Verbruggen is een prima doelman. Van Hecke heeft zichzelf wel laten zien. Van Dijk is vooral een grote naam en over zijn top heen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er ontbreekt zoveel kwaliteit in dit Oranje, of misschien moet ik eerder zeggen dat de kwaliteiten die er wel zijn kennelijk niet goed op elkaar aansluiten.
Of je hebt een trainer die er gewoon niet in slaagt om het minimale uit de aanwezige kwaliteiten te halen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er ontbreekt zoveel kwaliteit in dit Oranje, of misschien moet ik eerder zeggen dat de kwaliteiten die er wel zijn kennelijk niet goed op elkaar aansluiten.
Is jouw schuld, jij vroeg om 5 verdedigers!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of je hebt een trainer die er gewoon niet in slaagt om het minimale uit de aanwezige kwaliteiten te halen.
Ik zeg niet dat onze selectie beter is dan die van Marokko, maar zo totaal overklast worden op tactisch gebied ligt toch echt bij de trainer.
Bij AZ en Wolfsburg was hij nog wel een goede spits maar ook toen al meer een opportunist. Eigenlijk is hij al een jaar of vier/vijf keihard op zijn retour, waarin je hem even nog kon gebruiken als pinchhitter maar inmiddels ook al niet meer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou een spits die in onze Mickey Mouse competitie niet meer meekan sowieso niet moeten gebruiken in Oranje.
Het deugde echt aan geen kant nee. Alsnog achterin labiel en al het voetbal eruit gehaald.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap dat je defensief misschien iets meer wilde wapenen, maar je hebt nu jezelf uit de wedstrijd gespeeld en Marokko creëerde nog steeds genoeg.
Dat die 1-0 viel was eigenlijk een wonder
Ja hij zei ook tijdens dat interview dat ze zoveel kansen tegen kregen in de groepsfase ja dan moet je als coach ingrijpen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:13 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Het deugde echt aan geen kant nee. Alsnog achterin labiel en al het voetbal eruit gehaald.
Koeman ball.
Mexico - Ecuador wel erg jammer. Voor mij de leukste pot van deze ronde.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Alleen al de zestiende finales:
23.00 Frankrijk - Zweden
03.00 Mexico - Ecuador
22.00 België - Senegal
02.00 USA - Bosnië
01.00 Portugal - Kroatië
05.00 Zwitserland - Algerije
00.00 Argentinië - Kaapverdië
03.30 Colombia - Ghana
En dan nog twee achtste finales om 22.00, een om 23.00 en een om 02.00.
Een kwartfinale om 22.00, 23.00 en 03.00
Blij dat de volgende drie toernooien bijna geen tijdsverschil hebben met ons.
Nog wel een aantal late zestiende finales en één late achtste + kwartfinale. Achjaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
23.00 Frankrijk - Zweden
03.00 Mexico - Ecuador
22.00 België - Senegal
02.00 USA - Bosnië
01.00 Portugal - Kroatië
03.30 Colombia - Ghana
En zo stronteigenwijs. Die man kan zo de politiek in. Wat een nare man. Ik haat hem ook beste GGMM.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hij zei ook tijdens dat interview dat ze zoveel kansen tegen kregen in de groepsfase ja dan moet je als coach ingrijpen.
Nu kregen we nog meer kansen tegen en werd al het voetbal eruit gehaald
Ik haat Koeman.
VP heeft ook nog niks te doen.quote:
Echt jammer dat Colombia - Ghana op zo'n tijdstip zit. Lijkt me een van de meest interessante/vermakelijke wedstrijden deze ronde.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
23.00 Frankrijk - Zweden
03.00 Mexico - Ecuador
22.00 België - Senegal
02.00 USA - Bosnië
01.00 Portugal - Kroatië
03.30 Colombia - Ghana
Die 22.00 en 23.00 red ik ook niet. Erg jammer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog wel een aantal late zestiende finales en één late achtste + kwartfinale. Achja
En Justin op tijd terug voor zijn pa's 50ste verjaardag.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:57 schreef PzKpfw het volgende:
Van Nistelrooij toch nog mooi op tijd weer terug voor zijn 50e verjaardag.
Nee hoor, zeg maar gerust dat de kwaliteiten ontbreken. Als je dit elftal naast dat van 1998 zou leggen en zou mogen kiezen wie je opstelt, dan komen deze spelers nog niet eens op de bank te zitten denk ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Weghorst zag een paar uur later een camera en besloot nog even een traantje te latenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:23 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Maar hoe kan dat? Zit er wat in het water tegenwoordig?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nee hoor, zeg maar gerust dat de kwaliteiten ontbreken. Als je dit elftal naast dat van 1998 zou leggen en zou mogen kiezen wie je opstelt, dan komen deze spelers nog niet eens op de bank te zitten denk ik.
Ik denk dat de opkomst van de smartphone/internet hier ook wel meespeelt. Dit is de eerste generatie die volledig is opgegroeid met de smartphone. Die werken zodanig verslavend dat mensen (kinderen in dit geval) daar steeds meer tijd aan besteden. Tijd die ze eerder waarschijnlijk meer zouden besteden aan buitenspelen. Onder andere balletje trappen/voetballen en laat dat nou net zijn waar het zaadje wordt geplant voor nieuwe talenten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat? Zit er wat in het water tegenwoordig?
Lijkt mij een natuurlijke variatie, maar dat weet ik niet zeker. Het kan zijn dat het komt door het gebrek aan geld in de eredivisie, waardoor ook de jeugdopleidingen niet top zijn. Je ziet natuurlijk dat Spanje en Frankrijk het goed doen de afgelopen 20-30 jaar en daar zit ook heel veel geld. Maar we hadden een grote generatie halverwege de jaren 70, eind jaren 80 en eind jaren 90/begin 2000. In 2010 was het aardig maar niet eens top. Daar is toen heel veel uit gehaald. Sindsdien is het toch allemaal best matig. Dus misschien dat er over 5 tot 10 jaar weer een topgeneratie opstaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Frankrijk en Spanje zijn ook smartphonesquote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik denk dat de opkomst van de smartphone/internet hier ook wel meespeelt. Dit is de eerste generatie die volledig is opgegroeid met de smartphone. Die werken zodanig verslavend dat mensen (kinderen in dit geval) daar steeds meer tijd aan besteden. Tijd die ze eerder waarschijnlijk meer zouden besteden aan buitenspelen. Onder andere balletje trappen/voetballen en laat dat nou net zijn waar het zaadje wordt geplant voor nieuwe talenten.
Het is een loterij, daar kun je niet op trainenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:40 schreef Elan het volgende:
Hoe kan het met corners zo belachelijk slecht staan, of überhaupt alle hoge ballen die er in vliegen of bijna erin vliegen.
Je hebt een verdediging van wereldklasse maar er staat altijd iemand vrij om in te koppen
Dat is juist maar waarschijnlijk wel in mindere mate dan in het rijkere Nederland, zeker in de eerste paar jaren. Daarnaast hebben die landen natuurlijk ook een veel grotere bevolking en daarmee kans op talenten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
In Frankrijk en Spanje zijn ook smartphones
Ze hebben de standaardsituatie coach van Ajax gebruikt denk ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:40 schreef Elan het volgende:
Hoe kan het met corners zo belachelijk slecht staan, of überhaupt alle hoge ballen die er in vliegen of bijna erin vliegen.
Je hebt een verdediging van wereldklasse maar er staat altijd iemand vrij om in te koppen
Het zal eerder andersom zijn, de spelers uit de jaren 90 zouden het waarschijnlijk nog afleggen tegen wat nu bankzitters zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
koekoekquote:Koeman na uitschakeling: 'Wedstrijd verlopen zoals ik had verwacht
Volgens mij heeft Weghorst meer strafschoppen gescoord voor het NL elftal dan Bergkamp.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:49 schreef PicoMMP het volgende:
Ja, hoogtij Dennis Bergkamp zou het afleggen tegen Wout Weghorst
Mwah. Weet niet of ik dat zo geloof, maar het is een interessante theorie. Maar dat zou dan ook betekenen dat de rijkere landen steeds minder goed zullen worden in voetbal omdat de kinderen niet meer buitenspelen? In Frankrijk heb je natuurlijk nog wel veel banlieus waar vermoedelijk veel gevoetbald wordt. In Nederland is A weinig ruimte en B we worden allemaal onderhouden door de overheid, dus we kunnen allemaal wel een smartphone en een computer kopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik denk dat de opkomst van de smartphone/internet hier ook wel meespeelt. Dit is de eerste generatie die volledig is opgegroeid met de smartphone. Die werken zodanig verslavend dat mensen (kinderen in dit geval) daar steeds meer tijd aan besteden. Tijd die ze eerder waarschijnlijk meer zouden besteden aan buitenspelen. Onder andere balletje trappen/voetballen en laat dat nou net zijn waar het zaadje wordt geplant voor nieuwe talenten.
Gedwongen opname wordt inmiddels wel een serieuze overweging mag ik aannemenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:50 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.ad.nl/video/p(...)ad-verwacht-13628022
[..]
koekoek![]()
![]()
Verbruggen?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:28 schreef PzKpfw het volgende:
Van Hecke en Summerville zijn de enige twee lichtpuntjes van Oranje dit WK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |