Opdonderen naar Marokkoquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:57 schreef Saekerhett het volgende:
Oh god, de Mocro-act in de NOS-studio.
helaas waarquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nederland heeft nog nooit een Marokkaan terug naar Marokko gestuurd, dus zat er wel in dat dat nu ook niet zou gebeuren.
Summerville koos op z'n minst nog een hoek, Timber koos een cornervlag.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Summerville koos een hoek maar had moeten kijken
Als je een penalty op ooghoogte inschiet ben je niet goed in je hersens.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Summerville koos een hoek maar had moeten kijken
Nederland was slecht. Vermoedelijk ook door de angst van Koemanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:57 schreef StephanL het volgende:
Nu gun ik het Marokko niet, maar dit was ook niet echt goed van Nederland.
Ik hoorde hier 1 vuurwerkjequote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:59 schreef BillDauterive het volgende:
Getoeter buiten. Er was net vuurwerk.
En dan woon ik op de VeluweHoe zou het in de randstad zijn?
Ik mag het hopenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:59 schreef Wotte het volgende:
Ik neem aan dat Koeman zijn conclusies trekt.
Hier gillen ze je wakker om vijf uur in de nacht en doen ze de Jalalalalalalalalaahhhquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:59 schreef BillDauterive het volgende:
Getoeter buiten. Er was net vuurwerk.
En dan woon ik op de VeluweHoe zou het in de randstad zijn?
Gefeliciteerd, het verschil tussen het echte voetballand Marokko en het anti-voetballand Nederland werd vandaag pijnlijk duidelijk.quote:
Chanante vertoningquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:57 schreef Saekerhett het volgende:
Oh god, de Mocro-act in de NOS-studio.
Stukje inclusiviteitquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Chanante vertoning
En vanaf nu gaan ze doen alsof heel NL opeens voor Marokko is![]()
Ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:00 schreef Durmada het volgende:
Wat was knulliger? De penalty van Timber of de eigen goal van Verbruggen?
BELGEN uiteraard.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Chanante vertoning
En vanaf nu gaan ze doen alsof heel NL opeens voor Marokko is![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:00 schreef raptorix het volgende:
Ik kan al weer buiten horen wie hier een uitkering trekt.
Heulen met de vijand.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het verschil tussen het echte voetballand Marokko en het anti-voetballand Nederland werd vandaag pijnlijk duidelijk.
Zijn allemaal mensen die werken in de nacht als apothekerquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:00 schreef raptorix het volgende:
Ik kan al weer buiten horen wie hier een uitkering trekt.
Voor de penalties?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slot erin graag. Hier kan hij het transferbeleid niet bepalen.
Daar doe je als keeper helemaal niks aan, die van Timber is gewoon een randmongool als je een penalty 2 meter naast schiet met je binnenkant.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:00 schreef Durmada het volgende:
Wat was knulliger? De penalty van Timber of de eigen goal van Verbruggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |