Ja prijstechnisch is het oke, true. IPA is een ander verhaal idd.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
gast ik ben meer van de ipa. maar voor een goedkoop knallertje is een leffe tripel prima.
Oneens. wijn is ook fijn, whiskey ook maar bier is mijn default poisonquote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sowieso is bier maar een matig drankje.
Niet echt een wijnliefhebber, eigenlijk vind ik alleen mousserende wijnen lekkerquote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Oneens. wijn is ook fijn, whiskey ook maar bier is mijn default poison
Eens, wel rode wijn of port.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Oneens. wijn is ook fijn, whiskey ook maar bier is mijn default poison
Oef wij moeten eens een stevig woordje wisselen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Affligem tripel is een van mijn favorieten
Nog nooit gedronken.quote:
Dan heb je nooit een 5 jaar gerijpt op eiken chardonnay op, of een witte dessertwijn ( zeg een Pedro Ximénez )quote:
Oei, komt wel dichtbij zo. Kun je je wel vinden in mijn reservetripel, Grimbergen?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Oef wij moeten eens een stevig woordje wisselen.
Ik weet dat de burgemeester van Samson daar burgemeester is/was. Maar dat bier is niet te doen maat.
Aiii...quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oei, komt wel dichtbij zo. Kun je je wel vinden in mijn reservetripel, Grimbergen?
Ben dol op desertwijn, zowel wit als rood. Dat is wel een uitzondering voor witte wijnenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dan heb je nooit een 10 jaar gerijpt op eiken chardonnay op, of een witte dessertwijn ( zeg een Pedro Ximénez )
Weten die Canadezen veel, die kijken toch normaal alleen hockey.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:37 schreef PzKpfw het volgende:
Dat gefluit elke keer als Ronaldo aan de bal komt.
Wees blij dat jullie zo'n voetbalicoon nog in levende lijve mogen zien spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |