volgen? Ze zitten er toch niet om hem te steunen?
Zijn moeder is nog steeds fan van hem.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Helemaal eens, maar ik maakte uit de tekst van Saskia Belleman op dat er ook wel wat mensen specifiek voor hem waren, aangezien hij hen groette door een hand op zijn hart te leggen
Dat zegt toch niets als ze samenwonen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Welke vingerafdrukken zouden er op de kraan gevonden zijn? Met name die op de kant om de temperatuur te regelen.
Er zullen altijd mensen zijn die tot de laatste snik volhouden dat een bepaald persoon "zoiets nooit zou doen".quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Helemaal eens, maar ik maakte uit de tekst van Saskia Belleman op dat er ook wel wat mensen specifiek voor hem waren, aangezien hij hen groette door een hand op zijn hart te leggen
Dus die kraan staat daar standaard op 54 graden?quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:08 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets als ze samenwonen.
Dat zie je vaker bij narcisten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zijn moeder is nog steeds fan van hem.
Heb je nog meer mokerdomme opmerkingen?quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Welke vingerafdrukken zouden er op de kraan gevonden zijn? Met name die op de kant om de temperatuur te regelen.
Ze hebben en vinden vast wel meer. Dat komt nog wel met de inhoudelijke rechtszaak.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:01 schreef pmponer het volgende:
Goed dat ze hem vasthouden, ik hoop dat ze nog wat meer vinden dan dit. Anders zo hij zomaar de "perfecte" moord kunnen hebben gepleegd.
Paroolquote:De officier van justitie vertelde dat de tenlastelegging breed blijft zolang het onderzoek nog loopt. “Wij weten ook niet wat het nadere onderzoek gaat brengen,” zei ze. Zo worden de telefoons en gegevensdragers van het slachtoffer en V. nog uitgelezen en worden ook nog diverse getuigen gehoord. Daarnaast loopt er nog een tweede onderzoek naar de doodsoorzaak. Daar zijn nog geen resultaten van.
Volgens mij zit je panty te strak.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb je nog meer mokerdomme opmerkingen?
Precies.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso is het hele scenario natuurlijk raar. Als je samen thuis bent in hetzelfde huis weet je echt wel waar je partner is, of je komt daar op zijn minst wel achter. Zeker als één van de twee in bad zou gaan heb je het daar gewoon over lijkt me. Zijn verhaal rammelt aan alle kanten.
Er gebeuren de gekste dingen in Nederland. Een situatieschets. @RamboDirkquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso is het hele scenario natuurlijk raar. Als je samen thuis bent in hetzelfde huis weet je echt wel waar je partner is, of je komt daar op zijn minst wel achter. Zeker als één van de twee in bad zou gaan heb je het daar gewoon over lijkt me. Zijn verhaal rammelt aan alle kanten.
https://www.nu.nl/algemee(...)r-dood-in-kamer.htmlquote:Man ligt vier jaar dood op zolderkamer
Ze spraken hun broer voor het laatst in het voorjaar van 2006. Hij had toen aangegeven dat hij met rust gelaten wilde worden op zijn kamer, zegt de politie.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er gebeuren de gekste dingen in Nederland. Een situatieschets. @:rambodirk
[..]
https://www.nu.nl/algemee(...)r-dood-in-kamer.html
Dat doet me op de een of andere manier denken aan de user @Schenkstroop jaren terug. Met zijn bovenbuurmeisje.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Het meest bijzondere is toch dat hij haar de avond van haar dood nog appt zin in haar te hebben, en dat het eerste wat hij zegt als hij hoort dat ze dood is, dat ze nu rust heeft gevonden.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er gebeuren de gekste dingen in Nederland. Een situatieschets. @:rambodirk
[..]
https://www.nu.nl/algemee(...)r-dood-in-kamer.html
Klinkt alsof hij inderdaad een digitaal 'bewijs' wilde hebben dat de relatie nog heel goed en spannend was, terwijl dat niet meer zo was.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Geen inzicht willen geven in hoe hun relatie was, verder niet willen praten, behalve roepen dat hij onschuldig is en dat het zo zwaar is allemaal voor hem.
Dan moet die dakloze wel praten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:19 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij inderdaad een digitaal 'bewijs' wilde hebben dat de relatie nog heel goed en spannend was, terwijl dat niet meer zo was.
Ik vraag me toch ook af of er geen relatie is met de dood van de persoonlijk assistente van Leonie een paar dagen later. Kan hij die dakloze geen geld hebben gegeven om haar te vermoorden? Wellicht wist de assistente van allerlei dingen die speelden ...
Precies, het is wel heel toevallig andersquote:Op woensdag 1 juli 2026 16:19 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij inderdaad een digitaal 'bewijs' wilde hebben dat de relatie nog heel goed en spannend was, terwijl dat niet meer zo was.
Ik vraag me toch ook af of er geen relatie is met de dood van de persoonlijk assistente van Leonie een paar dagen later. Kan hij die dakloze geen geld hebben gegeven om haar te vermoorden? Wellicht wist de assistente van allerlei dingen die speelden ...
Er zal wel geen verband zijn, anders was daar vast iets uit gekomen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:19 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Vast wel. En hij deed mee met lang leve de liefde, er reageerde erg boos toen hij werd afgewezen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:11 schreef Firuze60 het volgende:
Hele vreemde toestand, vaag kan ik mij hem nog herinneren van dat datingprogramma met Iris de Hond, die had alleen maar blaaskaken op haar dates. Zou die uitzending nog ergens staan?
Oh, daar keek ik nooit naar, staat die uitzending nog online?quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vast wel. En hij deed mee met lang leve de liefde, er reageerde erg boos toen hij werd afgewezen.
Wellicht werktie niet mee (door zn code niet te willen geven) en heb je net wat handige harry’s nodig om dat te kraken en duurt dat even.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Parool
Verbaasd me dat de telefoons nog niet zijn uitgelezen.
Je kunt nog wel stukjes terugvinden. De gehele aflevering is er af gehaaldquote:Op woensdag 1 juli 2026 16:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, daar keek ik nooit naar, staat die uitzending nog online?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |