Ik niet, alleen AI zegt dat de toon van het politiebericht wel anders geweest was, als ze vermoedens hadden dat hij de auto daar zelf niet heeft neergezet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je weet niet eens of hij wel gevlogen heeft.
Helemaal mee eens, maar denk je dat al deze paniek komt omdat hij vrijwillig weg wilde?quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:37 schreef dop het volgende:
[..]
Nope, je bent als volwassenen vrij om te vertrekken en even niets meer aan het thuisfront te laten weten.
Er moeten echt aanwijzingen zijn dat je in gevaar bent over te gaan tot actieve opsporing.
Uhm.... Ja, dat doen ze.quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof de KLM als je belt even door gaat geven op welke vlucht je vriend, buurman, achterneef of kassamevrouw zat. Als hij natuurlijk al met KLM vloog. Hij kan even goed met een andere maatschappij gevlogen hebben, als hij al heeft gevlogen.
En daar heb jij verstand van als Amsterdamse relnicht?quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Huisvrouwtjes en ChatGTP, nooit zo een goede combinatie.
Uhm jawel... Je weet dat camerabeelden opnemen?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:07 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je dat denkt maar dat is niet zo. Echt niet.
Laat AI nou mijn vakgebied zijn, dus ja daar heb ik een mening over.quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En daar heb jij verstand van als Amsterdamse relnicht?
Fijn voor je.quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Laat AI nou mijn vakgebied zijn, dus ja daar heb ik een mening over.
We weten fe details niet, maar er is geen landelijk opsporings bericht.quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar denk je dat al deze paniek komt omdat hij vrijwillig weg wilde?
Lijkt mij niet he... Er was wat meer serieus aan de hand om het zo op te blazen.
dus geen grond voor uitgebreid opsporings onderzoek.quote:De politie doet nog steeds onderzoek naar de vermissing van de 26-jarige Roes en kon zondag nog niet zeggen of er daadwerkelijk sprake was van een vermissing. Het laatste contact met Roes was zaterdag rond 19.05 uur.
Oh ja, want daar rolt alleen maar de waarheid uitquote:Op woensdag 1 juli 2026 07:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ChatGPT en dan niet de goedkope variant.
Maar das Hocus Pocus voor je?
Logisch die gozer was nog geen dag weg. Maar vervolgens komen ze toch met een statement dat die vermoedelijk in het buitenland zit en zijn auto op P3 staat. Blijkbaar is er toch iets aan onderzoek geweest dan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:11 schreef dop het volgende:
[..]
We weten fe details niet, maar er is geen landelijk opsporings bericht.
[..]
dus geen grond voor uitgebreid opsporings onderzoek.
Ze zei dat de politie er op deze manier buiten gelaten kon worden. Daar reageerden mensen op.quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm.... Ja, dat doen ze.
Natuurlijk niet als Jan belt om te horen wat Pietje deed. Maar voor opsporingsdiensten etc doen ze dat echt wel.
Je zegt voor een airline te werken en zegt dat haar opmerking complete onzin is.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik heb soms het idee dat jij in een compleet bizar eigen wereldje leeft. Waar haal je dit soort onzin in godsnaam vandaan?
Je lijkt me inderdaad een type wat als eerst uit de groepsapp wordt verwijderd.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja, want daar rolt alleen maar de waarheid uit![]()
Ik werk voor een airline. Groetjes.
Als de politie geen mogelijkheden ziet om om wat voor reden dan ook een onderzoek te starten zijn er voor de achterblijvers inderdaad legale mogelijkheden om zelf te zoeken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zei dat de politie er op deze manier buiten gelaten kon worden. Daar reageerden mensen op.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En daar heb jij verstand van als Amsterdamse relnicht?
Lekker bezig, meid.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je lijkt me inderdaad een type wat als eerst uit de groepsapp wordt verwijderd.
En wat doe je voor de “airline”, plee’s poetsen?
Waar pretendeer ik dat uit AI de waarheid rolt? Kun je dat ff quoten?
Ga je me nu serieus uitleggen hoe een camera werkt?quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm jawel... Je weet dat camerabeelden opnemen?
Misschien heb je zelf thuis ook wel een camera. Dan ga je gewoon naar de feeds en kijk je terug.
Dat is echt geen hogere science.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:48 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Ga je me nu serieus uitleggen hoe een camera werkt?Ja, omdat je dat blijkbaar niet weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je spoiler:
Ja, natuurlijk is iemand stap voor stap te volgen. Denk je nou echt dat er op Schiphol geen/niet voldoende camera´s hangen?
Geloof me als ik zeg dat ik waarschijnlijk beter dan jij weet wat er op het terrein van Schiphol met camera's gedaan kan worden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, omdat je dat blijkbaar niet weet.
Je spoiler:
Ja, natuurlijk is iemand stap voor stap te volgen. Denk je nou echt dat er op Schiphol geen/niet voldoende camera´s hangen?
Eensquote:Op woensdag 1 juli 2026 08:51 schreef raptorix het volgende:
Al afgezien van Cameras en dat soort dingen, je kunt niet zomaar even die beelden opvragen he?
Er is niet dat er op wijst dat er sprake is van een misdrijf of een persoon in nood, het is gewoon een volwassen man die zeer waarschijnlijk het vliegtuig heeft genomen en waarschijnlijk de komende dagen wel weer opduikt.
Persoonlijk heb ik wel een vermoeden, maar dat hou ik lekker voor me zelf.
okquote:Op woensdag 1 juli 2026 08:53 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Geloof me als ik zeg dat ik waarschijnlijk beter dan jij weet wat er op het terrein van Schiphol met camera's gedaan kan worden.
Stond ie op P3?quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:56 schreef raptorix het volgende:
Als hij van plan was eeuwig weg te blijven, dan had hij wel zijn auto gewoon in de dure parking gekwakt voor de deur van de ingang van schiphol in plaats van de budget parkeerplaats vanwaar je de bus moet nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |