Niets zuurs aan.quote:
’Marokkanen hebben nog nooit iets fout gedaan want dat is racistisch.’ - Caland, 2026 (woke)quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:37 schreef Caland het volgende:
Mooi soortgelijk sfeerverslag in The Guardian
[ x ]
In Belgie, Frankrijk en Nederland structureel aan het rellen. In Spanje de grootste groep overlastgevers.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:19 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
’Marokkanen hebben nog nooit iets fout gedaan want dat is racistisch.’ - Caland, 2026 (woke)
Ik heb er gewoon niet zoveel last van in tegenstelling tot de mensen die er vooral op internet last van lijken te hebben. Het gaat nu vooral over de Schilderswijk, Nederland is groter dan dat. De afdronk van de wedstrijd is in grote delen van het land gebroederlijk verlopen. Zo ook in mijn stad waar de Oranjesupporters die de kroeg uit kwamen rollen eigenlijk nog gezellig op straat hebben gestaan met feestende Marokkanenquote:Op woensdag 1 juli 2026 09:07 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
In Belgie, Frankrijk en Nederland structureel aan het rellen. In Spanje de grootste groep overlastgevers.
Fout van het westen-Caland.
Lekker je oogkleppen dicht houden knulquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:21 schreef Caland het volgende:
Maargoed, als je belevingswereld bestaat uit Dumpert en posts op X kan ik me eigenlijk best goed voorstellen dat je niet meer buiten durft te komen
Verbroedering is steeds meer mensen die elkaar broer noemen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:19 schreef DefKu het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100155882_573869ee
Wat een verbroedering!
Nee dit:quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:21 schreef FlippingCoin het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)ouden-bij-arrestatie
Is dit de verbroedering waar die zwakzinnige patient het over heeft?
Pot verwijt de ketel; Omdat jij op één van de schaarse plekken zit waar het leven nog niet compleet veranderd is door massa immigratie moet de rest ook maar z'n kop in het zand stekenquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:21 schreef Caland het volgende:
Maargoed, als je belevingswereld bestaat uit Dumpert en posts op X kan ik me eigenlijk best goed voorstellen dat je niet meer buiten durft te komen
Opgegroeid in Nijmegen (Hatert, Wolfskuil) en een jaar of 5 in Rotterdam gewoond. I beg to differquote:Op donderdag 2 juli 2026 13:27 schreef the-eye het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel; Omdat jij op één van de schaarse plekken zit waar het leven nog niet compleet veranderd is door massa immigratie moet de rest ook maar z'n kop in het zand steken
Okee je hebt recht van sprekenquote:Op donderdag 2 juli 2026 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Opgegroeid in Nijmegen (Hatert, Wolfskuil) en een jaar of 5 in Rotterdam gewoond. I beg to differ
Ik zie geen complete veranderingen ten opzichte van mijn jeugd. Rotterdam is er zelfs een heel stuk beter op geworden door de jaren heen, met alle problematiek van een grote stad maar dat is nooit anders geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |