abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juli 2026 @ 09:00:59 #276
545 dop
:copyright: dop
pi_221202624
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 08:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Logisch die gozer was nog geen dag weg. Maar vervolgens komen ze toch met een statement dat die vermoedelijk in het buitenland zit en zijn auto op P3 staat. Blijkbaar is er toch iets aan onderzoek geweest dan.
Dat is mogelijk, we weten het niet precies, maar gezien verdere actie van politie voorlopig uit blijft, lijkt hij niet in gevaar te zijn.

Het is ingewikkeld zeker voor vrienden en familie. Maar vooralsnog lijkt dit een vrijwillig vertrek.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_221202625
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 08:59 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Stond ie op P3?
Ja
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 1 juli 2026 @ 09:02:56 #278
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221202637
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 08:51 schreef raptorix het volgende:
Al afgezien van Cameras en dat soort dingen, je kunt niet zomaar even die beelden opvragen he?
Er is niet dat er op wijst dat er sprake is van een misdrijf of een persoon in nood, het is gewoon een volwassen man die zeer waarschijnlijk het vliegtuig heeft genomen en waarschijnlijk de komende dagen wel weer opduikt.

Persoonlijk heb ik wel een vermoeden, maar dat hou ik lekker voor me zelf.
Ik sluit de trein ook niet uit.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_221202656
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:02 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ik sluit de trein ook niet uit.
Dat lijkt me stug, waarom zou je vanuit het Noorden naar Schiphol rijden, daar op P3 je auto neerzetten, dan de bus pakken naar de hal, en daar de trein?
pi_221202682
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:06 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat lijkt me stug, waarom zou je vanuit het Noorden naar Schiphol rijden, daar op P3 je auto neerzetten, dan de bus pakken naar de hal, en daar de trein?
Als je je niet blauw wil betalen op P1 ga je al snel naar P3. Of je nou met de trein of met het vliegtuig verder gaat maakt dan niet zoveel uit.
  woensdag 1 juli 2026 @ 09:10:31 #281
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221202686
quote:

[..]
Om niet gevonden te willen worden.
Het kan allemaal.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 1 juli 2026 @ 09:17:57 #282
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221202740
quote:

[..]
Mensen die (een tijdje) niet gevonden willen worden, kunnen voor ons onlogische dingen doen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_221202745
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Om niet gevonden te willen worden.
Het kan allemaal.
Dan moet je vooral je opvallende Olympische Auto op Schiphol zetten ja.
  woensdag 1 juli 2026 @ 09:20:43 #284
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_221202756
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:18 schreef raptorix het volgende:

[..]
Laat staan een plek met zo enorm veel camera's.
  woensdag 1 juli 2026 @ 09:21:22 #285
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221202760
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:18 schreef raptorix het volgende:

[..]
Tsja, geen idee. Mensen denken niet altijd logisch hè.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221202776
Zijn bijnaam = "Sven buitenom". :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 1 juli 2026 @ 09:32:48 #287
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221202823
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:25 schreef StaceySinger het volgende:
Zijn bijnaam = "Sven buitenom". :7
Binnendoor is wel erg kort door de bocht, 8-)
pi_221202932
Hoe zien mensen dat ook voor zich? Met duizenden reizigers per dag. En een gebouwbeheerder en camera’s.
Dat dan individuele personen gevolgd of achteraf opgevraagd kunnen worden op beelden.

Dat zou alleen kunnen met gevorderde personenzoek software die iemand bij binnenkomst door een database haalt en koppelt aan een (digital)ID. technisch zou dat kunnen.
Maar dat gebeurd dus niet in de eu wegens privacy.
En al zou men willen zover zijn ze hier nog lang niet.
Je mag blij zijn als alles werkt en een beetje fatsoenlijk wordt opgenomen.
In uitgebreide zaken, waar justitie beelden eist, kunnen die na uren en uren zoeken misschien wat beelden opleveren van verdachten. Misschien kan software helpen met beelden analyseren.

Maar zomaar een vermist iemand traceren op Schiphol, of een NS station?
Haha doe je best.
Vakman pur sang
pi_221202974
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe zien mensen dat ook voor zich? Met duizenden reizigers per dag. En een gebouwbeheerder en camera’s.
Dat dan individuele personen gevolgd of achteraf opgevraagd kunnen worden op beelden.

Dat zou alleen kunnen met gevorderde personenzoek software die iemand bij binnenkomst door een database haalt en koppelt aan een (digital)ID. technisch zou dat kunnen.
In uitgebreide zaken, waar justitie beelden eist, kunnen die na uren en uren zoeken misschien wat beelden opleveren van verdachten. Misschien kan software helpen met beelden analyseren.

Haha doe je best.
Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat veelvuldig in films e.d. zelfs het lokale politiebureau al software heeft om real-time gezichtsherkenning op camera's toe te passen. Dus dan ontstaat het beeld dat dat allemaal heel makkelijk gaat tegenwoordig.
pi_221203008
quote:

Haha doe je best.
Als hij met het vliegtuig is gegaan heeft een maatschappij daar ergens bewijs van. Maar gezien hij de auto op pangparkeren heeft gezet vermoed ik dat hij het doel heeft terug te komen. Hopelijk moest hij er gewoon even tussenuit.
pi_221203107
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 10:05 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Als hij met het vliegtuig is gegaan heeft een maatschappij daar ergens bewijs van. Maar gezien hij de auto op pangparkeren heeft gezet vermoed ik dat hij het doel heeft terug te komen. Hopelijk moest hij er gewoon even tussenuit.
Met de camerasystemen daar rondom P3 vermoed ik dat ze ook wel kunnen achterhalen of hij daadwerkelijk naar Schiphol is gegaan per bus of wellicht bij iemand anders is ingestapt bij P3.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_221203119
quote:

Haha doe je best.
Als iemand zich bijvoorbeeld verdacht gedraagt op de luchthaven en ook nog alles met cash betaalt kun je 'm op dat moment volgen. Maar niet overal op het terrein. Tussen P3 en departures gaat je dat niet lukken, zeker niet "stap voor stap". Maar zelfs als dat gebeurt kan niet iedereen zomaar bij de beelden, ook de recherche niet.
pi_221203158
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 10:28 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Met de camerasystemen daar rondom P3 vermoed ik dat ze ook wel kunnen achterhalen of hij daadwerkelijk naar Schiphol is gegaan per bus of wellicht bij iemand anders is ingestapt bij P3.
Maar waarom dan naar Schiphol en P3? Dan kan hij hem net zo goed in een parkeergarage of aan de straat ergens zetten en verdwijnen. En als zijn doel was niet terug te komen, had hij hem net zo goed op P1 kunnen zetten. Als de urgentie er is dan kunnen ze vast wel de vliegmaatschappijen opdragen om door te geven of hij een vlucht heeft genomen die dag. Maar gezien het lijkt alsof iemand er voor een bepaalde tijd tussenuit is geknepen, is die urgentie er niet lijkt me.
  Redactie Frontpage woensdag 1 juli 2026 @ 11:03:18 #294
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_221203301
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja kentekens, dat zijn geen personen dus dat kan nog wel.
Je mag niet zomaar personen herkenningssoftware draaien op openbare plekken en mensen volgen.
Zodat later de pliessie zegt: volg pietje op 21-6-2026, das Hollywood geneuzel
Dat is geen Hollywood geneuzel, daar zijn hele goede AI modellen voor zoals bijvoorbeeld Mythos 5 van Anthropic. De reden dat het niet gebeurt in de EU tot op heden is de GDPR (AVG) wetgeving.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_221203328
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:03 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Dat is geen Hollywood geneuzel, daar zijn hele goede AI modellen voor zoals bijvoorbeeld Mythos 5 van Anthropic. De reden dat het niet gebeurt in de EU tot op heden is de GDPR (AVG) wetgeving.
En als hij een petje draagt en een zonnebril ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221203331
alweer vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')