Ik haat ze eigenlijk het ergst omdat ze heel vaak in het nieuws komen doordat ze met grote groepen 1 slachtoffer aanvallen. Dat vind ik zo Godsgruwelijk laf. Ook bij mijn zoon natuurlijk, die was helemaal in shock.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:15 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Maar die groep die je in je hoofd hebt, hebben die bepaalde daden waardoor je hen haat? En als een andere groep van een andere afkomst diezelfde daden zou doen zou je hen dan ook haten? En als er een groep Marokkanen is die juist het tegenovergestelde van die daden laten zien maar juist goede daden, zou je deze groep dan niet haten?
Als al je antwoorden hierop ja zijn dan zou je niks tegen Marokkanen moeten hebben maar tegen mensen die die daden verrichten.
Die persoon mag toch zijn eigen motivatie hebben? Als het maar een goede daad is.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je snapt er inderdaad vrij weinig van als je dat nog gaat vragen.
Hij legt hier de essentie uit waarom je een goede daad van een gelovige/ideologisch gedrevene nooit moet vertrouwen.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 29 juni 2026 14:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeker. Omdat het de waarheid is.
Lastig mee om te gaan he?
Zo mag ik het horen. Ik snap je frustraties, maar snap jij ook dat die twee jochies uit GB hier helemaal niet verantwoordelijk voor zijn?quote:Op maandag 29 juni 2026 14:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb geen blinde vlek, ik zie het prima in een totaalplaatje en heb mn kop niet meer in het zand.
Voor de rest heb je wel gelijk.
Ik niet. Hoe kan je nu een hekel hebben aan Ciske de Rat?quote:Op maandag 29 juni 2026 16:59 schreef Koekoekmakto het volgende:
Ik heb een hekel aan straatschoffies. Omdat ze schofterige dingen doen. Lastig vallen, intimideren, luidruchtig zijn, vandalisme.
Ik ben een schoffist maar heb weinig last van mijn schoffisme, omdat het haaks staat op mijn waarden om mensen met rust laten en eventueel te helpen.
Een paar jongens hebben nu iets goeds gedaan. Dan is cynisch daarover zijn te gemakkelijk. En een teken dat het vooroordelen altijd bevestigd moet worden.
Ciske de Rat is een fictief persoon.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik niet. Hoe kan je nu een hekel hebben aan Ciske de Rat?
Dit straatschoffie vermoordde zijn eigen moeder. En toch bleef hij een publiekslieveling.
Logisch toch. Bij slecht nieuws hebben verdachten recht op privacy. Bij goed nieuws zet je helden in het zonnetje.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:08 schreef Cockwhale het volgende:
Oh, nu wordt het wel binnen een dag bekend gemaakt.
Je post zit vol cynisme en hypocrisie zodat die niet eens meer serieus is te nemen.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen. Ik snap je frustraties, maar snap jij ook dat die twee jochies uit GB hier helemaal niet verantwoordelijk voor zijn?
En ik snap ook heus wel dat de laatste weken temperaturen hadden die het heel moeilijk maakten om je hoofd koel te houden. Niks menselijks is mij vreemd hoor.![]()
Werkt maar 1 kant op inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:11 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Logisch toch. Bij slecht nieuws hebben verdachten recht op privacy. Bij goed nieuws zet je helden in het zonnetje.
Precies. Daar zul je het mee moeten doen. Er zijn ook namelijk geen 2 kanten in dit verhaal. Kun je van alles proberen met de haren erbij te slepen, maar helaas pindakaas.quote:
Dit bedoelde ik dus met jouw blinde vlek.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je post zit vol cynisme en hypocrisie zodat die niet eens meer serieus is te nemen.
Hoezo zijn die 2 jochies uit GB dan wel weer goed voor een goed voorbeeld?
Geen idee waar je het allemaal over hebt man...quote:Op maandag 29 juni 2026 17:25 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Precies. Daar zul je het mee moeten doen. Er zijn ook namelijk geen 2 kanten in dit verhaal. Kun je van alles proberen met de haren erbij te slepen, maar helaas pindakaas.
Dat begrijp ik.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het allemaal over hebt man...
Is geen haat hoor.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus met jouw blinde vlek.
Jij vindt het blijkbaar belangrijker om je haat uit te kosten dan om mijn berichten onbevooroordeeld te lezen.
Je spreekt ook wartaal dus dat scheelt.quote:
Ook dat begrijp ik.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je spreekt ook wartaal dus dat scheelt.
De kwalificatie wartaal leg ik naast mij neer. Niet alle feedback is een cadeautje.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Snap je wartaal?
@:Torentje , misschien iemand die je snapt hier..
Geen haat? Het bericht ging over twee jongens die drie mensen gered hebben uit een brandend huis.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is geen haat hoor.
Voor de rest vind je het dan weer wel hier goed voor een voorbeeld te extrapoleren over de rest, maar zodra het een negatief bericht is, vind je het dan weer niet goed.
Maargoed, het is een herhaling van zetten waar geen eer aan te behalen valt met je, want je blijft hypocriet en onrealistisch. Kom je nog sarcastisch doen ook
Goed discussiėren hoor!
Kosten moet natuurlijk kotsen zijn.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus met jouw blinde vlek.
Jij vindt het blijkbaar belangrijker om je haat uit te kosten dan om mijn berichten onbevooroordeeld te lezen.
Tuurlijk. De echte Ciskes waren allemaal voorbeeldige brave hendrikjes.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ciske de Rat is een fictief persoon.
En dat niet alleen, het is een kenmerkende laffe barbaarse roedelaanpak die je uitsluitende bij types van deze komaf ziet.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:40 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb geen hekel aan elke Marrokaan, mijn mondhygienist is een Marokkaan. Maar mensen die met zijn 8 -en 1 jongen van 19 beroven en alles van hem afpakken inclusief zijn jas, en hem daarbij ook nog in elkaar trappen, .sorry, maar dat vind ik toch wel het laagste van het laagste.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |