Ja prijstechnisch is het oke, true. IPA is een ander verhaal idd.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
gast ik ben meer van de ipa. maar voor een goedkoop knallertje is een leffe tripel prima.
Oneens. wijn is ook fijn, whiskey ook maar bier is mijn default poisonquote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sowieso is bier maar een matig drankje.
Niet echt een wijnliefhebber, eigenlijk vind ik alleen mousserende wijnen lekkerquote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Oneens. wijn is ook fijn, whiskey ook maar bier is mijn default poison
Eens, wel rode wijn of port.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Oneens. wijn is ook fijn, whiskey ook maar bier is mijn default poison
Oef wij moeten eens een stevig woordje wisselen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Affligem tripel is een van mijn favorieten
Nog nooit gedronken.quote:
Dan heb je nooit een 5 jaar gerijpt op eiken chardonnay op, of een witte dessertwijn ( zeg een Pedro Ximénez )quote:
Oei, komt wel dichtbij zo. Kun je je wel vinden in mijn reservetripel, Grimbergen?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Oef wij moeten eens een stevig woordje wisselen.
Ik weet dat de burgemeester van Samson daar burgemeester is/was. Maar dat bier is niet te doen maat.
Aiii...quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oei, komt wel dichtbij zo. Kun je je wel vinden in mijn reservetripel, Grimbergen?
Ben dol op desertwijn, zowel wit als rood. Dat is wel een uitzondering voor witte wijnenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dan heb je nooit een 10 jaar gerijpt op eiken chardonnay op, of een witte dessertwijn ( zeg een Pedro Ximénez )
Weten die Canadezen veel, die kijken toch normaal alleen hockey.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:37 schreef PzKpfw het volgende:
Dat gefluit elke keer als Ronaldo aan de bal komt.
Wees blij dat jullie zo'n voetbalicoon nog in levende lijve mogen zien spelen.
verwen jezelf eens met een echt goede op hout gerijpte volle chardonnay.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben dol op desertwijn, zowel wit als rood. Dat is wel een uitzondering voor witte wijnen
Chimay wit en blauw zijn genot. Abt 12 ook, de 8 weet ik zo even niet. Cheneys zeg me niets.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Aiii...
wat denk je van Chimay's (wit, blauw) CHeneys, abt 8/12 om maar eens wat te noemen?
K dus je weet wel degelijk beterquote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Chimay wit en blauw zijn genot. Abt 12 ook, de 8 weet ik zo even niet. Cheneys zeg me niets.
Roep eens iets, dan koop ik een flesjequote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
verwen jezelf eens met een echt goede op hout gerijpte volle chardonnay.
Dat is lastig maat. Beste loop je naar je slijter en zeg "ik wil de dikste, boterigste, gerijpte (op Eiken!) chardonnay die je hebt. ik heb 30 euro voor je. Doe je best.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Roep eens iets, dan koop ik een flesje
Wat elitair.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat is lastig maat. Beste loop je naar je slijter en zeg "ik wil de dikste, boterigste, gerijpte chardonnay die je hebt. ik heb 30 euro voor je. Doe je best.
Heb je bij Albert Heijn ook voor 5 euroquote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
je wil toch waar voor je geld?
die gasten hebben ook trots. die willen ook een beetje pronken.
Neen. echt niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je bij Albert Heijn ook voor 5 euro
Dat moet lukken, zal de slijtert eens een bezoek brengen binnenkort.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat is lastig maat. Beste loop je naar je slijter en zeg "ik wil de dikste, boterigste, gerijpte (op Eiken!) chardonnay die je hebt. ik heb 30 euro voor je. Doe je best.
Bedenk je wel, "a taste of honey is worse than none at all"quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat moet lukken, zal de slijtert eens een bezoek brengen binnenkort.
Moet er toch nog bier bezorgen, ik heb een microbrouwerij.
Vertel mij wat. Ik reed 4 maanden een dikke huurauto (vind ik) en nu een hoog familiehok. Mag niet klagen, maar ben toch verpest door die unitquote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:52 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Bedenk je wel, "a taste of honey is worse than none at all"
Ooit dronk ik pils. Nu drink ik alleen trappist en ipa's.
en mijn zus en zwager hebben alleen 8+ wijnen dus daar ook verpest tot op het bot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |