A la izquierda, a la derecha!quote:Op maandag 29 juni 2026 17:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Sinaloakartel.mp3 LosZetas.exe @:ElChapo.tar @:3rr0r
Corona?quote:Op maandag 29 juni 2026 17:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het gaat nog wel wat verder dan wat hier geschetst wordt. Er schijnt zelfs gratis bier te zijn! Ik heb nog even gerekend, maar ik drink een retourticket Mexico er nèt niet uit.
[ x ]
Oke homotjequote:Op maandag 29 juni 2026 17:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jullie zullen het vannacht zonder mij moeten doen.
Ik weet het, dit is onacceptabel.
Hup Marokkoquote:Op maandag 29 juni 2026 17:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]
Tijs niet. Binnenkort bij Allah. @:de_boswachter
Daarentegen is die defensie van Marokko een soort Atlantikwal waar niks doorheen komt. Zelfs Haiti kwam niet tot scorenquote:Op maandag 29 juni 2026 16:19 schreef Shreyas het volgende:
Het optimisme is nergens op gebaseerd. De Nederland defensie is als los zand, zelfs Tunesië liep er zo door heen. Tegen een team met iets meer kwaliteit staan we nog in de eerste helft op een 0-2 achterstand.
Daarna moet Nederland komen en dan weet je wel dat het in de omschakeling mis zal gaan. Het verbaast me niets als we met 1-4 verliezen.
Het is gewoon in alles een kuttijd.quote:
1x een kort nachtje is ook geen ramp toch.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon in alles een kuttijd.
4 uurtjes slapen, kijken en dan meteen aan het werk gaan of daarna nog wat uren meepakken
Heel deze week waren korte nachtjes door 30+ graden in mijn bed.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1x een kort nachtje is ook geen ramp toch.
Zomer altijd op de bank slapen. Nergens last vanquote:Op maandag 29 juni 2026 17:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heel deze week waren korte nachtjes door 30+ graden in mijn bed.
In het weekend niet, maar ik heb een baanquote:Op maandag 29 juni 2026 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1x een kort nachtje is ook geen ramp toch.
Ah, nu komt de aap uit de mouw.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:57 schreef Caland het volgende:
Maargoed, wellicht dat ik de wekker wel om 2:55 zet
De vrouw zal er iets minder blij mee zijn
Wat ordinairquote:Op maandag 29 juni 2026 17:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar verwacht ik handelingen in natura voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |