Hahaha, dat je dat gelooft.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:08 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Hij heeft destijds voor Oranje gekozen omdat hij dacht dat dat voor zijn professionele ontwikkeling het beste zou zijn.
Je mist het punt dat het hele "heeft bijgedragen aan de staatskas" een non-argument is.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:09 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Als dat al zo is, hoe is dat dan de schuld van Afellay?
Wat zijn k*tjes nou weer?quote:Op maandag 29 juni 2026 21:12 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Je mist het punt dat het hele "heeft bijgedragen aan de staatskas" een non-argument is.
K*tjes zoals Afellay die vooral goed is in open deuren ingooien bij Studio Sport kunnen we missen als kiespijn.
En uiteindelijk was zijn voetbalcarrière ook net niet.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:12 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Je mist het punt dat het hele "heeft bijgedragen aan de staatskas" een non-argument is.
K*tjes zoals Afellay die vooral goed is in open deuren ingooien bij Studio Sport kunnen we missen als kiespijn.
Haha, wat had ie na PSV, Barcelona en de finale met het NL elftal nog moeten doen dan om zich een beetje met jouw carriere te mogen meten?quote:Op maandag 29 juni 2026 21:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En uiteindelijk was zijn voetbalcarrière ook net niet.
Het was zijn beroep he. Toen hij destijds de keuze voor Oranje maakte stelde het Marokkaanse nationale team niet zo heel veel voor en Oranje een stuk meer. Als voetbal je beroep is moet je de kans om jezelf in de kijker te spelen met beide handen aangrijpen. Die kans was bij Oranje gewoon groter. Ik vind het geen gekke keuze.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:09 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Hahaha, dat je dat gelooft.
Het ging hem gewoon om de knaken, zoveel is dat hele zich "Marokkaan voelen" hem dus waard.
Ik ben Marokkaan, tot ik elders meer binnen kan harken.
Ga toch weg.
Jawel, zie Huissen.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:14 schreef PSVCL het volgende:
Als bijv een ex international met Spaanse roots dit had gezegd was er geen ¨ophef¨ geweest
Het gaat niet om die van mij, maar om die van hem. Door blessures geplaagd, amper gespeeld bij Barcelona dus dat is een wat geflatteerde werkgever op zijn CV.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Haha, wat had ie na PSV, Barcelona en de finale met het NL elftal nog moeten doen dan om zich een beetje met jouw carriere te mogen meten?
Door al zijn blessures dus de juiste keuze gemaakt om voor Oranje te gaan, dat leverde hem mede een transfer naar het allerbeste Barcelona ooit op (en de miljoenen die daarbij komen kijken)quote:Op maandag 29 juni 2026 21:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het gaat niet om die van mij, maar om die van hem. Door blessures geplaagd, amper gespeeld bij Barcelona dus dat is een wat geflatteerde werkgever op zijn CV.
Verder in 2010 niet in de finale gespeeld, slechts 3 keer ingevallen en niet gescoord noch een assist gemaakt. Het is dus niet zijn verdienste dat NL in de finale stond dus ook dat is een wat geflatteerd wapenfeit.
Al met al geen speler behorende bij de absolute top dus, waar niks mis mee is. Waarom de behoefte om er meer van te maken dan eruit kwam? Ik ben het met je eens dat er wellicht meer in zat maar het is er niet uitgekomen.
Ik heb begrepen dat dit allemaal komt omdat ze gediscrimineerd wordenquote:Op maandag 29 juni 2026 20:09 schreef littlemindy het volgende:
Het interesseert me werkelijk geen f*ck waar die gozer voor juicht.
Waar ik wel een beetje moe van wordt, is dat de betreffende bevolkingsgroep hier altijd wel graag de voordeeltjes geniet, en het snelst is om de racismekaart te trekken of te roepen dat ze worden benadeeld, maar tegelijk zelf degenen zijn zich afzonderen als "Marokkaans ipv Nederlands" en afgeven op alles wat Nederlands is als het ze zo uitkomt.
Was dan lekker in dat achterlijke land van je gebleven, maar maak een keuze.
Slappe hap.
nee snap je niet, dan zou je niet zeggen dat hij terug moetquote:Op maandag 29 juni 2026 21:02 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als je hart daar ligt, ga dan daarheen / had destijds dan ook voor het Marokkaanse elftal gekozen.
Het is nu van 2 walletjes willen eten, dat vind ik een slappe hap.
Het is absoluut geen domme jongen en door zijn keuzes kan hij de rest van zijn leven comfortabel leven maar het is gewoon geen topper geweest.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Door al zijn blessures dus de juiste keuze gemaakt om voor Oranje te gaan, dat leverde hem mede een transfer naar het allerbeste Barcelona ooit op (en de miljoenen die daarbij komen kijken)
Verstandige jongen die ver is gekomen
Precies mijn punt. En alsnog janken de usual suspects om een voorkeur tijdens een voetbalwedstrijdquote:Op maandag 29 juni 2026 21:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is absoluut geen domme jongen en door zijn keuzes kan hij de rest van zijn leven comfortabel leven
Precies, pretenderen dat je "hart in Marokko" ligt, maar dat snel vergeten als er elders meer te verdienen valt.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:21 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Het was zijn beroep he. Toen hij destijds de keuze voor Oranje maakte stelde het Marokkaanse nationale team niet zo heel veel voor en Oranje een stuk meer. Als voetbal je beroep is moet je de kans om jezelf in de kijker te spelen met beide handen aangrijpen. Die kans was bij Oranje gewoon groter. Ik vind het geen gekke keuze.
Gaan naar waar zijn hart zogenaamd ligt danquote:Op maandag 29 juni 2026 21:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee snap je niet, dan zou je niet zeggen dat hij terug moet
hij komt daar nu eenmaal niet vandaan
En terecht ook. Het één sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies mijn punt. En alsnog janken de usual suspects om een voorkeur tijdens een voetbalwedstrijd
sterktequote:Op maandag 29 juni 2026 21:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En terecht ook. Het één sluit het ander niet uit.
vermoeit mij nietquote:Op maandag 29 juni 2026 21:36 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Gaan naar waar zijn hart zogenaamd ligt dan
Ipv hier ons te komen vermoeien op nationale televisie
Ronald partyhopper moet zich niet met voetbal bemoeien.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |