'Je raam is maar 15cm breed?quote:Op zondag 28 juni 2026 20:20 schreef Nattekat het volgende:
Ben er net achter dat die portasplit niet door m'n slaapkamerraam gaat
Heb amper 15cm marge, komt niet eens in de buurt van de benodigde 26.
Klopt helemaal.quote:Op zondag 28 juni 2026 23:29 schreef Cor_Minderhout het volgende:
Mijn gedachte gang is dat als je hem aan laat staan als het buiten kouder is dat dan de efficiëntie toe neemt: je zuigt dan koudere lucht van buiten aan waardoor het huis nog sneller afkoelt?
Bij 24 graden in huis dreig ik kapot te gaanquote:Op maandag 29 juni 2026 10:07 schreef MissHobje het volgende:
Wat een genot heb alles sinds gister avond 18 uur alles tegen elkaar open, ben nu naar 24 gezakt. nu ff volhouden hiermee om de hitte daadwerkelijk uit de muren te krijgen. Voelt in ieder geval zalig in huis
Kantelraam dat aan de onderkant naar buiten open gaat. Hij gaat zo'n 25cm open, maar direct onder het raam zitten nog stenen die zo'n 10cm daarvan wegnemen.quote:Op zondag 28 juni 2026 23:22 schreef Cor_Minderhout het volgende:
[..]
'Je raam is maar 15cm breed?
Je kan hem haaks er door heen doen en dan weer normaal plaatsen?
Ik heb geen airco hequote:Op maandag 29 juni 2026 12:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Bij 24 graden in huis dreig ik kapot te gaan
20.5 hier, steady.
Tis stiekem wel heel typisch dat de persoon die het meest zeurt over het weer verreweg het minst last ervan heeft.quote:
Ik zeur alleen omdat ik niet fatsoenlijk buiten kan zijn. Ik heb eigenlijk verder 0,0 last van de hitte, dat kloptquote:Op maandag 29 juni 2026 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tis stiekem wel heel typisch dat de persoon die het meest zeurt over het weer verreweg het minst last ervan heeft.
Ja stiekem welquote:Op maandag 29 juni 2026 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tis stiekem wel heel typisch dat de persoon die het meest zeurt over het weer verreweg het minst last ervan heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |