Zo is dat. WE zijn geen Raymond van Barneveldquote:Op maandag 29 juni 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er gewoon bij.
Ik ga mij toch niet gedragen als een zielig hoopje stront dat zijn bed niet uit kan omdat het allemaal zo 'zwaar' is?
Tenzij je hartchirurg bent oid kun je best functioneren op 5-6 uurtjesquote:Op maandag 29 juni 2026 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
In het weekend niet, maar ik heb een baan
Zeker als je bij een bank werkt.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tenzij je hartchirurg bent oid kun je best functioneren op 5-6 uurtjes
quote:Op maandag 29 juni 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er gewoon bij.
Ik ga mij toch niet gedragen als een zielig hoopje stront dat zijn bed niet uit kan omdat het allemaal zo 'zwaar' is?
Een vreselijk snertjong zonder talent.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hebben we nu ook al een Nepo van der Gijp?
De witte poeder spat ervan af.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hebben we nu ook al een Nepo van der Gijp?
Op papier gewoon een prachtpot.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:24 schreef Schanulleke het volgende:
[ x ]
Nederland ondanks de iets lagere Fifa-ranking toch licht favoriet.
HAMDULLAHquote:Op maandag 29 juni 2026 18:25 schreef Zipportal het volgende:
Mocro @:poepz0r met zijn IPTV juicht gewoon voor Marokko.
Mensen die Mees Wijnants volgen zou je eigenlijk moeten fusilleren.quote:
Woon je in een achterstandswijk?quote:Op maandag 29 juni 2026 18:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik wacht tot ik het bed wordt uitgeknald. Ben benieuwd of dat gelijk bij de aftrap al is of bij pas het eerste doelpunt.
quote:Op maandag 29 juni 2026 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die Mees Wijnants volgen zou je eigenlijk moeten fusilleren.
Ja.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Woon je in een achterstandswijk?
Je bedoelt liquideren?quote:Op maandag 29 juni 2026 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die Mees Wijnants volgen zou je eigenlijk moeten fusilleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |