Sowquote:Op maandag 29 juni 2026 17:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat er bij Nouri meer hersenactiviteit aanwezig is dan bij volwassen mannen in Red Bull Max Verstappen pakjes.
Kijk eens dom? Ja, ho maar.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:18 schreef Wotte het volgende:
Ik gok dat de gemiddelde Fries ook niet zou juichen voor Nederland als er een Fries nationaal elftal zou zijn.
Ik moet zeggen dat ik er wel goed op ga als hij weer eens een oud Hollands gezegde of spreekwoord erin gooit.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
Het maakt mij echt geen reet uit voor wie IBI is. Het zou wel fijn zijn als we niet meer last hebben van zo'n matige analist.
Andersom en een groot gedeelte praat niet eens Fries zoals ik, kijk voor de lol eens wat voor vlaggen er bij Cambuur hangen.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voel je eerst Fries dan pas Nederlander? Of andersom?
Nou, heb ik ook begrepen dat ze geen last hebben van braindrain in Leeuwarden. Anderzijds bij Heerenveen zingt men het volkslied voluit.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Andersom en een groot gedeelte praat niet eens Fries zoals ik, kijk voor de lol eens wat voor vlaggen er bij Cambuur hangen.
En waar wonen meer mensen denk je? Leeft hier ook totaal niet, alleen de 'koeltoer' bij de voetbalclubs die zich tegen elkaar afzetten. Maar bij Leeuwarden komen ook gewoon 'boeren' natuurlijk en andersom.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nou, heb ik ook begrepen dat ze geen last hebben van braindrain in Leeuwarden. Anderzijds bij Heerenveen zingt men het volkslied voluit.
Deze vind ik wel een beetje te ver gaan, maar ik kon er ook wel weer om lachen.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat er bij Nouri meer hersenactiviteit aanwezig is dan bij volwassen mannen in Red Bull Max Verstappen pakjes.
Ik kom niet eens uit Friesland en toch voel ik me er heel erg thuis. Dat kan ook he.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voel je eerst Fries dan pas Nederlander? Of andersom?
Heb je toch ook met die landen in het midden oosten. Veel afgekeurde Brazilianen. Wij wouden ooit Douglas nog hebben van Brazilie, lol. Maar eens verder.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:44 schreef sp3c het volgende:
ik vind het sowieso een raar verhaal dat je mag kiezen, de nationale ploeg zou het eindproduct moeten zijn van de nationale bond
je bent in Nederland opgeleid, je hebt een Nederlands paspoort en als je goed genoeg ben kom je uit voor de Nederlandse nationale ploeg ... mag je weigeren en/of thuis je longen uit je lijf juichen voor Marrokko of whatever, maar een nationale ploeg vol spelers die de taal nauwelijks spreken heeft iets vreemds voor mij
met deze regels kan ik een ijshockeyteam samenstellen vol gouden medailles en Nederlandse achternamen maar ik weet niet of dat heel goed is voor de sport in NL zelf
maar hij is hier geborenquote:Op maandag 29 juni 2026 20:09 schreef littlemindy het volgende:
Het interesseert me werkelijk geen f*ck waar die gozer voor juicht.
Waar ik wel een beetje moe van wordt, is dat de betreffende bevolkingsgroep hier altijd wel graag de voordeeltjes geniet, en het snelst is om de racismekaart te trekken of te roepen dat ze worden benadeeld, maar tegelijk zelf degenen zijn zich afzonderen als "Marokkaans ipv Nederlands" en afgeven op alles wat Nederlands is als het ze zo uitkomt.
Was dan lekker in dat achterlijke land van je gebleven, maar maak een keuze.
Slappe hap.
Dat snap ik, maar als je hart daar ligt, ga dan daarheen / had destijds dan ook voor het Marokkaanse elftal gekozen.quote:
Hij heeft vermoedelijk al meer bijgedragen aan de staatskas dan jij ooit in je hele leven nog gaat doen.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:02 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als je hart daar ligt, ga dan daarheen / had destijds dan ook voor het Marokkaanse elftal gekozen.
Het is nu van 2 walletjes willen eten, dat vind ik een slappe hap.
En zijn 'broeders' hebben ons al 1000x meer aan staatskas gekost dan hij ooit zal bijdragen.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft vermoedelijk al meer bijgedragen aan de staatskas dan jij ooit in je hele leven nog gaat doen.
Hij heeft destijds voor Oranje gekozen omdat hij dacht dat dat voor zijn professionele ontwikkeling het beste zou zijn.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:02 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als je hart daar ligt, ga dan daarheen / had destijds dan ook voor het Marokkaanse elftal gekozen.
Als dat al zo is, hoe is dat dan de schuld van Afellay?quote:Op maandag 29 juni 2026 21:06 schreef littlemindy het volgende:
[..]
En zijn 'broeders' hebben ons al 1000x meer aan staatskas gekost dan hij ooit zal bijdragen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |