Ik mag het hopenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:59 schreef Wotte het volgende:
Ik neem aan dat Koeman zijn conclusies trekt.
Hier gillen ze je wakker om vijf uur in de nacht en doen ze de Jalalalalalalalalaahhhquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:59 schreef BillDauterive het volgende:
Getoeter buiten. Er was net vuurwerk.
En dan woon ik op de VeluweHoe zou het in de randstad zijn?
Gefeliciteerd, het verschil tussen het echte voetballand Marokko en het anti-voetballand Nederland werd vandaag pijnlijk duidelijk.quote:
Chanante vertoningquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:57 schreef Saekerhett het volgende:
Oh god, de Mocro-act in de NOS-studio.
Stukje inclusiviteitquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Chanante vertoning
En vanaf nu gaan ze doen alsof heel NL opeens voor Marokko is![]()
Ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:00 schreef Durmada het volgende:
Wat was knulliger? De penalty van Timber of de eigen goal van Verbruggen?
BELGEN uiteraard.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Chanante vertoning
En vanaf nu gaan ze doen alsof heel NL opeens voor Marokko is![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:00 schreef raptorix het volgende:
Ik kan al weer buiten horen wie hier een uitkering trekt.
Heulen met de vijand.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het verschil tussen het echte voetballand Marokko en het anti-voetballand Nederland werd vandaag pijnlijk duidelijk.
Zijn allemaal mensen die werken in de nacht als apothekerquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:00 schreef raptorix het volgende:
Ik kan al weer buiten horen wie hier een uitkering trekt.
Voor de penalties?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slot erin graag. Hier kan hij het transferbeleid niet bepalen.
Daar doe je als keeper helemaal niks aan, die van Timber is gewoon een randmongool als je een penalty 2 meter naast schiet met je binnenkant.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:00 schreef Durmada het volgende:
Wat was knulliger? De penalty van Timber of de eigen goal van Verbruggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |