zal wel op ard ndr zijnquote:
RTL.de gaat het live streamen. Weet niet of daar een VPN voor nodig is.quote:
Ik heb geen idee wat er gebeurd is voordat ze wegreden, maar vluchten voor de politie doe je over het algemeen niet als je onschuldig bent.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de engelse aanpak.
NWS / Stervend slachtoffer van steekpartij in VK opgepakt bij vragen hulp
Ik las de post van iemand anders maar had het verkeerd gelezen en begrepen.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb geen idee wat er gebeurd is voordat ze wegreden, maar vluchten voor de politie doe je over het algemeen niet als je onschuldig bent.
Nee, dat waren de twee verdachten.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik las de post van iemand anders maar had het verkeerd gelezen en begrepen.
Ik kreeg de indruk dat ze vluchtten voor het geweld wat gaande was in die situatie.
Ik zat er bij hoge uitzondering naast dus.
Dacht ik eerst ook totdat ik las dat de politie stoppen had geroepen en ze gewoon doorreden.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik las de post van iemand anders maar had het verkeerd gelezen en begrepen.
Ik kreeg de indruk dat ze vluchtten voor het geweld wat gaande was in die situatie.
Ik zat er bij hoge uitzondering naast dus.
Dat is geen familiedrama.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Alle doden waren medewerkers van de instelling. Het gaat om 4 vrouwen en 2 mannen (het omgekeerde van wat RTL eerder bekendmaakte)
De dader is een 45 jarige, in Duitsland geboren man met Turkse roots.
Een voogdijgeschil zou het motief zijn. Moeder en hun kind woonde in de instelling en vandaag zou de voogdij rondgemaakt worden. Moeder is een van de andere aangehouden personen.
Zat ik toch redelijk goed met mijn stokpaardje.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Alle doden waren medewerkers van de instelling. Het gaat om 4 vrouwen en 2 mannen (het omgekeerde van wat RTL eerder bekendmaakte)
Een voogdijgeschil zou het motief zijn. Moeder en hun kind woonde in de instelling en vandaag zou de voogdij rondgemaakt worden. Moeder is een van de andere aangehouden personen.
quote:Op maandag 29 juni 2026 17:08 schreef Tengano het volgende:
Als dit over schulden zou gaan sluit in het doden van personeel niet uit. Dat zagen we ook al eerder in Leiden hier toen Tareq onenigheid kreeg met zijn hulpverleners en wat colllega's daar aan zijn mes reeg.
NWS / Drie mensen neergestoken in de Bakkerij in Leiden #2
quote:Op maandag 29 juni 2026 16:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ach laat die jongen toch lekker op z'n stokpaardje hobbelen .....
---
Net als dat dit een familiedrama is?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
NDR geeft op de site aan dat de dader volgens bronnen bij de miri-clan hoort.
Het antwoord op de vraag of dit klopt was tijdens de persconferentie een resolute 'nein'.
Ach, ik ook hoor. Zo bijzonder ben je niet.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zat ik toch redelijk goed met mijn stokpaardje.
[..]
Was het ook duidelijk geworden waarom die vader dan de medewerkers van die instelling had gedood?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Dat lijkt me wel duidelijk, toch?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Was het ook duidelijk geworden waarom die vader dan de medewerkers van die instelling had gedood?
Ooooohhhhhhh. Ik begrijp het, nu.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel duidelijk, toch?
Hij was de voogdij kwijt.
Medewerkers van jeugdzorg hebben helaas heel vaak te maken met agressie van ouders die niet inzien dat ze het er zelf naar hebben gemaakt dat ze de voogdij niet meer hebben.
Leuk geprobeerd, maar jij weet donders goed dat mijn comment op een andere post sloeg dan de post die je nu van jezelf quote; mijn post is ouder dan die van jouquote:Op maandag 29 juni 2026 19:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zat ik toch redelijk goed met mijn stokpaardje.
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |