dit is de omgekeerde wereld denk ikquote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Nederland is soms een grappig land. Een groot deel van het land zal nooit Marokkanen accepteren als echte Nederlanders en roept dat graag. Dezelfde mensen zijn vervolgens verbaasd dat die "nep" Nederlanders zich ook niet volledig Nederlands voelen. Vervolgens kotsen we fok weer vol met allerlei hysterische praat over het einde van Nederland vanwege een paar honderd rotte appels. Het cirkeltje doen we periodiek vrolijk over.
Mwah kleinschalig is natuurlijk subjectief, maar wanneer er groepen agenten moeten vluchten zien een hoop mensen dit niet als kleinschalig.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:07 schreef sp3c het volgende:
hij heeft op zich wel gelijk, het was relatief kleinschalig allemaal en de politie heeft het gelijk platgestampt
probleem is ... het zijn weer Marrokkanen
Kleinschalig was het allerminst. En ja, het zijn weer die gasten ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:07 schreef sp3c het volgende:
hij heeft op zich wel gelijk, het was relatief kleinschalig allemaal en de politie heeft het gelijk platgestampt
probleem is ... het zijn weer Marrokkanen
Hier is het gewoon: eet maar wat de pot schaft, bevalt je dat niet dan is daar de deur.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:10 schreef sp3c het volgende:
als mijn zusje met een Marrokkaan thuis komt dan doet mijn moeder de speklapjes terug in de vriezer en begint kip te ontdooien
We hebben het Nederlandse elftal al hele bidsessies op het veld zien houden?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt daar er binnen Oranje ook een tamelijk fanatiek bijbelclubje is.
Moeten ze lekker zelf weten vooral
Bijzonder wel deze.quote:
En wordt dat marokkaanse meisje thuis ook bewerkt door haar vader en 3 broers en 28 neven. Als ze pech heeft wordt ze met boterzuur bewerkt of mag ze zich proberen los te wurmen uit haar touwen terwijl ze naar adem hapt in de sloot.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit is de omgekeerde wereld denk ik
als mijn zusje met een Marrokkaan thuis komt dan doet mijn moeder de speklapjes terug in de vriezer en begint kip te ontdooien, neemt een Marrokkaans meisje mij mee naar huis dan wordt ik in het schuurtje helemaal kapot geslagen door een man of 10
als ik geluk heb
Dit soort gasten vinden zelf dat ze Marokkaan zijn, waarom spreken die wappies ze dan tegen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ongelofelijk.
Bedankt he, linkse wappies en politici.
Wie durft er nog te zeggen dat dit NL'ers zijn trouwens?
Is niet eens respectloos, is gewoon een misdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit soort gasten vinden zelf dat ze Marokkaan zijn, waarom spreken die wappies ze dan tegen.
Als ze nou zeggen het maakt mij niet uit wie er wint vind ik geen probleem, maar Nederlanders die in oranje zijn in elkaar meppen en beroven is respectloos.
Is ook een misdaad idd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is niet eens respectloos, is gewoon een misdaad.
En het gaat gewoon, ze mogen het doen. Van hunzelf, want het zijn kuffars.
het was echt heel kleinschalig, niemand buiten de schilderswijk heeft er iets van gemerktquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kleinschalig was het allerminst. En ja, het zijn weer die gasten ja.
ow nee hier houden we rekening met elkaar, snap dat dat gek klinkt tegenwoordig maar ik vind het prettiger zo en je mist volledig het punt, neem aan met opzetquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:15 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Hier is het gewoon: eet maar wat de pot schaft, bevalt je dat niet dan is daar de deur.
Je in eigen huis aanpassen op religiegekkies
goed verhaal manquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En wordt dat marokkaanse meisje thuis ook bewerkt door haar vader en 3 broers en 28 neven. Als ze pech heeft wordt ze met boterzuur bewerkt of mag ze zich proberen los te wurmen uit haar touwen terwijl ze naar adem hapt in de sloot.
De verwesterde kech.
Jazeker, doorgaans na de goals en als ze het veld betreden. Is ook een vrij grote stroming inmiddels binnen het Nederlands elftal onder ‘leiding’ van Gakpo, pastoor Freddie en de moeder van de Timbers. Geloof 12 of 13 man.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We hebben het Nederlandse elftal al hele bidsessies op het veld zien houden?
Was het maar een verhaal.quote:
Ik heb hier wel een paar toeterende auto’s gehoordquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
het was echt heel kleinschalig, niemand buiten de schilderswijk heeft er iets van gemerkt
meesten in de schilderswijk ook niet
was het maar een goed verhaalquote:
I stand correctedquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een paar toeterende auto’s gehoord
Nee, dat is het meestal ook niet voor de meiden in kwestie nee.quote:
Oftewel, als je ergens gaat eten, eet je gewoon wat de pot schaft en ga je niet verwachten dat zij zich aanpassen aan je gekken religeuze behoeftes.quote:
ja blablabladieblaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, dat is het meestal ook niet voor de meiden in kwestie nee.
dat is het punt toch niet?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:34 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Oftewel, als je ergens gaat eten, eet je gewoon wat de pot schaft en ga je niet verwachten dat zij zich aanpassen aan je gekken religeuze behoeftes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |