Hardlopen viel tegen. Nog steeds best benauwd. Wel gegaan. #strijderquote:Op zondag 28 juni 2026 18:21 schreef Deisyy het volgende:
Het is hier vandaag max 25 graden geweest, lekker weer voor een fietstochtje.
Op de fiets pak je al sneller een windje, helemaal onderweg naar Hoek van Holland.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:23 schreef lbosse het volgende:
[..]
Hardlopen viel tegen. Nog steeds best benauwd. Wel gegaan. #strijder
Ik ben in de ochtend naar de sportschool geweest en vanmiddag heerlijk gezwommen in het buitenbadquote:Op zondag 28 juni 2026 18:23 schreef lbosse het volgende:
[..]
Hardlopen viel tegen. Nog steeds best benauwd. Wel gegaan. #strijder
quote:Op zondag 28 juni 2026 18:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
Het is hier nog 30 graden
Opbokken
Hier 28. Het windje maakte het wel goed te doen vandaag vind ikquote:Op zondag 28 juni 2026 18:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
Opbokken
Dat jij deze week overleefd hebt is wonderbaarlijk.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
Opbokken
Ik heb me grotendeels opgesloten. Als ik vrijdag naar buiten was gegaan, stierf ik nog op de deurdorpelquote:Op zondag 28 juni 2026 19:29 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat jij deze week overleefd hebt is wonderbaarlijk.
Weg dat krukjequote:Op zondag 28 juni 2026 19:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb me grotendeels opgesloten. Als ik vrijdag naar buiten was gegaan, stierf ik nog op de deurdorpel
Binnen is het dikke prima, alleen is binnen zitten niks voor mij. Vandaar mijn ergenis,
23 graden met een LV van 58%quote:Op zondag 28 juni 2026 19:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Peertje hangt inmiddels. Is alweer opgeborgen![]()
30 graden met een LV van 63%
quote:
Wat hyped hij hier precies? Dit zijn doorgaans best betrouwbare kaarten. Weliswaar wat langere termijn, maar het geeft alleen de mogelijkheid aan tot.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Robert is wel iets teveel van het hypen van dingen. Doe gewoon normaal
Mensen die de oper cherrypicken voor weer over meer dan 7 dagen zijn gewoon niet serieus te nemen.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat hyped hij hier precies? Dit zijn doorgaans best betrouwbare kaarten. Weliswaar wat langere termijn, maar het geeft alleen de mogelijkheid aan tot.
Haha ja. Lid 28 eruit pakkenquote:Op zondag 28 juni 2026 20:14 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
GFS gaat voor hite des doods!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |