Snap ikquote:Op zondag 28 juni 2026 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Danny is degene die beslist
Maar gaat hij zo dan hebben er wat commentaar en gaat hij anders dan hebben andere er weer commentaar op
quote:
quote:Hamburgersoep is een snelle en makkelijke maaltijdsoep boordevol groenten, tomaten en rundsgehakt. Net zoals – of zelfs nog beter dan – een hamburger: ideaal geserveerd met een snede krokant brood (ciabatta bijvoorbeeld)
https://www.onskookboek.be/soep/hamburgersoep.html
Ja ik maak mij nergens druk om hoor, ik zie wel wat er komt kan er toch niets aan veranderenquote:Op zondag 28 juni 2026 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap ik
soort van
Maar goed, nog steeds te warm hier. Leuke dingen.
Was het!quote:
Kijk dat zijn nog eens leuke voordeeltjesquote:Op zondag 28 juni 2026 13:34 schreef D. het volgende:
[..]
Was het!
*burp
Was vrijdag bij een Jumbo die de koeling kapot had, dus de hamburgers waren van 4.39 voor 1 euro, dus dat maakt ze nu extra lekker
En wat verwacht je danquote:Op zondag 28 juni 2026 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dan vraag ik het over een paar maanden nog wel een keer
Ik had van de week Cheeseburger Pringles. Dat was erg apart.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:46 schreef chufi het volgende:
Cheeseburger pizza deze week te verkrijgen hier
Heb die pizza nog niet geprobeerdquote:Op zondag 28 juni 2026 14:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik had van de week Cheeseburger Pringles. Dat was erg apart.
Apart, maar wel lekker? Of apart en niet lekker?quote:Op zondag 28 juni 2026 14:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik had van de week Cheeseburger Pringles. Dat was erg apart.
Bedankt voor deze culinaire tip.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:42 schreef D. het volgende:
Mocht je in de supermarkt Pepsi Zero Strawberries & Cream vinden, dan kun je 'm gewoon laten staan, is niet de moeite
Met dragonfruit is wel te doenquote:Op zondag 28 juni 2026 14:42 schreef D. het volgende:
Mocht je in de supermarkt Pepsi Zero Strawberries & Cream vinden, dan kun je 'm gewoon laten staan, is niet de moeite
Ik heb hem niet te koop gezien, vriend had hem mee voor mequote:
Google vindt ditquote:Op zondag 28 juni 2026 14:47 schreef drakin het volgende:
Weet niet zeker of het pepsi, coca cola of een eigen merk was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |