Ik heb een plantenspuit naast me staan, om mijn voorhoofd mee nat te maken.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb maar even een natte handdoek in me nek gelegd.
quote:Op zondag 28 juni 2026 17:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb maar even een natte handdoek in me nek gelegd.
Geniet nog ff van de zomer jongens. Voor je het weet zitten we weer in de grijze treurnis, genaamd herfstquote:Op zondag 28 juni 2026 17:50 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb een plantenspuit naast me staan, om mijn voorhoofd mee nat te maken.
dat is ook kut idd. maarja van mij hoeven deze temperaturen ook weer niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
[..]
Geniet nog ff van de zomer jongens. Voor je het weet zitten we weer in de grijze treurnis, genaamd herfst![]()
Oow, dat duurt nog 4 maanden, gelukkig.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
[..]
Geniet nog ff van de zomer jongens. Voor je het weet zitten we weer in de grijze treurnis, genaamd herfst![]()
Flikker op met alles politiek getint maken, daar zijn al 20 andere subfora voor.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:11 schreef kree het volgende:
climate change etc etc.......
ff denken alvast wat kan het kabinet doen om meer nog burgers te belasten enzo om dit tegen te gaan?
(ze zullen alles aangrijpen nl om de burger meer te belasten)
euhuh
rustig maar hoor wil hier de hele discussie ook niet. maar dacht zeg het ff.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Flikker op met alles politiek getint maken, daar zijn al 20 andere subfora voor.
Begin er dan ook niet over.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
rustig maar hoor wil hier de hele discussie ook niet. maar dacht zeg het ff.
Hardlopen viel tegen. Nog steeds best benauwd. Wel gegaan. #strijderquote:Op zondag 28 juni 2026 18:21 schreef Deisyy het volgende:
Het is hier vandaag max 25 graden geweest, lekker weer voor een fietstochtje.
Op de fiets pak je al sneller een windje, helemaal onderweg naar Hoek van Holland.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:23 schreef lbosse het volgende:
[..]
Hardlopen viel tegen. Nog steeds best benauwd. Wel gegaan. #strijder
Ik ben in de ochtend naar de sportschool geweest en vanmiddag heerlijk gezwommen in het buitenbadquote:Op zondag 28 juni 2026 18:23 schreef lbosse het volgende:
[..]
Hardlopen viel tegen. Nog steeds best benauwd. Wel gegaan. #strijder
quote:Op zondag 28 juni 2026 18:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
Het is hier nog 30 graden
Opbokken
Hier 28. Het windje maakte het wel goed te doen vandaag vind ikquote:Op zondag 28 juni 2026 18:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
Opbokken
Dat jij deze week overleefd hebt is wonderbaarlijk.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
Opbokken
Ik heb me grotendeels opgesloten. Als ik vrijdag naar buiten was gegaan, stierf ik nog op de deurdorpelquote:Op zondag 28 juni 2026 19:29 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat jij deze week overleefd hebt is wonderbaarlijk.
Weg dat krukjequote:Op zondag 28 juni 2026 19:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb me grotendeels opgesloten. Als ik vrijdag naar buiten was gegaan, stierf ik nog op de deurdorpel
Binnen is het dikke prima, alleen is binnen zitten niks voor mij. Vandaar mijn ergenis,
23 graden met een LV van 58%quote:Op zondag 28 juni 2026 19:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Peertje hangt inmiddels. Is alweer opgeborgen![]()
30 graden met een LV van 63%
quote:
Wat hyped hij hier precies? Dit zijn doorgaans best betrouwbare kaarten. Weliswaar wat langere termijn, maar het geeft alleen de mogelijkheid aan tot.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Robert is wel iets teveel van het hypen van dingen. Doe gewoon normaal
Mensen die de oper cherrypicken voor weer over meer dan 7 dagen zijn gewoon niet serieus te nemen.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat hyped hij hier precies? Dit zijn doorgaans best betrouwbare kaarten. Weliswaar wat langere termijn, maar het geeft alleen de mogelijkheid aan tot.
Haha ja. Lid 28 eruit pakkenquote:Op zondag 28 juni 2026 20:14 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
GFS gaat voor hite des doods!
Dat groene kaartje zal wel even wennen zijn zometeenquote:Op zondag 28 juni 2026 20:54 schreef Guanabana het volgende:
Nou, nog 5 minuten en alle codes zijn afgelopen.
maandag op dinsdagnacht is anders weer code rood voor de lokale driehoek @Zipportalquote:Op zondag 28 juni 2026 20:54 schreef Guanabana het volgende:
Nou, nog 5 minuten en alle codes zijn afgelopen.
quote:Like Alert
28-06-2026 @ 21:02:34
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 28 juni 21:00] Zuid-Afrika - Canada #1"
Zou mooi zijn.quote:
Jup hier ook, was standje sporten, eten maken en veel douchen..morgen weer ff de toko goed opruimen en nu zalig door waaien.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:02 schreef DutchBlend het volgende:
Compleet gesloopt van de afgelopen dagen. Het was puur overleven. Mobiele airco's zijn wel echt terrein aan t winnen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |