Als ik naar de pluim van zuid kijk vind ik die ook nog mee vallen. Wel dertigers en wellicht begin dertig. Maar ik denk geen extremen van eind derig of 40 zoals een week geleden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 10:30 schreef kilon het volgende:
In regio Midden valt het op zich nog mee. 30 graden is warm, maar niet onleefbaar voor een weekje. Het hoeft alleen niet weer langer te duren of toch nog warmer te worden, al is dat lokaal sowieso verschillend.
[ afbeelding ]
Oké gelukkig, vind het al koud wordenquote:
Groot gelijk. Prachtig zeilweer. Heerlijk. Gaan jullie met de catamaran?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 09:11 schreef INViCTuS het volgende:
Vanmiddag maar even bootje varen op de Utrechtse grachten. Potje bier erbij
"So many tears I've criedquote:
Nog steeds veilig in het noorden. Verwacht het niet zo erg meer als 1-2 weken geleden.quote:
ja kom maar op! Veel te koud met 20 graden en geen zon. Het is geen herfst ofzo.... Ik wil weer mensen horen piepen en kraken van het warme weerquote:
ik hoop het wel... Vind dit echt niks hoe het nu is. Ik verlang naar warmtequote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nog steeds veilig in het noorden. Verwacht het niet zo erg meer als 1-2 weken geleden.
Als deze blokkade doorzet kun we onze lol op.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nog steeds veilig in het noorden. Verwacht het niet zo erg meer als 1-2 weken geleden.
Hier is het nu goddelijk weer. Hele week 27-30 gradenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik hoop het wel... Vind dit echt niks hoe het nu is. Ik verlang naar warmte
Toen wij er een paar dagen doorheen reden wel. Maar hoe hoger hoe koeler natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Over een week of wat vertrekken we naar de Alpen. Zal eens kijken of de hitte tot daar gaat
Die zie ik volgende week op een festival hier vlak bij (Lenny, niet Geschiedkundigie). Mag dan ook wel net onder de 30 blijven Maar zo niet, dan alsnog beter dan kou en regen met zulke dagenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
"So many tears I've cried
So much pain inside
But baby, it ain't over 'til it's over"
@:geschiedkundige
In september kan het ook nog goed warm worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:21 schreef Discombobulate het volgende:
En juni is al voorbij, nog 2 maanden te gaan.
Waar komt die Hoerenwind dan ook vandaan?!?!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:50 schreef PzKpfw het volgende:
Die fkng wind begin ik wel echt ontzettend beu te worden.
Volgende week gaan we voor 5 of 6 weken naar de Alpen. Zag wel 28 graden voor het dal staan. Wat hoger zit je al gauw onder de 20 en op de toppen op minder dan 15 ofzo. En veel meer groen en meertjes, dus veel fijnere plekjes buitenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
"So many tears I've cried
So much pain inside
But baby, it ain't over 'til it's over"
@:geschiedkundige
Veel plezier op Bospop @bloodymary1quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die zie ik volgende week op een festival hier vlak bij (Lenny, niet Geschiedkundigie). Mag dan ook wel net onder de 30 blijven Maar zo niet, dan alsnog beter dan kou en regen met zulke dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |