abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221193704
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 06:53 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Sterker nog, voetballers hebben over het algemeen niet de allerhoogste intelligentie.

In het voetbal zijn er nog zeer grote stappen te zetten. Kijk maar eens naar het wielrennen hoe het daar gaat met strategie, trainingen, visualisaties, voeding, koeling, etc.
Een deel van die stilstand in het (Nederlandse) voetbal komt bij mij altijd erg over als een vasthouden aan decennia oude dogma's. Vaak omdat er midden/eind vorige eeuw er ooit wellicht eens een kern van waarheid in zat.
"Pools are perfect for holding water"
pi_221193710
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 06:57 schreef probeer het volgende:

[..]
Een deel van die stilstand in het (Nederlandse) voetbal komt bij mij altijd erg over als een vasthouden aan decennia oude dogma's. Vaak omdat er midden/eind vorige eeuw er ooit wellicht eens een kern van waarheid in zat.
Foebal, gewoon foebal.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 06:58:50 #53
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221193711
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 06:55 schreef DobbyDobby het volgende:
Ben wel benieuwd na die Marokanen de komende jaren. Steeds meer talent. Een Yamal had ook voor hun gekozen als die wist hoe goed ze zouden zijn. Dan hadden ze gewoon Hakimi en Yamal bohhh. En steeds meer zullen nu voor hun kiezen vanuit Europa, nu ze kunnen ballen.
Vind het sowieso krankzinnig dat als je geboren en getogen bent in land X, dat je dan vervolgens alsnog voor land Y kunt 'kiezen'.

Dat kiezen zou de FIFA wel eens aan banden mogen leggen. Over de hele internationale sport wat mij betreft zelfs.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 30 juni 2026 @ 06:58:53 #54
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221193712
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 06:57 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik geloof daar niet zo in, de meeste spelers zijn technisch/fysiek prima in staat om op hoog niveau te acteren en het gaat erom dat je een team zo voorbereid dat ze dat op juiste moment doen, dit is gewoon falen omdat men op begeleidings niveau onderpresteert. Ik heb het net al genoemd, maar als je niet eens een 3e keeper kan meenemen vanwege budgetair beleid, waarom stuur je dan alsnog een elftal? Dit kan toch niet, ik bezoek graag korfbal en daar heeft men zelfs op lager niveau dan de topklasse bijvoorbeeld een video analyst, en bij het Nederland Voetbal team kunnen we geen 3e keeper meenemen, we zijn toch geen fucking Tanzania?
In het kortbal doen twee landen mee ofzo
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221193713
quote:

[..]
Ik geloof daar niet zo in, de meeste spelers zijn technisch/fysiek prima in staat om op hoog niveau te acteren en het gaat erom dat je een team zo voorbereid dat ze dat op juiste moment doen, dit is gewoon falen omdat men op begeleidings niveau onderpresteert. Ik heb het net al genoemd, maar als je niet eens een 3e keeper kan meenemen vanwege budgetair beleid, waarom stuur je dan alsnog een elftal? Dit kan toch niet, ik bezoek graag korfbal en daar heeft men zelfs op lager niveau dan de topklasse bijvoorbeeld een video analyst, en bij het Nederland Voetbal team kunnen we geen 3e keeper meenemen, we zijn toch geen fucking Tanzania?
Dat ging over een vierde keeper, wat ook gewoon nonsens was.

Op topniveau zijn de verschillen heel klein en komt alles op de details aan, op het veld....
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator dinsdag 30 juni 2026 @ 06:59:09 #56
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221193716
Ik vind het vooral zo zielig voor de supermarkten
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_221193717
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 06:50 schreef probeer het volgende:

[..]
Ja, dit vooral. Alsof de KNVB bonzen het handtekeningenboekje waar ze 40 jaar geleden mee rondliepen, nog niet vol hebben.
Alsof die voetballers gaan luisteren naar een oud-volleyballer of zo.
pi_221193721
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 06:58 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Vind het sowieso krankzinnig dat als je geboren en getogen bent in land X, dat je dan vervolgens alsnog voor land Y kunt 'kiezen'.

Dat kiezen zou de FIFA wel eens aan banden mogen leggen. Over de hele internationale sport wat mij betreft zelfs.
Dat ben ik met je eens, maar dat gaat wel gebeuren. Want 2 paspoorten.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 06:59:50 #59
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221193722
quote:
88s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 06:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het vooral zo zielig voor de supermarkten
Ja supermarkten zijn enorm zielig.
pi_221193723
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 06:59 schreef Halcon het volgende:

[..]
Alsof die voetballers gaan luisteren naar een oud-volleyballer of zo.
Precies, zo'n Murphy 4 jaar terug is gewoon uitgelachen en terecht.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_221193724
quote:

[..]
Nederlandse koppigheid en halsstarrigheid aan het vasthouden aan technologische/tactische stilstand. Want he, dat hadden Rinus en Johan ook niet nodig, ofzo.
"Pools are perfect for holding water"
pi_221193725
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 06:59 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
De grootste verdieners van het land zowat.
pi_221193726
Maar dat niemand binnen het veld ook zegt tegen elkaar van: “Hey jongens, vijf man achterin werkt niet, eentje door naar het middenveld dat overlopen wordt…”

Dan ben je dus afhankelijk van de coach… die er dan ook niks mee doet.

Tja, dan is het mission inpossible.
pi_221193727
Hond uit gelaten, bakkie koffie en aan t werk
  dinsdag 30 juni 2026 @ 07:00:18 #65
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221193728
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 06:58 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Dus je wil alles terugschroeven naar waar je bent geboren speel je ook voor, anders maar niet?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221193731
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 06:55 schreef DobbyDobby het volgende:
Ben wel benieuwd na die Marokanen de komende jaren. Steeds meer talent. Een Yamal had ook voor hun gekozen als die wist hoe goed ze zouden zijn. Dan hadden ze gewoon Hakimi en Yamal bohhh. En steeds meer zullen nu voor hun kiezen vanuit Europa, nu ze kunnen ballen.
Ayyoub Bouaddi schijnt ook wel een serieus talent te zijn
pi_221193736
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 06:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Oh eens hoor, daar heb je met een halve finale gewoon heel goed gepresteerd. Maar Sneijder was toen in matige doen. Het was wel het beste toernooi van Bert Perzik. Robben nog altijd goed, maar niet zo goed als 2008 of 2010.
Klopt, dat soort spelers zijn er nu allemaal niet. Gakpo is op z'n best een subtopper. Onder van Marwijk en Van Gaal deed de rest van het team ook gewoon wat ze moesten doen. Lijkt nu allemaal een stuk slapper te zijn.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 07:01:45 #68
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221193738
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 07:00 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Dus je wil alles terugschroeven naar waar je bent geboren speel je ook voor, anders maar niet?
Wel lullig voor Curacao.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 juni 2026 @ 07:01:49 #69
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221193739
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 07:00 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ik heb helaas ook geen perfecte oplossing, maar puur omdat je via je ouders een dubbel paspoort hebt en dan kunt kiezen voor een land vind ik in de basis erg vreemd.
pi_221193740
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 07:01 schreef Halcon het volgende:

[..]
Klopt, dat soort spelers zijn er nu allemaal niet. Gakpo is op z'n best een subtopper. Onder van Marwijk en Van Gaal deed de rest van het team ook gewoon wat ze moesten doen. Lijkt nu allemaal een stuk slapper te zijn.
Enig idee wie Bert Perzik is?
  dinsdag 30 juni 2026 @ 07:02:03 #71
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_221193742
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 07:00 schreef Saekerhett het volgende:
Maar dat niemand binnen het veld ook zegt tegen elkaar van: “Hey jongens, vijf man achterin werkt niet, eentje door naar het middenveld dat overlopen wordt…”

Dan ben je dus afhankelijk van de coach… die er dan ook niks mee doet.

Tja, dan is het mission inpossible.
Zo werkt het niet helaas. Er zijn afspraken en een tactiek. Kleine aanpassingen kunnen wel, maar ze kunnen niet ineens op dat veld geheel hun eigen plan trekken
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_221193743
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 06:58 schreef Caland het volgende:

[..]
In het kortbal doen twee landen mee ofzo
Ja nou dat maakt het nog erger dus.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221193744
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 07:01 schreef Caland het volgende:

[..]
Wel lullig voor Curacao.
Die spelen toch nooit meer een WK. :+
  dinsdag 30 juni 2026 @ 07:02:24 #74
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221193746
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 06:59 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ook nog eens kapotte koelingen.
pi_221193748
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 06:59 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat ging over een vierde keeper, wat ook gewoon nonsens was.

Op topniveau zijn de verschillen heel klein en komt alles op de details aan, op het veld....
Het feit dat het om een budgetaire kwestie gaat zegt genoeg, komop zeg.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')