En een stukje vers vleesch erbij?quote:
Ik bedoel rustig in 40+quote:Op zondag 28 juni 2026 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga je even buiten staan gillen? Misschien trekt dat mensen aan?
Nee, broodquote:
We zijn allemaal aan het bijkomenquote:
Hoeveel kg?quote:Op zondag 28 juni 2026 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We zijn allemaal aan het bijkomen
Dat is al een tijdje zo.quote:
42quote:
Ik zit juist weer veel op FOK! omdat het te warm is om wat anders te doenquote:Op zondag 28 juni 2026 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We zijn allemaal aan het bijkomen
Ja, dat is waar. Het is overal rustig.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje zo.
En ook op de rest van het forum wel eigenlijk.
Dat kan ookquote:Op zondag 28 juni 2026 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit juist weer veel op FOK! omdat het te warm is om wat anders te doen![]()
Alles blijft liggen
Puzzeltje online doen, ipad aan met een serietje en hier of daar kletsenquote:
Het einde komt steeds dichterbijquote:Op zondag 28 juni 2026 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Het is overal rustig.
Ik ga zo een ontspannende game spelenquote:Op zondag 28 juni 2026 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Puzzeltje online doen, ipad aan met een serietje en hier of daar kletsen
Hang een beetje loom achter de laptop
Tussen door even een tukkie op de bank doen en dan weer aan tafel
Ja, men zegt het, maar voor de warmte het huis uit is duurt nog wel evenquote:
Welke?quote:Op zondag 28 juni 2026 12:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga zo een ontspannende game spelen
Ik doe af en toe ook een spelletje, maar dan op de iphone hem geen gamesquote:Op zondag 28 juni 2026 12:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik bedoelde het fok eindequote:Op zondag 28 juni 2026 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, men zegt het, maar voor de warmte het huis uit is duurt nog wel even
O sorryquote:
Dredge.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2026 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe af en toe ook een spelletje, maar dan op de iphone hem geen games
quote:Op zondag 28 juni 2026 12:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoals het nu gaat.quote:
Die is leuk,quote:
Hey Kreequote:
Heb hem al 100%, alle achievements en DLC. Maar het is zo'n leuke gamequote:Op zondag 28 juni 2026 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is leuk,
was ik van de week ook weer mee bezig.
Het is wel heel rustig overal hequote:
hey dot. dacht kom ff hier hoor ipv dus. geen zin in drama punten gezeikquote:
Nummers uitwisselen?quote:Op zondag 28 juni 2026 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel heel rustig overal he
Vind het wel jammer als het zo is.
Je bent dan de mensen waar je gezellig mee zit te babbelen ook kwijt.
Ja anders typte ik hier niet. Heb het rustig aan gedaan, hele dagen op de bank liggen of bij de laptop zitten. Ventilator er bij aan.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:52 schreef kree het volgende:
[..]
hey dot. dacht kom ff hier hoor ipv dus. geen zin in drama punten gezeik
hoe is t, beetje overleefd met de temperaturen?
het lijkt erop dat dat beter gaat worden... ik ook niet fan van trouwes deze temperaturennnnquote:Op zondag 28 juni 2026 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja anders typte ik hier niet. Heb het rustig aan gedaan, hele dagen op de bank liggen of bij de laptop zitten. Ventilator er bij aan.
Alleen de nachten vond ik te erg
06 en nog 8 cijfersquote:
Alle DLC ja. Maar pas 23/60 achievements,quote:Op zondag 28 juni 2026 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb hem al 100%, alle achievements en DLC. Maar het is zo'n leuke game
ik doe dit soms en heb er van een aantal. maar alleen voor de leuk hequote:
Het is ook jammer.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel heel rustig overal he
Vind het wel jammer als het zo is.
Je bent dan de mensen waar je gezellig mee zit te babbelen ook kwijt.
fan van dit kanaalquote:
het ligt beetje aan ons allen he dit? Naja ik probeer me er buiten te houden meestal. want krijg ik weer een ban.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is ook jammer.
Alleen als je net iets verder kijkt dan een sc, of zelfs een steam topic is de sfeer op het forum echt eng.
Het lijkt zo nu en dan dat je alleen maar racistische opmerkingen mag maken. Nieuwelingen worden per definitie weggejaagd en de oudere stoppen.
En ja, dan wordt het stil en valt het straks om.
Lekker hoor, een groentesoepje. Heb ik afgelopen week nog gemaakt. Is met dat warme weer ook lekker vind ik.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
fan van dit kanaal
kijk het altijd wel en dan niet zelf doen. LOL
maar oké het is wel "feel good" video
Bekijk deze YouTube-video
Als je moet werken is het helemaal een hel vooral als je buiten moet werken of binnen met machines en warme motorenquote:Op zondag 28 juni 2026 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
het lijkt erop dat dat beter gaat worden... ik ook niet fan van trouwes deze temperaturennnn
het was hel ook met werk.
zekers en kijk ook eens andere van hem. met. chinees etc. LOLquote:Op zondag 28 juni 2026 13:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker hoor, een groentesoepje. Heb ik afgelopen week nog gemaakt. Is met dat warme weer ook lekker vind ik.
En zou je toch echt eens zelf moeten maken. Is zo klaar en je eet er weer een paar dagen van.
quote:
Allesquote:Op zondag 28 juni 2026 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alle DLC ja. Maar pas 23/60 achievements,
Jij?
niet te doen en had net deze week storingsdienst. naja meerdere in kelders waar het nog wel koel is.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je moet werken is het helemaal een hel vooral als je buiten moet werken of binnen met machines en warme motoren
Doe je beter danquote:Op zondag 28 juni 2026 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb hem al 100%, alle achievements en DLC. Maar het is zo'n leuke game
Ja dat is echt heel jammer. Niet alleen nieuwe worden weggejaagd, ook bestaande.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is ook jammer.
Alleen als je net iets verder kijkt dan een sc, of zelfs een steam topic is de sfeer op het forum echt eng.
Het lijkt zo nu en dan dat je alleen maar racistische opmerkingen mag maken. Nieuwelingen worden per definitie weggejaagd en de oudere stoppen.
En ja, dan wordt het stil en valt het straks om.
Ja geloof ik graag met dit weer, ook stroomstoringen denk ik meer dan andersquote:Op zondag 28 juni 2026 13:04 schreef kree het volgende:
[..]
niet te doen en had net deze week storingsdienst. naja meerdere in kelders waar het nog wel koel is.
Maar hoop storingen had ik deze week, eentje van drukste storingsdiensten ooit.
Ja snap ik wel. Ik vind het ook leuk om kookprogramma's te kijken. En feel good is beter dan allerlei ellende kijken, vind ik persoonlijk ook zo.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:02 schreef kree het volgende:
[..]
zekers en kijk ook eens andere van hem. met. chinees etc. LOL
Ik vind het altijd zo gedoe om zelf te maken, maar kijk dit dus toch. beetje feel good video ofzo.
Ik speel waar mogelijk al mijn games 100% uit en alle achievements. Alleen soms is het de moeite nietquote:
nou als je het hier over hebt. in dts is dat erger he?quote:Op zondag 28 juni 2026 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is echt heel jammer. Niet alleen nieuwe worden weggejaagd, ook bestaande.
Ze weten het vaak ook nog b innen de lijntjes te doen
Das beter, hoort eigenlijk wel zo.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik speel waar mogelijk al mijn games 100% uit en alle achievements. Alleen soms is het de moeite niet
Dan is het tijd om naar de lijntjes te kijken.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is echt heel jammer. Niet alleen nieuwe worden weggejaagd, ook bestaande.
Ze weten het vaak ook nog b innen de lijntjes te doen
Op Steam heb ik recent alle drie de Turok Remasters 100%. Dat was wel een klusquote:Op zondag 28 juni 2026 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das beter, hoort eigenlijk wel zo.
Ik probeer het regelmatig, alleen lukt het me zelden
dit komt omdat nieuwe jeugd enzo he mods zijn ook?quote:Op zondag 28 juni 2026 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het tijd om naar de lijntjes te kijken.
En als forumleiding naar wat je nou wil. Dit kost je je forum.
Las het ja. Ken alleen heel die games nietquote:Op zondag 28 juni 2026 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op Steam heb ik recent alle drie de Turok Remasters 100%. Dat was wel een klus
Ik snap echt niet wat je hier nu zegt ...quote:Op zondag 28 juni 2026 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
dit komt omdat nieuwe jeugd enzo he mods zijn ook?
Zijn ook oude gamesquote:Op zondag 28 juni 2026 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las het ja. Ken alleen heel die games niet![]()
Ik had ze voor bijvoorbeeld American en European truck simulator. Tot ze weer extra DLC's etc uitbrachten.
En Fallout 4 heb ik, die speel ik nog te vaak ook.
oke omdat wij wat ouder zijn? denk volg je dat.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je hier nu zegt ...
Oude games heb ik ook he, als bejaardequote:Op zondag 28 juni 2026 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn ook oude games
Steam Sale is begonnen dus heb weer wat gekocht
Ik hoop wel op meer remasters van klassiekers. Undying is geweldigquote:Op zondag 28 juni 2026 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oude games heb ik ook he, als bejaarde
Ja, ik had ook weer ingeslagen.
Zou heel mooi zijn jaquote:Op zondag 28 juni 2026 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop wel op meer remasters van klassiekers. Undying is geweldig
Maar moet je alles willen zeggen? Ik houd ook wel gewoon van een discussie, maar vaak wordt het dan persoonlijk. Dat is jammer. Beter gewoon de positieve topics eruit pikken om in te posten. Het fijne van FOK! is dat er voor ieder wat wils is.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
oke omdat wij wat ouder zijn? denk volg je dat.
en ik vroeger 20 jaar terug kon je hier alles zeggen zonder drama ook?
Nu moet ik echt oppassen wat ik zeg voordat er een pikkie mod van 16 het beter weet alweer?
dat bedoel ik
en snap dat nog soort van want nieuwe generatie maar al mer al wordt fok er niet leuker op als gezien vroeger?>
snap je zo?
Remasters van Tiberian Sun en Red Alert 2quote:Op zondag 28 juni 2026 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou heel mooi zijn ja
Ik hoop meer op Dune 2000, en dan de nieuwe. Of een nieuwe C&C.
En Fallout 5.
eens en ik ben er helemaal oke mee om te zeggen dat ik niet gelijk had.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar moet je alles willen zeggen? Ik houd ook wel gewoon van een discussie, maar vaak wordt het dan persoonlijk. Dat is jammer. Beter gewoon de positieve topics eruit pikken om in te posten. Het fijne van FOK! is dat er voor ieder wat wils is.
Doe maar Generals: Zero Hour dan. Die speel ik nog zo nu en danquote:Op zondag 28 juni 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Remasters van Tiberian Sun en Red Alert 2
Of Generals!
red alert die eerste op dos nog denk heb ik helemaal kapot gespeeld.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe maar Generals: Zero Hour dan. Die speel ik nog zo nu en dan
Ik denk echt niet dat het perse is omdat wij ouder zijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
oke omdat wij wat ouder zijn? denk volg je dat.
en ik vroeger 20 jaar terug kon je hier alles zeggen zonder drama ook?
Nu moet ik echt oppassen wat ik zeg voordat er een pikkie mod van 16 het beter weet alweer?
dat bedoel ik
en snap dat nog soort van want nieuwe generatie maar al mer al wordt fok er niet leuker op als gezien vroeger?>
snap je zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets dus. Echt fatsoenlijk discussiëren is er niet meer bij op teveel plekken.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
RE 2 jaquote:
Laten we het hier maar gezellig houdenquote:Op zondag 28 juni 2026 13:06 schreef kree het volgende:
[..]
nou als je het hier over hebt. in dts is dat erger he?
oke ik weet dat ik af en toe niet logisch ben of met dingen vertellen, dat terzijde.
maar er zijn er steeds meer die het doen om om te doen drama maken.,
beetje klaar mee eigenlijk.
quote:Op zondag 28 juni 2026 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat het perse is omdat wij ouder zijn.
Voor mij is het veel meer omdat men, in het algemeen, veel harder en misschien wel veel asocialer en onbeschofter is geworden. Iets van, zie spoiler.nouja dat dus. en hoop doen het oke hoor hier en over het algemeen, maar soms denk ik wel eens zeikenb om het zeikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets dus. Echt fatsoenlijk discussiëren is er niet meer bij op teveel plekken.
Do what you love, love what you do!
Danny is degene die beslistquote:Op zondag 28 juni 2026 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het tijd om naar de lijntjes te kijken.
En als forumleiding naar wat je nou wil. Dit kost je je forum.
Snap ikquote:Op zondag 28 juni 2026 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Danny is degene die beslist
Maar gaat hij zo dan hebben er wat commentaar en gaat hij anders dan hebben andere er weer commentaar op
quote:
quote:Hamburgersoep is een snelle en makkelijke maaltijdsoep boordevol groenten, tomaten en rundsgehakt. Net zoals – of zelfs nog beter dan – een hamburger: ideaal geserveerd met een snede krokant brood (ciabatta bijvoorbeeld)
https://www.onskookboek.be/soep/hamburgersoep.html
Ja ik maak mij nergens druk om hoor, ik zie wel wat er komt kan er toch niets aan veranderenquote:Op zondag 28 juni 2026 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap ik
soort van
Maar goed, nog steeds te warm hier. Leuke dingen.
Was het!quote:
Kijk dat zijn nog eens leuke voordeeltjesquote:Op zondag 28 juni 2026 13:34 schreef D. het volgende:
[..]
Was het!
*burp
Was vrijdag bij een Jumbo die de koeling kapot had, dus de hamburgers waren van 4.39 voor 1 euro, dus dat maakt ze nu extra lekker
En wat verwacht je danquote:Op zondag 28 juni 2026 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dan vraag ik het over een paar maanden nog wel een keer
Ik had van de week Cheeseburger Pringles. Dat was erg apart.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:46 schreef chufi het volgende:
Cheeseburger pizza deze week te verkrijgen hier
Heb die pizza nog niet geprobeerdquote:Op zondag 28 juni 2026 14:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik had van de week Cheeseburger Pringles. Dat was erg apart.
Apart, maar wel lekker? Of apart en niet lekker?quote:Op zondag 28 juni 2026 14:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik had van de week Cheeseburger Pringles. Dat was erg apart.
Bedankt voor deze culinaire tip.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:42 schreef D. het volgende:
Mocht je in de supermarkt Pepsi Zero Strawberries & Cream vinden, dan kun je 'm gewoon laten staan, is niet de moeite
Met dragonfruit is wel te doenquote:Op zondag 28 juni 2026 14:42 schreef D. het volgende:
Mocht je in de supermarkt Pepsi Zero Strawberries & Cream vinden, dan kun je 'm gewoon laten staan, is niet de moeite
Ik heb hem niet te koop gezien, vriend had hem mee voor mequote:
Google vindt ditquote:Op zondag 28 juni 2026 14:47 schreef drakin het volgende:
Weet niet zeker of het pepsi, coca cola of een eigen merk was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |