Cultureel verrijkt worden met een kettingslot @Calandquote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:04 schreef Toine51 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)gslot/158203867.html
Zaterdagavond dus binnenblijvenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:04 schreef Toine51 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)gslot/158203867.html
Gezien het aantal boodschappen wat verdwijnt bij supermarkten sinds de zelfscankassa kan je wel stellen dat een hoop mensen wel eens wat stelen. En daar zitten ook kaaskoppen bijquote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:31 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
"slechts een paar honderd rotte appelen"
Iedereen jat wel eens een tasje toch?
Honkbalknuppel, stanleymes, kettingslot.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:30 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Cultureel verrijkt worden met een kettingslot @:Caland
Behalve Ibi doen alle Marokkanen dat toch al (beetje omgekeerde wereld)?quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:40 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig om te zien, deze verbroedering
Eigenlijk moeten dit soort mensen een spuitje krijgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)na-nederland-marokko
Hij is opgepakt. Nu veroordelen voor straatroof en poging tot zware mishandeling, opsodemieteren.
Tegen Frankrijk vliegen ze eruit en dan zullen we zien of het slechts honderden zijn 🖕quote:
Was ik ook eentje van, totdat er toch te veel steekproeven kwamen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:38 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Gezien het aantal boodschappen wat verdwijnt bij supermarkten sinds de zelfscankassa kan je wel stellen dat een hoop mensen wel eens wat stelen. En daar zitten ook kaaskoppen bij
Mbappéquote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:11 schreef matspontius het volgende:
[..]
Tegen Frankrijk vliegen ze eruit en dan zullen we zien of het slechts honderden zijn 🖕
Franse steden gaan het dan ook beleven 😬quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:11 schreef matspontius het volgende:
[..]
Tegen Frankrijk vliegen ze eruit en dan zullen we zien of het slechts honderden zijn 🖕
Benieuwd hoe nu.nl dat weer gaat wegmoffelen, met de mantel der liefde gaat bedekken, en hoe snel de reactiemogelijkheid bij die lafbekken weer dicht gaat.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Franse steden gaan het dan ook beleven 😬
Denk dat Canada nog wel eens kan winnen morgen, Nederland speelde gewoon erg belabberdquote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:11 schreef matspontius het volgende:
[..]
Poging doodslag.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hij is opgepakt. Nu veroordelen voor straatroof en poging tot zware mishandeling, opsodemieteren.
Onderschat Canadezen niet, die hebben ons in 1945 ook bevrijd.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Denk dat Canada nog wel eens kan winnen morgen, Nederland speelde gewoon erg belabberd
Mijn zegen heeft Canada zeker, als was het alleen maar om dat super onsportieve continu fluitende k... volk naar huis te sturen. Maar ik denk dat Marokko toch echt een maatje te groot is!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Denk dat Canada nog wel eens kan winnen morgen, Nederland speelde gewoon erg belabberd
Ik denk niet dat de Mexicanen naar huis gaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:42 schreef matspontius het volgende:
[..]
Mijn zegen heeft Canada zeker, als was het alleen maar om dat super onsportieve continu fluitende k... volk naar huis te sturen.
Volgens mij waren dat Mexicanen die continue floten ivm no era penalquote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:42 schreef matspontius het volgende:
[..]
Mijn zegen heeft Canada zeker, als was het alleen maar om dat super onsportieve continu fluitende k... volk naar huis te sturen. Maar ik denk dat Marokko toch echt een maatje te groot is!
Ze zijn al thuisquote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Mexicanen naar huis gaan.
Bij dit soort figuren neig ik daar inderdaad toch ook naar, ongeacht hoeveelste generatie hij is. Zo heeft die dubbele nationaliteit dan toch nog een voordeel. Je wil hem hier in elk geval niet hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Poging doodslag.
En uitzetten. Hij heeft toch een dubbel paspoort als hij mocro is.
Gelijk terug naar zijn eigen land, zoals ze dat zelf noemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Statenloos wordt hij niet dus je zit niet te kloten met mensenrechten ook. Ieder nadeel hep sn voordeel...quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bij dit soort figuren neig ik daar inderdaad toch ook naar, ongeacht hoeveelste generatie hij is. Zo heeft die dubbele nationaliteit dan toch nog een voordeel. Je wil hem hier in elk geval niet hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |