Nee, de media pikken die eruit. Het is hier nog steeds NWS, geen W&Tquote:Op woensdag 1 juli 2026 11:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
Je pikt dus de extremen eruit. Eigen onderzoeksconclusie.
Is goed. Lul er maar omheen. Top gedaan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, de media pikken die eruit. Het is hier nog steeds NWS, geen W&T
Ik wil eigenlijk altijd vooral Nederlanders ontvluchten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:21 schreef Joppiez het volgende:
Miljoenen Nederlanders willen rond deze tijd "naar de zon". Geweldig nieuws dit, kunnen ze lekker thuis blijven en natuurlijk goed voor het milieu ook.
Cloneflight!!quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Gaat starhopper nou tegen mikeytt in?
Goed argument dit trouwens.
Wat een achterlijke fotoquote:Op woensdag 1 juli 2026 11:00 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.vandaaginside(...)aturen-tot-35-graden
[..]Ben net bijgekomen man, wat is dit???
Geen wachtrijen op Schipholquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:21 schreef Joppiez het volgende:
Miljoenen Nederlanders willen rond deze tijd "naar de zon". Geweldig nieuws dit, kunnen ze lekker thuis blijven en natuurlijk goed voor het milieu ook.
Dit gen mist hier om de een of andere reden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:21 schreef Joppiez het volgende:
Miljoenen Nederlanders willen rond deze tijd "naar de zon".
Ik had ook gelezen dat het niet warmer werd dan 30. Ook maar 2 dagen 30.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:01 schreef cinderloom het volgende:
Dat het tropisch warm wordt, dat is rond de 30 graden, dat geloof ik wel.
Maar ik las in de media ook berichten: "we gaan weer naar de 40 graden"
Dat haal je gewoon niet uit de pluim en het is jammer dat media dit zo onder een vergrootglas legt
Ik niet hoor. Ik ben door de hitte juist niet naar Egypte gegaan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:21 schreef Joppiez het volgende:
* boksquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Zeker airco hier, en zonnepanelen. Komt dus wel goed. Heerlijk koel.
30 graden is niets tegenover wat het geweest isquote:Op woensdag 1 juli 2026 17:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik had ook gelezen dat het niet warmer werd dan 30. Ook maar 2 dagen 30.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |