Ik zou niet over 'landelijk' spreken met iets als een hittegolf. Voor een maandoverzicht kijken we naar meerdere stations. Wil je toch landelijk, dan zou je ook bijvoorbeeld 5 stations kunnen aanwijzen die aan de criteria moeten voldoen.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:00 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Ze moeten toch ergens van uit gaan.
Hoe wil jij het doen dan?
Landelijk als Ell aan de criteria voldoet?
Ja natuurlijk overdrijf ik, net als met de schaatsen. Maar je snapt mijn punt neem ik aan wel.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In as?![]()
Criteria voor hittegolf stelt natuurlijk weinig voor hier
Geloof er niks van. Sensatiezoekersquote:Op maandag 29 juni 2026 17:55 schreef Elan het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
GFS gaat opnieuw voor schroeihitte
quote:
Hij belicht alleen dat ene model wat niet eens waarschijnlijk is en wat wel gaat gebeuren dat is niet zo belangrijk. Zegt mij al genoegquote:Op maandag 29 juni 2026 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is gewoon 1 rekenmodel (GFS) die met die voorspelling komt.
Europees model laat normaal zomer weer zien 25-30 graden. Ook dat benoemde hij.
Die GFS had de vorige hittegolf juist voorspeld namelijk, ook iets van 2 weken van te voren.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is gewoon 1 rekenmodel (GFS) die met die voorspelling komt.
Europees model laat normaal zomer weer zien 25-30 graden. Ook dat benoemde hij.
Je zit jezelf gewoon moed in de praten.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
🙃🙃
Alles verder kijken dan hoogstens 1 week is al niet eens betrouwbaar
Hij belicht in die video letterlijk beide modellen, ook Europese model is warm voor Duitsland. Er zijn amper koele oplossingen en amper neerslag. kijk zijn voorspelling van 2 weken terug eens zou ik zeggen.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij belicht alleen dat ene model wat niet eens waarschijnlijk is en wat wel gaat gebeuren dat is niet zo belangrijk. Zegt mij al genoeg
Al besproken.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:55 schreef Elan het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
GFS gaat opnieuw voor schroeihitte
Idd.. dauwpunt van 12°Cquote:Op maandag 29 juni 2026 18:46 schreef INViCTuS het volgende:
De luchtvochtigheid daalt al rap. Nu wel aangenaam
Alleen al die thumbnailquote:Op maandag 29 juni 2026 18:38 schreef Nattekat het volgende:
Echt, ik verwacht van WKN'ers een hoger niveau dan dit, kom op zeg.
Het standaard kleuterniveau dat je tegenwoordig op YouTube ziet (helaas ook vaak toegepast bij de wat betere filmpjes, dus die zijn niet direct te herkennen).quote:
Het is hier geen Weerwoord hoor.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al besproken.
Echt, ik verwacht van WKN'ers een hoger niveau dan dit, kom op zeg.
Het is bij jou toch elke dag 21 graden?quote:Op maandag 29 juni 2026 18:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
We vieren feest. Na 11 dagen 30+ op rij vandaag geen tropische dag hier
En het blijft gewoon zo de komende twee wekenquote:Op maandag 29 juni 2026 18:46 schreef INViCTuS het volgende:
De luchtvochtigheid daalt al rap. Nu wel aangenaam
Als je hier al wat jaren mee leest weet je dat het eigenlijk een verlengstuk is van KLB en niks meer.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dus die maatstaf ligt al wat lager dan dat, moet je nagaan.
In de buurt van bebouwing in half Nederland wel 30 graden gehaald de afgelopen 11 dagenquote:Op maandag 29 juni 2026 18:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
We vieren feest. Na 11 dagen 30+ op rij vandaag geen tropische dag hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |