De heren mogen wel eens winnen ja, die zijn al een tijdje heel matig.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:27 schreef chufi het volgende:
Oh de mannen staan alweer op verliezen.... Maar ik zie al wat het probleem is .... er wordt maar 1 helft van het veld bespoten
Ze doen hun best iigquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De heren mogen wel eens winnen ja, die zijn al een tijdje heel matig.
Alleen gerommel ... eerder 20 druppelsquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
Ik hoor gerommel en zie wat lichtflitsen.
Op buienradar schuift het wel jouw kant op.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen gerommel ... eerder 20 druppels
Zit nu op het balcon en voel de knallenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op buienradar schuift het wel jouw kant op.
Ik hou de ramen zo lang mogelijk open. Het is nog steeds 30C in mijn huis.
Zolang die lading je niet kietelt zal het wel goed komenquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit nu op het balcon en voel de knallen
TMIquote:
Hier in huis is het ook nog 29,5C.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
T komt allemaal jullie kant op,
hier nog niets
En buiten nog steeds warmer dan binnen. Hier ook 30+ nu
Ik ZAT op het balkon maar de regen komt nu iets meer horizontaal, en mijn kaars ging uitquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit nu op het balcon en voel de knallen
Das balen als je dan je ramen niet kan open doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier in huis is het ook nog 29,5C.
Ik heb de ramen dichtgedaan. Niet vanwege regen, maar omdat het hard waait.
Het onweer is dichtbij, maar het is nog nagenoeg droog hier.
Bijzonderquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste keer dat ik een drukgolf voelde bij een knal
1 keer gevoeld dat een bliksem insloeg op de bovenleiding van de metro een meter of 20 verder. Was ook bijzonder.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste keer dat ik een drukgolf voelde bij een knal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi weer
uurtje tot 1,5 uur geleden, nu weer rustigmentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:49 schreef mschol het volgende:
Ziet er mooi uit, beetje zoals het gisteren hier was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi weer
uurtje tot 1,5 uur geleden, nu weer rustig
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Hallo jawoll als bij deze 2 spele zo blijvt heb ik 6er bij 2 spele👍quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:46 schreef chufi het volgende:
Nu voel ik de impact van de warmte van een gebouw weer terugkomen ...
En is het zo gebleven ? Ik was ff afwezigquote:Op zondag 28 juni 2026 00:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hallo jawoll als bij deze 2 spele zo blijvt heb ik 6er bij 2 spele👍
Viel Glückquote:Op zondag 28 juni 2026 03:24 schreef mario390 het volgende:
jawel 6 punten, nu om 4 00 spelt oostenrijk
Zeker. Het ergste heeft ons hier net gemist.quote:Op zondag 28 juni 2026 08:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ging goed te keer hier vannacht. 60 tot 100 bliksemflitsen per minuut
Wij kregen een flinke bak maar het zwaarste heeft ons ook gemist.quote:Op zondag 28 juni 2026 08:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zeker. Het ergste heeft ons hier net gemist.
Maar veel onweer gehad.
Flink wat onweer gehad. Eerst in de middag en in de avond en nacht ging het verder.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij kregen een flinke bak maar het zwaarste heeft ons ook gemist.
Ik ben gaan kijken.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Flink wat onweer gehad. Eerst in de middag en in de avond en nacht ging het verder.
Weinig geslapen
Ik ook een tijdje.quote:
Goedemorgenquote:
Wij hebben wel wat gehad, maar niet bijzonder, net als altijdquote:Op zondag 28 juni 2026 08:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ging goed te keer hier vannacht. 60 tot 100 bliksemflitsen per minuut
Hey Marcbquote:
Tis rustig hierquote:
Dan ga je even buiten staan gillen? Misschien trekt dat mensen aan?quote:
Smakelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |