Zo'n cultuurbarbaar.quote:
Zo dom. Denken dat ik een sterke vrouw in een of andere sf film waardeer, omdat ik een vrouw ben.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:55 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Terminator. Geweldige films.
Kun je overigens vast waarderen, sterke vrouw in de hoofdrol.
Er is meer dan genoeg menselijk lijden. Daar heb je echt geen oorlog voor nodig.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Oorlog moet pijn doen zodat je bij de tegenpartij de overgave afdwingt. Dat is altijd menselijk lijden.
Als robots tegen robots vechten wordt niemand anders van.
Dus kun je wel investeren in robots en drones, uiteindelijk moet je de mensen ervoor gooien,
quote:Op maandag 29 juni 2026 20:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zo dom. Denken dat ik een sterke vrouw in een of andere sf film waardeer, omdat ik een vrouw ben.
Bovendien is het in de filmwereld gebruikelijk dat sterke mannen en/of sterke vrouwen vechten voor beiden seksen.
Zucht...quote:Op maandag 29 juni 2026 20:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Ja en? Wat moet ik hiermee? Een fragmentje van 8 seconden.
Hier heb je het bewijs. Smerige mannenhater. Meer dan dat ben je niet.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:03 schreef Hiddendoe het volgende:
En dat deze zaadspuiters ook een evenredig deel aan de verzorging en opvoeding van hun kroost moeten besteden en niet weg denken te komen met smoesjes dat de DE GROTE BAAS op kantoor of fabriek of winkel 100% inzet vereist van het mannelijk personeel?
AI slaapt niet AI accerlereert als wij slapenquote:Op maandag 29 juni 2026 20:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja en? Wat moet ik hiermee? Een fragmentje van 8 seconden.
Je slaat wel een beetje door, hoor, man.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geldt voor jou ook. Vrouwen hadden in het verleden geen rechten. Alleen maar plichten.
Geldt gelijke plichten ook voor mannen die een kind verwekt hebben? En dat deze zaadspuiters ook een evenredig deel aan de verzorging en opvoeding van hun kroost moeten besteden en niet weg denken te komen met smoesjes dat de DE GROTE BAAS op kantoor of fabriek of winkel 100% inzet vereist van het mannelijk personeel?
Of ben jij zo een man die een verbaal gevecht aangaat met je werkgever om meer tijd te krijgen voor het verzorgen van je pasgeboren nageslacht?
Sorry als ik een beetje cynisch reageer maar mannen die beweren dat ze 'absoluut geen vrouwenhaters zijn' of dat ze heilig geloven in 'gelijke rechten en dus ook gelijke plichten', dan wil ik toch wel van jou horen wat die plichten en rechten zijn.
Ik haat geen mannen.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:16 schreef PurifieR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Whatever. Stik in je mannenhaat zou ik zeggen
Je slaat wel een beetje door, hoor, man.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:17 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Hier heb je het bewijs. Smerige mannenhater. Meer dan dat ben je niet.
Foutje.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je slaat wel een beetje door, hoor, man.
Iets waar Rusland een stuk gemakkelijker mee kan dealen dan Europa.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Oorlog moet pijn doen zodat je bij de tegenpartij de overgave afdwingt. Dat is altijd menselijk lijden.
Dus kun je wel investeren in robots en drones, uiteindelijk moet je de mensen ervoor gooien,
Tegen wie heb je het nu?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je slaat wel een beetje door, hoor, man.
Jij loopt voorop? Neem ik aan? In mijn onmetelijke onbenullige wereldbeeld?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo is dat, vrouwen aan de macht dan komt er geen oorlog, is toch zo, Hiddendoe?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij loopt voorop? Neem ik aan? In mijn onmetelijke onbenullige wereldbeeld?
Voor jou is het geen enkel probleem om je leven te offeren zodat jij als de 'Onbekende Soldaat' in de geschiedenisboekies komt?
Zodat jouw vrouw en je kinders het zelf mogen uitzoeken als eenmaal de vrede is getekend?
Zeker weten. Ik heb nooit een oorlog meegemaakt. Net als jij.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:30 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Grappig, jou lijkt het net zo hard bezig te houden. Maar dat is vast weer 'anders'.
Als mijn vrouw van het huis een stofnest maakt krijgt ze gewoon klappen neef.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:35 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zeker weten. Ik heb nooit een oorlog meegemaakt. Net als jij.
Maar in tegenstelling tot jou kan ik me levendig voorstellen hoe het voelt als je na een dag werken naar huis gaat en dan ziet dat je huis een grote stofzooi is.
Ik heb hier foto's van gezien namelijk. In familiealbums. Met mijn grootouders als ontredderde slachtoffers.
Als mijn vent zijn stinksokken laat slingeren trap ik hem het huis uit.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als mijn vrouw van het huis een stofnest maakt krijgt ze gewoon klappen neef.
Sla jij je moeder?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als mijn vrouw van het huis een stofnest maakt krijgt ze gewoon klappen neef.
Ik niet. Ik laat ze gewoon liggen. Het is zijn probleem dat hij op een gegeven moment geen schone sokken, ondergoed of kleding meer heeft.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als mijn vent zijn stinksokken laat slingeren trap ik hem het huis uit.
De paxen.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Welke mensen? De mannen? Of de vrouwen?
Was je hier 20 jaar geleden ook al teleurgesteld over, of heeft iemand recent moeten uitleggen dat een bemanning vrouwen uitsluit?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Welke mensen? De mannen? Of de vrouwen?
Hoe noem je dat? Spijkers op laag water.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Was je hier 20 jaar geleden ook al teleurgesteld over, of heeft iemand recent moeten uitleggen dat een bemanning vrouwen uitsluit?
Of vrouwen.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:55 schreef Hiddendoe het volgende:
Het zijn dus mannen die vertrouwen op hun gadgets.
quote:Op maandag 29 juni 2026 19:55 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Terminator. Geweldige films.
Kun je overigens vast waarderen, sterke vrouw in de hoofdrol.
Leg uit.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Was je hier 20 jaar geleden ook al teleurgesteld over, of heeft iemand recent moeten uitleggen dat een bemanning vrouwen uitsluit?
Dit soort zweefkezerij is aan mij niet besteed.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:01 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het interne genderneutrale woord voor een mensschap: pax.
Ik zag vroeger ook vrouwen rondlopen in een bemanning en heb geen seconde gedacht hoe raar het wel niet was om die vrouwen een man te noemen. Bemanning was gewoon het woord voor een groep mannen en vrouwen aan boord van een schip, tank of brandweerwagen. Heb er ook nooit een Nederlander over gehoord in de media. Tot een jaar of twee nadat het in de VS was bedacht dat dit een groot probleem was en het een makkelijke manier was om je af te zetten tegen republikeinen.quote:
Ben benieuwd waar dat zich in moet gaan vertalen. Weet meer van wat er wordt aangekocht aan ondersteunende spullen en daar zit bijna nog altijd een mens in. Ook de grote bedragen die uitgegeven zijn voor operationele spullen zijn nog voornamelijk aan dingen met een mens erin.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:42 schreef AchJa het volgende:
Overigens gaat het over operationele effecten, dat is wat anders dan de helft onbemand maken.
[..]
Deze quote is heel toepasselijk in een artikel over het toepassen van AI in het leger.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat dacht jij toen jij deze quote schreef?
Dat snap ik. Maar draai het nu even om. Een minderheid mannen die ergens rondloopt waar voornamelijk vrouwen werken.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zag vroeger ook vrouwen rondlopen in een bemanning en heb geen seconde gedacht hoe raar het wel niet was om die vrouwen een man te noemen. Bemanning was gewoon het woord voor een groep mannen en vrouwen aan boord van een schip, tank of brandweerwagen. Heb er ook nooit een Nederlander over gehoord in de media. Tot een jaar of twee nadat het in de VS was bedacht dat dit een groot probleem was en het een makkelijke manier was om je af te zetten tegen republikeinen.
Er was laatst een MS dev die een LLM had nagebouwd in Age of Empires 2 met geiten. Er zit geen enkele intelligentie in en de oude formule van meer compute is meer slimmer lijkt ook zijn grens te hebben bereikt, dus voorlopig zal het nog wel meevallen.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
AI slaapt niet AI accerlereert als wij slapen
Bekijk deze YouTube-video
Ik leg gewoon uit hoe oorlog werkt.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Er is meer dan genoeg menselijk lijden. Daar heb je echt geen oorlog voor nodig.
Je zou het toch moeten waarderen dat defensie al decennia genderneutrale woorden gebruikt voor de medewerkers. Er passen 5 paxen in de wagen. Er gaat 5000 pax op oefening. Die pax is stout geweest.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit soort zweefkezerij is aan mij niet besteed.
Ik weet hoe een oorlog werkt. In theorie dan. Net als jij. Want jij hebt, net zomin als ik een oorlog aan den lijve ondervonden.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik leg gewoon uit hoe oorlog werkt.
Kijk naar Rus/Oek, beide partijen proberen de mensen te laten lijden, waarbij de Oekraïners meer moeten lijden, en zo de wil van het volk te breken.
Nu gebeurd er veel met drones maar wel als doel om infrastructuur of rechtstreeks gebouwen met mensen te raken zodat de wil op den duur breekt.
Zo werkt elke oorlog altijd.
Dat jij dan denkt dat ik dit wil ligt denk ik aan jou en niet aan mij.
Alles behalve zweefkezerij.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je zou het nog moeten waarderen dat defensie al decennia genderneutrale woorden gebruikt voor de medewerkers. Er passen 5 paxen in de wagen. Er gaat 5000 pax op oefening. Die pax is stout geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |