Dat is voor het weekend wel een erg groot verschil met de rest van het land met bijzonder veel onzekerheid daar.quote:
Het kan inderdaad hier alle kanten nog op, of het wordt weer bloedhitte, of we houden het hier wat rustiger. Van mij mag de 2de optie wel uitkomen hoor, 25 graden is meer dan zatquote:Op zondag 5 juli 2026 10:05 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat is voor het weekend wel een erg groot verschil met de rest van het land met bijzonder veel onzekerheid daar.
Waren dit maar veertigers, dan was het snel klaar met hunquote:Op zondag 5 juli 2026 10:27 schreef dick_laurent het volgende:
Hier staan de eerste zelfverzekerde veertigers op de kaarten voor as woensdag en donderdag.
[ afbeelding ]
EYOOOOOOO zelfverzekerde veertigers.
……
Oostelijke stroming? Dat zou heel wat uit kunnen maken, maar toch zit hier die NO/ONO stroming er ook nog bij en laat die nou eigenlijk net zo vochtig uitlopen voor onze streken. We gaan het de komende week zienquote:Op zondag 5 juli 2026 11:01 schreef 12Beaufort het volgende:
Voordeel van de komende hitte is dat de stroming meer Oost is. Vorige hittegolf was het voornamelijk zuid, wat dus veel vochtiger is dan Oost. En de nachten zijn niet zo plakkerig
Het is in ieder geval beter dan zuidelijke richting.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oostelijke stroming? Dat zou heel wat uit kunnen maken, maar toch zit hier die NO/ONO stroming er ook nog bij en laat die nou eigenlijk net zo vochtig uitlopen voor onze streken. We gaan het de komende week zien
Kan toch gewoonquote:Op zondag 5 juli 2026 12:51 schreef GarlandBriggs het volgende:
Waarom? Waarom hebben we herfst vandaag? Ik wil zo mijn legendarische spareribs gaan maken op de Kamado
Ja, dat kan prima. Ik ga hem nu ook aansteken want ze moeten er wel om 14 uur op.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kan toch gewoonschijt aan het weertype.
Had trouwens net een plens buitje die zag ik ook niet aankomen, maar wel lekker ff doorkoelen in huis
Dikke trui aan en het feest is compleetquote:Op zondag 5 juli 2026 13:27 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ja, dat kan prima. Ik ga hem nu ook aansteken want ze moeten er wel om 14 uur op.
Maar heb de Zweefparasol er wel ff boven gezet...ook voor mezelf
Ligt klaar inderdaadquote:Op zondag 5 juli 2026 13:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dikke trui aan en het feest is compleet
Meanwhile is het hier nog 35 graden buiten... Pas rond 21:00 duiken we onder de 30 gok ikquote:Op zondag 5 juli 2026 13:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ligt klaar inderdaad
De warme chocolade staat te pruttelen op het houtvuur
23 is hier vandaag best okquote:Op zondag 5 juli 2026 16:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Meanwhile is het hier nog 35 graden buiten... Pas rond 21:00 duiken we onder de 30 gok ik
Daar zou ik weinig problemen mee hebbenquote:Op zondag 5 juli 2026 16:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Meanwhile is het hier nog 35 graden buiten... Pas rond 21:00 duiken we onder de 30 gok ik
Regenboogquote:Op zondag 5 juli 2026 16:11 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Daar zou ik weinig problemen mee hebben
Temperatuur hier is verder prima. Graad of 22. Het regent en waait alleen de hele tijd...en daar heb ik echt een enorme hekel aan. Ik kijk uit naar vanaf woensdag iig
Laatste update: de zon schijnt...en het regent tegelijk
Dat heb ik vandaag wel moeten doenquote:Op zondag 5 juli 2026 13:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dikke trui aan en het feest is compleet
Hopelijk na die warme dagen weer sjiek onweer.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vanaf morgen mogen de airco's weer aan de bak.
In het uiterste zuiden misschien. Hier waait 't toch wel wat. Deur van de kas maar dicht gedaan.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
Onthoud he, ooit wordt het beter.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vanaf morgen 28/29 of hoger hier. Groeizaam weer voor de zomergroenten.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:29 schreef Twieki het volgende:
[..]
In het uiterste zuiden misschien. Hier waait 't toch wel wat. Deur van de kas maar dicht gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |