Welnee, ik lees gewoon het nieuws. Heb er niet voor gestudeerd, dus hoezo zou ik moeten kunnen voorspellen of de middellijn het meest waarschijnlijke scenario is in specifieke gevallen?quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
Kijk naar de gemiddelde waardes (stippellijn). De rode, en met name de blauwe, slaan nog wel eens op tilt omhoog of omlaag. Extremen die 's zomers volledig bovenin zitten of 's winters volledig onderin, worden door figuren als Putto uitgelicht.
GFS en ECMWF
[ afbeelding ]
KNMI
[ afbeelding ]
Een kans op. En er zijn alweer twee runs overheen gegaan die de kans daarop kleiner maken. Lekker populistische bronnen gebruiken ipv serieuze weerinstituten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)aden-lager~af467546/
AD spreekt ook over een hittegolf. Ik lees gewoon wat in het nieuws staat en wat in mijn weerapp staat. Ben geen meteoroloog
Is goed met je. Je zou ook maar eens iets nuttigs willen leren.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Welnee, ik lees gewoon het nieuws. Heb er niet voor gestudeerd, dus hoezo zou ik moeten kunnen voorspellen of de middellijn het meest waarschijnlijke scenario is in specifieke gevallen?
Maak je niet druk, Mike overdrijft weer eens.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:47 schreef Kopiko het volgende:
Ik hoopte dat het hier ging om de kick van een oud topic.
Ik zat ernaast
Neuh. Iets nuttigs leren is breien of haken, niet research doen en dan denken dat je kennis hebt over een onderwerp waar mensen 5 jaar fulltime voor studerenquote:Op woensdag 1 juli 2026 11:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
Is goed met je. Je zou ook maar eens iets nuttigs willen leren.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Mike overdrijft weer eens.
Nezha 2 al gekeken?quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:49 schreef AFA2022 het volgende:
Heb je nog tips voor een goede Chinese film/serie?
Niks valt uit te sluiten natuurlijk. Het wordt warmer, maar waar dat hogedrukgebied komt te liggen is nogal onzeker. Dat zien we over een paar dagen wel weer. Er is ook voor nu geen verwachting van meerdere 35+ temperaturen zoals afgelopen periode.quote:
Overdag binnen en 's avonds buiten zitten. Met die hoge temperaturen kun je ook eigenlijk niet bbq of plancha doen, veel te heet. Dus, dit weekend dan maar.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
3 dagen indd. Met 1 graden verschil in Rotterdam ontlopen we de dans. In grote delen van het land noet helaas.
Logica is om niet naar de extremisten van de wereld te luisteren, maar naar de wetenschappelijke instituten die de rekenmodellen daarvoor hebben. De dokters (weerinstituten) zeggen dat het niet zo warm wordt. De eigen onderzoekers (VI, AD) pikken wat extremen eruit en brengen dat als nieuws.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:51 schreef Mikeytt het volgende:
In plaats van naar de dokter en naar experts luisteren over het halen van een vaccinatie, gewoon eigen research doen. Dan kun je daar een beter oordeel over nemen.... wat een logica zeg
Als je airco hebt, tussen 07.00 en 20.00 sowieso niet buiten komen....quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Overdag binnen en 's avonds buiten zitten. Met die hoge temperaturen kun je ook eigenlijk niet bbq of plancha doen, veel te heet. Dus, dit weekend dan maar.
Jawel hoor. "Knmi zegt dat het *niet* zo warm wordt" klopt niet. Gewoon een mogelijkheid binnen eigen model.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Logica is om niet naar de extremisten van de wereld te luisteren, maar naar de wetenschappelijke instituten die de rekenmodellen daarvoor hebben. De dokters (weerinstituten) zeggen dat het niet zo warm wordt. De eigen onderzoekers (VI, AD) pikken wat extremen eruit en brengen dat als nieuws.
Je eigen post onderuit gehaald.
Je pikt dus de extremen eruit. Eigen onderzoeksconclusie. Precies wat ik zeg.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jawel hoor. "Knmi zegt dat het *niet* zo warm wordt" klopt niet. Gewoon een mogelijkheid binnen eigen model.
Nahh das niets voor mij, kijk liever Chinese costume dramas. Fan van Dylan Wang vanaf Meteor Garden.quote:
Het model komt ook met een mogelijkheid van 17 graden overdag. Waarom pik je die er niet tussenuit?quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jawel hoor. "Knmi zegt dat het *niet* zo warm wordt" klopt niet. Gewoon een mogelijkheid binnen eigen model.
Zeker airco hier, en zonnepanelen. Komt dus wel goed. Heerlijk koel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als je airco hebt, tussen 07.00 en 20.00 sowieso niet buiten komen....
Gaat starhopper nou tegen mikeytt in?quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het model komt ook met een mogelijkheid van 17 graden overdag. Waarom pik je die er niet tussenuit?
Nee, de media pikken die eruit. Het is hier nog steeds NWS, geen W&Tquote:Op woensdag 1 juli 2026 11:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
Je pikt dus de extremen eruit. Eigen onderzoeksconclusie.
Is goed. Lul er maar omheen. Top gedaan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, de media pikken die eruit. Het is hier nog steeds NWS, geen W&T
Ik wil eigenlijk altijd vooral Nederlanders ontvluchten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:21 schreef Joppiez het volgende:
Miljoenen Nederlanders willen rond deze tijd "naar de zon". Geweldig nieuws dit, kunnen ze lekker thuis blijven en natuurlijk goed voor het milieu ook.
Cloneflight!!quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Gaat starhopper nou tegen mikeytt in?
Goed argument dit trouwens.
Wat een achterlijke fotoquote:Op woensdag 1 juli 2026 11:00 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.vandaaginside(...)aturen-tot-35-graden
[..]Ben net bijgekomen man, wat is dit???
Geen wachtrijen op Schipholquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:21 schreef Joppiez het volgende:
Miljoenen Nederlanders willen rond deze tijd "naar de zon". Geweldig nieuws dit, kunnen ze lekker thuis blijven en natuurlijk goed voor het milieu ook.
Dit gen mist hier om de een of andere reden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:21 schreef Joppiez het volgende:
Miljoenen Nederlanders willen rond deze tijd "naar de zon".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |