*checkt paspoort*quote:Op zondag 28 juni 2026 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
Max laat een flink gat vallen in de opwarmronde
Ja wel een gave toevoegingquote:
All the marshalls are terrified.quote:
Bezzecchiquote:
Ook al ja.quote:
Gaf de plek ook terug.quote:
Een goede Havana?quote:
Ongezond.quote:
Oververhitting is vandaag een te eenvoudige optiequote:Op zondag 28 juni 2026 15:11 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Sjors het gaat verpesten vandaag.
Als we dat zouden hebbenquote:
De onbetrouwbare Mercedes kan hem daarbij helpen.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:11 schreef Nattekat het volgende:
vergeet de pit crew niet!quote:Op zondag 28 juni 2026 15:11 schreef Nattekat het volgende:
Akkoord.quote:
alweer?quote:Op zondag 28 juni 2026 15:14 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
INCIDENT INVOLVING CAR 11 (PER) NOTED - FALSE START - MOVING BEFORE SIGNAL (15:03:09)
ook dat nogquote:Op zondag 28 juni 2026 15:14 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
INCIDENT INVOLVING CAR 11 (PER) NOTED - FALSE START - MOVING BEFORE SIGNAL (15:03:09)
Ach, hij is toch al uitgestaptquote:
Perez heeft volgens mij meer valse starts en andere onnozele incidenten dan wie dan ook.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Weer PER.![]()
No era.
quote:
Vlugquote:
Stagiaires daar.quote:
Heeerlijke battle. Verstappen duwde eerst Lewis en daarna werd die 2 keer het grind op gegooid door lewisquote:
Ja nu, vanwege de pit.quote:
paspoortcheckquote:Op zondag 28 juni 2026 15:21 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
TURN 6 INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM) AND 3 (VER) NOTED - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK (15:16:15)
Ik zou het terug moeten zien, maar zo op het eerste gezicht zag het er hard maar fair uitquote:Op zondag 28 juni 2026 15:21 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
TURN 6 INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM) AND 3 (VER) NOTED - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK (15:16:15)
Max zei het ook echt op zo'n zakelijke manier dat ie vast haarfijn kan uitleggen welke regel verbroken is en waarom.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:21 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
2 tiendequote:Op zondag 28 juni 2026 15:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik leer zojuist van Sky dat de RB sneller is dan de Ferrari.
Daarvoor ook 1 secondenquote:
Laten we niet te hard van stapel lopen.quote:
Gewoon realistischquote:Op zondag 28 juni 2026 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laten we niet te hard van stapel lopen.
Regie is niet scherp vandaag, nouja laat vandaag maar weg.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:23 schreef Zwoerd het volgende:
Krijgen we nog een herhaling te zien. Ik weet nog niet waarom Max zo boos was.
Hij was the track afgeforcedquote:Op zondag 28 juni 2026 15:23 schreef Zwoerd het volgende:
De term boos is aan hevige inflatie onderhevig.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:23 schreef Zwoerd het volgende:
De band is rond.quote:
Ik wou al zeggen jaquote:Op zondag 28 juni 2026 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De term boos is aan hevige inflatie onderhevig.
Soms niet.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2026 15:23 schreef Zwoerd het volgende:
Hij had hem hier mooi even aan kunnen tikken en een koekje van eigen deeg kunnen geven.quote:
Oopsquote:Op zondag 28 juni 2026 15:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hij had hem hier mooi even aan kunnen tikken en een koekje van eigen deeg kunnen geven.
Ik denk wel dat het terecht een NFI is overigens. Paspoortcontrole of niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:28 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: TURN 6 INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM) AND 3 (VER) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK (15:16:15)
id: 36
Max kon het proberen...klagenquote:Op zondag 28 juni 2026 15:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het terecht een NFI is overigens. Paspoortcontrole of niet.
Vertel vertel!quote:Op zondag 28 juni 2026 15:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet hoe Kimi Russell gaat verslaan vandaag.
Ik denk dat softs zo weg zijn op dit circuit.quote:
doen ze allemaal.quote:
Stok tussen de spaken?quote:Op zondag 28 juni 2026 15:32 schreef Nattekat het volgende:
Dankzij Sainz dusquote:Op zondag 28 juni 2026 15:32 schreef Nattekat het volgende:
Mooie actie inderdaad.quote:
Zo klinkt mijn sapcentrifuge ookquote:
Ferrari tacticsquote:Op zondag 28 juni 2026 15:35 schreef LTVDK het volgende:
Lewis reed pas net 10 rondjes op die harde bandjes toch, en nu naar soft
quote:Op zondag 28 juni 2026 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
Alonso hield Max flink op onder de VSC
Ja ik mis hier een hoop logica. Dat het vorige race per toeval allemaal goed uitpakte met de pitstops is ze misschien te snel naar het hoofd gestegenquote:
Please question confirm plan.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik mis hier een hoop logica. Dat het vorige race per toeval allemaal goed uitpakte met de pitstops is ze misschien te snel naar het hoofd gestegen
Russell zal wel weer te hard hebben gereden, een FL ofzoquote:Op zondag 28 juni 2026 15:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe verliest Verstappen zoveel tijd onder de VSC?
Met al die oververhitte Mercedes motoren is dan niet heel ondenkbaarquote:Op zondag 28 juni 2026 15:38 schreef wdn het volgende:
dat werkt alleen voor Lewis als er nog een VSC komt
Maar wel gelift.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Russell zal wel weer te hard hebben gereden, een FL ofzo
Ja zijn duimpje opgestoken terwijl die langs Sainz reed zekerquote:
Hij heeft een remprobleempje dat is wel een beperkende factor.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Antonelli totaal niet committed bij Charles
Zoietsquote:Op zondag 28 juni 2026 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zijn duimpje opgestoken terwijl die langs Sainz reed zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |